Материалдар / Жеке және командалық ойын әрекеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жеке және командалық ойын әрекеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Футбол ойынының жеңіл элементтері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2024
156
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді сабақ жоспары


7-бөлім.

Ойын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және үйрету

Мұғалімнің аты-жөні

Қарлыбаев Қ.К

Күні: 18.04.2024

Класс: 5 ә

Сабақтың тақырыбы

Жеке және командалық ойын әрекеттері

Оқу мақсаттары

5.1.5.1 ­ аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау

Сабақ мақсаттары:

Оқушыларға белсенді қимыл-қозғалыс және футбол ойыны элементтерін пайдалану арқылы допты жүргізу,пас беру және соққы жасау әдіс-тәсілдеріне үйрету,командалық бірлікті нығайту.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері/ уақыты

Педагог әрекеті


Оқушы әркеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.


Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу.

Жаңа сабақты түсіндіру алдын,тақырыпқа сай футбол әлемінің ұлы командасы мен ұлы футболшысы туралы мәлімет беріп өту.

1-тапсырма: Арнайы дене қыздыру жатығуларын орындау, оқушыларды 4 лектік саппен арнайы баспалдақ және дөңгелекті құралдар арқылы координациялық орын ауыстырулар жасатумен аяқ бұлшық еттеріне қыздыру жаттығуларын орындату.

Picture 1


Сапқа тұрады,сәлемдеседі.

Бүгінгі сабақтың мақсатымен танысады,футбол жайлы мәлімет алады.


1-тапсырма:

4 топқа бөліну арқылы координациялық денені қыздыруға арналған жүгіру кезіндегі жаттығуларын толықтай орындайды.


Б ас бармақ әдісі:

Кең спорт алаңы

Секундомер

Ысқырық


Сабақтың ортасы

25мин.





















Жаңа сабақ барысын тактикалық тақта арқылы түсіндіру және орындалу барысын көрсету.



2-тапсырма: Доппен қозғалу. Оқушыларды 4- топқа бөліп,доппен аяқтың сыртқы бөлігімен белгіленген межеге дейін алып жүру,оңға,солға және кері бұрылып қайту тапсырмаларын орындатқызу.

Picture 5













3Picture 6 - тапсырма: Белсенді допсыз кедергілер арқылы қозғалыс,дәл пас және орын алмастырулар мен допты жүргізу.Оқушыларды 5-топқа бөліп,тапсырмаларды көрсету. Кедергілерден өткізу және пас,допты жүргізіп қайту тапсырмаларын орындатқызу.

















Сергіту сәті: Кім жылдам?! Оқшыларды шеңберге қолдарына обрустар беріп отырғызу,екі оқушыны шығарып,ысқырық болғанша шеңберді айналдыра жүргірту және ысқырықтан соң оқушылардың кім бірінші болып обруч арасымен өтіп,допқа бірінші жеткенін қадағалау.

Picture 7













4-тапсырма:Дәл соққы.4-топқа бөліп,қақпаға соққы бағыттау тапсырмаларын орындатқызу.

Picture 21



Shape1 Shape2




Жаңа сабақты тактикалық тақта арқылы қарайды және мұғалімнің орындауын қадағалайды.

2-тапсырма: Доппен қозғалу. 4-топқа бөлінеді де,берілген допты алып жүру тапсырмаларын орындайды.

Дескриптор:

Допты аяқтың сыртқы бөлігімен алып жүре алады;

Доппен бұрылу кезінде,аяқтың ішкі және сыртқы қырларымен бұра алады;

Жылдамдықты үдету арқылы орындай алады;

3- тапсырма: Белсенді допсыз кедергілер арқылы қозғалыс,дәл пас және орын алмастырулар мен допты жүргізу. Бір оқушы кедергі арасымен допсыз өту арқылы алдында тұрған допты келесі бетте тұрған оқушыға пас беріп,өзі сол оқушының орнына барып тұрады,ал пас қабылдаған оқушы топқа қарай допты жүргізіп қайтады,жарты жолда допты белгіленген жерге тастайды да,топқа келіп қосылады.

Дескриптор:

Кедергілер арасымен жылдам өте алады;

Пасты дәл жеткізеді;

Допты жүргізе және тоқтата алады;



Кім жылдам?! Оқушылар айнала қолдарына обручтар ұстап ортаға шеңбер құрады.Екі оқушы шығады да айнала жүгіре бастайды.Мұғалімнің белгісі берілгеннен кейін тез арада обруч арасымен шеңбер ортасында тұрған допқа бірінші болып жетуге тырысады.



4-тапсырма:Дәл соққы.

Оқушылар 4-топқа бөлінеді.Әр топ бұрыш жақта топтасады.Алаңның орта шенінде бір оқушы пас күтеді,топтың басында тұрған оқушы пас береді де,өзі ортаға барып тұрады.Пас қабылдаған оқушы кедергілерден өтіп барып,қақпаға соққы жасайды және тепкен добын өзімен алып саптың соңына барып тұрады.

Дескриптор:

Дриблинг көрсету арқылы кедергіден өтеді;

Қақпаға дәл соққы жасайды;

Жылдам орындайды:












Критерийлер:

Спецификалық қозғалыс әрекеттерін талдайды








ҚБ: өзін –өзі бағалайды



Спорттық алаң, доптар, ысқырық,конустар,фишкалар,

Обруч

















Допты жүргізу:

https://vm.tiktok.com/ZMMXQbmm7/






















Соққы: https://www.instagram.com/reel/CrjSpwGPupL/?igsh=MTVuYm50cnR4ZXRs

Сабақтың соңы

  1. мин.

Құрал-жабдықтарды жинау. Бүгінгі сабақты қорытындылау.

Тыныс алу жаттығулары.Рефлексия.

Оқушылардың теориялық білімін аңықтау:

Сұрақ: Футбол ойынының тірі аңызы кім?

2.Пас беру,допты жүргізу және допты тебу техникаларының орындалуы қалай орындалады?

Сабаққа кері байланыс жасау:

Бәрін түсіндім:Допты жүргізе және пас бере аламын.

Әліде көп білгім келеді: Соққы жасаудың басқа да түрлерін үйренгім келеді.

Көмекті қажет етемін:Кедергілерден өту сәтінде қиналамын.

Тыныс алуды қалпына келтіру жаттығуларын орындау.

Сұраққа жауап беру.

Сабаққа кері байланыс жасау




Shape3


Кері байланыс парғы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!