Жазықтықты түрлендіру. Қозғалыс және оның қасиеттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жазықтықты түрлендіру. Қозғалыс және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақ барысында пайдалануға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Күні: 20.11.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Н.

Сынып: 9 «а,ә»

Пәні: геометрия

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

(Сабақтың түрі:)

Жазықтықты түрлендіру. Қозғалыс және оның қасиеттері. Фигуралардың теңдігі және оның қасиеттері

Оқу мақсаттары:

Анықтамасы және қасиеттерін білу

Ойлау қабілеттерін , математикалық тілде сөйлеу дағдыларын дамыту

Оқушылар алған білімдерін есептер шығаруда қолдану

Бағалау критерийлері:

Векторлардың координата анықтамасын , қасиеттері жөнінде біледі және есептер шығаруда қолданады.

Тілдік мақсаттар:

Анықтама ,санға көбейту амалының қасиеттері

Құндылықтарды дарыту:

Талқылау барысында сөздік қоры дамиды, шынайылық қалыптасады

Достық, адамгершілік қасиеттері артады

АКТ қолдану дағдылары:

Үйде осы тақырыпқа байланысты деректерді сайттардан қарастыру,

сандармен мысал келтіру

Бастапқы білім:

Бағыттас, қарама-қарсы бағытталған


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин













Сабақтың ортасы

30 мин
















Сабақтың аяқталуы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, түгендеу

Қайталау сұрақтары

Үй тапсырмасын тексеру

Миға шабуыл


  • Векторлар дегеніміз не?

  • Коллениар екі вектор базис бола ма?

  • Векторды санға көбейту қалай анықталды?

  • Вектордың скаляр көбейтіндісі дегеніміз не?



F фигурасы беріліп, F фигурасының әрбір нүктесіне жазықтықтың тек бір ғана нүктесі сәйкестірілсін, сонда пайда болған нүктелер жиынын F әрпімен белгілейік.

Осы жағдайда F1 фигурасы F фигурасының бейнесі, ал F F фигурасын, оның әрбәр Х нүктесі берілген О нүктесіне қарағанда симметриялы Х ¹ нүктесіне көшетіндей F¹ фигурасына түрлендіру О нүктесіне қарағандағы симметриялы фигуралар деп аталады. Сонда F пен F¹ фигуралары О нүктесіне қарағанда симметриялы фигуралар деп аталады.


фигурасы F1 фигурасының түпнұсқасы деп аталынады


Орындарында орындалатын тапсырмалар: № 126 , № 125

Тақтада орындалатын тапсырмалар: № 128 , № 130





Үй жұмысы. № 127,129
















Мектеп баспасы

Бағалау

Жұптар өз жауаптарын басқа жұптармен ауысып, өзара бағалау




Рефлексия жазу:

  • нені білдім, нені үйрендім

  • нені толық түсінбедім

  • немен жұмысты жалғастыру қажет

үйге тапсырма


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз.

Денсаулық және қауіпсіздік техникаларының сақталуы

Саралау іріктелінген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданған әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз.

Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікірлеріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.11.2018
3519
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі