Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні: 20.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Н. |
|
Сынып: 9 «а,ә» Пәні: геометрия |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы: (Сабақтың түрі:) |
Жазықтықты түрлендіру. Қозғалыс және оның қасиеттері. Фигуралардың теңдігі және оның қасиеттері |
|
Оқу мақсаттары: |
Анықтамасы және қасиеттерін білу Ойлау қабілеттерін , математикалық тілде сөйлеу дағдыларын дамыту Оқушылар алған білімдерін есептер шығаруда қолдану |
|
Бағалау критерийлері: |
Векторлардың координата анықтамасын , қасиеттері жөнінде біледі және есептер шығаруда қолданады. |
|
Тілдік мақсаттар: |
Анықтама ,санға көбейту амалының қасиеттері |
|
Құндылықтарды дарыту: |
Талқылау барысында сөздік қоры дамиды, шынайылық қалыптасады Достық, адамгершілік қасиеттері артады |
|
АКТ қолдану дағдылары: |
Үйде осы тақырыпқа байланысты деректерді сайттардан қарастыру, сандармен мысал келтіру |
|
Бастапқы білім: |
Бағыттас, қарама-қарсы бағытталған |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин
Сабақтың ортасы 30 мин
Сабақтың аяқталуы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, түгендеу Қайталау сұрақтары Үй тапсырмасын тексеру Миға шабуыл
F фигурасы беріліп, F фигурасының әрбір нүктесіне жазықтықтың тек бір ғана нүктесі сәйкестірілсін, сонда пайда болған нүктелер жиынын F әрпімен белгілейік. Осы жағдайда F1 фигурасы F фигурасының бейнесі, ал F F фигурасын, оның әрбәр Х нүктесі берілген О нүктесіне қарағанда симметриялы Х ¹ нүктесіне көшетіндей F¹ фигурасына түрлендіру О нүктесіне қарағандағы симметриялы фигуралар деп аталады. Сонда F пен F¹ фигуралары О нүктесіне қарағанда симметриялы фигуралар деп аталады.
фигурасы F1 фигурасының түпнұсқасы деп аталынады
Орындарында орындалатын тапсырмалар: № 126 , № 125 Тақтада орындалатын тапсырмалар: № 128 , № 130
Үй жұмысы. № 127,129 |
|
||
|
Бағалау |
Жұптар өз жауаптарын басқа жұптармен ауысып, өзара бағалау |
|
||
|
|
Рефлексия жазу:
үйге тапсырма № |
|
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникаларының сақталуы |
||
|
Саралау іріктелінген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданған әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікірлеріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жазықтықты түрлендіру. Қозғалыс және оның қасиеттері
Жазықтықты түрлендіру. Қозғалыс және оның қасиеттері
Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні: 20.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Н. |
|
Сынып: 9 «а,ә» Пәні: геометрия |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы: (Сабақтың түрі:) |
Жазықтықты түрлендіру. Қозғалыс және оның қасиеттері. Фигуралардың теңдігі және оның қасиеттері |
|
Оқу мақсаттары: |
Анықтамасы және қасиеттерін білу Ойлау қабілеттерін , математикалық тілде сөйлеу дағдыларын дамыту Оқушылар алған білімдерін есептер шығаруда қолдану |
|
Бағалау критерийлері: |
Векторлардың координата анықтамасын , қасиеттері жөнінде біледі және есептер шығаруда қолданады. |
|
Тілдік мақсаттар: |
Анықтама ,санға көбейту амалының қасиеттері |
|
Құндылықтарды дарыту: |
Талқылау барысында сөздік қоры дамиды, шынайылық қалыптасады Достық, адамгершілік қасиеттері артады |
|
АКТ қолдану дағдылары: |
Үйде осы тақырыпқа байланысты деректерді сайттардан қарастыру, сандармен мысал келтіру |
|
Бастапқы білім: |
Бағыттас, қарама-қарсы бағытталған |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин
Сабақтың ортасы 30 мин
Сабақтың аяқталуы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, түгендеу Қайталау сұрақтары Үй тапсырмасын тексеру Миға шабуыл
F фигурасы беріліп, F фигурасының әрбір нүктесіне жазықтықтың тек бір ғана нүктесі сәйкестірілсін, сонда пайда болған нүктелер жиынын F әрпімен белгілейік. Осы жағдайда F1 фигурасы F фигурасының бейнесі, ал F F фигурасын, оның әрбәр Х нүктесі берілген О нүктесіне қарағанда симметриялы Х ¹ нүктесіне көшетіндей F¹ фигурасына түрлендіру О нүктесіне қарағандағы симметриялы фигуралар деп аталады. Сонда F пен F¹ фигуралары О нүктесіне қарағанда симметриялы фигуралар деп аталады.
фигурасы F1 фигурасының түпнұсқасы деп аталынады
Орындарында орындалатын тапсырмалар: № 126 , № 125 Тақтада орындалатын тапсырмалар: № 128 , № 130
Үй жұмысы. № 127,129 |
|
||
|
Бағалау |
Жұптар өз жауаптарын басқа жұптармен ауысып, өзара бағалау |
|
||
|
|
Рефлексия жазу:
үйге тапсырма № |
|
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникаларының сақталуы |
||
|
Саралау іріктелінген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданған әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікірлеріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













