Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2018-20189 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Жұбаныш Сұлтан Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» Күні________
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
|
|
Коммуникация |
Суретке қарап әңгіме құрастыруға дағдыландыру. |
. |
|
|
Таным |
Бірден беске дейін санауды дағдыландыру. |
|
|
|
Шығармашылық |
Түстерді ажырата білуге дағдыландыру. |
. |
. |
|
Әлеумет |
Гүлдердің атауын атауға дағдыландыру. |
. |
|
|
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады.(1-3 ұпай) 2-деңгей-бала не істеп жатқанын түсінеді,белгілі бір білім қорына ие.(4-6 ұпай) 3-деңгей-бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады.(7-10 ұпай) |
2018-2019 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Қаденова Адия Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» Күні________
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
|
|
Коммуникация |
Үлгі бойынша әңгіме құрай алуға дағдыландыру,шағын ертегілерді мазмұндауға дағдыландыру. |
|
. |
|
Таным |
Бірден оңға дейін тура және кері санауға дағдыландыру. |
. |
|
|
Шығармашылық |
Қылқаламмен жұмыс жасауды дағдыландыру. |
|
|
|
Әлеумет |
Табиғат аясында құстармен жұмыс жасауды дағдыландыру. |
|
|
|
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады.(1-3 ұпай) 2-деңгей-бала не істеп жатқанын түсінеді,белгілі бір білім қорына ие.(4-6 ұпай) 3-деңгей-бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады.(7-10 ұпай) |
2018-2019 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Аскаров Мади Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» Күні________
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
|
|
Коммуникация |
Үлгі бойынша әңгіме құрай алуға дағдыландыру,шағын ертегілерді мазмұндауға дағдыландыру. |
. |
. |
|
Таным |
Геометриялық пішіндерді дағдыландыру. |
. |
. |
|
Шығармашылық |
Тустерді анық айыруға дағдыландыру. |
. |
|
|
Әлеумет |
Гүлдерге қамқорлық жасуға дағдыландыру. |
|
|
|
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады.(1-3 ұпай) 2-деңгей-бала не істеп жатқанын түсінеді,белгілі бір білім қорына ие.(4-6 ұпай) 3-деңгей-бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады.(7-10 ұпай) |
2017-2018 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Қуаныш СұлтанБаланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» Күні________
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
|
|
Коммуникация |
барлық сөз таптарын қолдануға, қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолдануға ұйрету |
. |
. |
|
Таным |
бір затты топтан бөлуге және топтарға біріктіре алуға дағдыландыру |
|
. |
|
Шығармашылық |
Тустерді анық айыруға дағдыландыру. |
. |
. |
|
Әлеумет |
Гүлдерге қамқорлық жасуға дағдыландыру. |
|
|
|
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады.(1-3 ұпай) 2-деңгей-бала не істеп жатқанын түсінеді,белгілі бір білім қорына ие.(4-6 ұпай) 3-деңгей-бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады.(7-10 ұпай) |
2018-2019 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Суентаев БейбарысБаланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» Күні________
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
|
|
Коммуникация |
қоршаған ортаға қатысты түрлі сұрақтарға жауап беруді үйрету |
|
. |
|
Таным |
әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыруға дағдыландыру |
. |
. |
|
Шығармашылық |
сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдануға дағдыландыру; |
. |
|
|
Әлеумет |
табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқауға үйрету |
|
|
|
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады.(1-3 ұпай) 2-деңгей-бала не істеп жатқанын түсінеді,белгілі бір білім қорына ие.(4-6 ұпай) 3-деңгей-бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады.(7-10 ұпай) |
2018-2019 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Карабалин СанжарБаланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» Күні________
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
|
|
Коммуникация |
барлық сөз таптарын қолдануға; қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолдануға үйрету |
|
. |
|
Таным |
екі қарама-қарсы және бірдей заттарды ұзындығы мен ені, биіктігі бойынша беттестіруге үйрету |
|
. |
|
Шығармашылық |
қарапайым сюжеттік композицияларды құрауға қағаз бетіне бейнені тұтас орналастыруға дағдыландыру |
|
|
|
Әлеумет |
бірнеше ағаштардың түрлерін, бөлме өсімдіктерін, көкөністер мен жемістерді ажыратуға дағдыландыру |
|
|
|
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады.(1-3 ұпай) 2-деңгей-бала не істеп жатқанын түсінеді,белгілі бір білім қорына ие.(4-6 ұпай) 3-деңгей-бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады.(7-10 ұпай) |
2018-2019 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Сағынғали Хадис Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» Күні________
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
|
|
Коммуникация |
Ертегі кейіпкерлерін атауға дағдыландыру. |
|
|
|
Таным |
Геометриялық пішіндерді дағдыландыру. |
|
|
|
Шығармашылық |
Тустерді анық айыруға дағдыландыру. |
|
. |
|
Әлеумет |
Құстарға қамқорлық жасауға дағдыландыру. |
|
. |
|
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады.(1-3 ұпай) 2-деңгей-бала не істеп жатқанын түсінеді,белгілі бір білім қорына ие.(4-6 ұпай) 3-деңгей-бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады.(7-10 ұпай) |
2018-2019 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөніЕргалиев Еразим Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» Күні________
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
|
|
Коммуникация |
барлық сөз таптарын қолдануға қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолдануға дағдыландыруға үйрету |
|
|
|
Таным |
тәулік бөліктерін – таңертең, күндіз, кеш, түнді тануға дағдыландыру |
. |
|
|
Шығармашылық |
. сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдануға үйрету |
. |
|
|
Әлеумет |
қазақ халқының тұрмыстық заттарын атауға үйрету |
|
|
|
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады.(1-3 ұпай) 2-деңгей-бала не істеп жатқанын түсінеді,белгілі бір білім қорына ие.(4-6 ұпай) 3-деңгей-бала өзінің білетінін және жасай
алатынын қо Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |