Материалдар / "Жеке кітапхана"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жеке кітапхана"

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныптың жаратылыстану-математикалық бағытына арналған Қазақ тілі пәнінен "Жеке кітапхана" атты қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2023
387
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Жеке кітапхана»

Күні: 10.04.2023

Мұғалімнің аты-жөні: Аханова Г.Н

Сынып: 6 (б)

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

  • Мәтінде үстеулерді қолдану;

  • Мәтіннің тақырыптық,мазмұндық,тілдік ерекшелігіне талдау.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үстеулерді ажырата алады.

Оқушылардың көпшілігі мәтіннің тақырыптық,тілдік,мазмұндық ерекшіліктерімен жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар үстеулерді мәтінде қолдана алады.


Бағалау критерийі

  • Мәтіннен үстеулерді ажыратып,талдай алады.

  • Мәтіннің құрылымына талдау жасайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: тақырып бойынша оқушылар берілген тапсырмалар арқылы өз ойы жеткізе алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Кітапхана,кітап,академик,кітапқұмарлық,кітапхана ережесі

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: менің ойымша,ойымды қорыта келе,меніңше,себебі мен оны былай түсіндіремін...т.б.


Пәнаралық байланыс

Тарих,әдебиет.

Алдыңғы білім

«Кітап күні»













ЖОСПАР:

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Сергіту сәті «Өзің таңда»

Оқушылар тақтада ілулі тұрған жүрек,жұдырық,екі қолдың біреуін таңдап мұғаліммен амандасады.Мысалы,жүректі басып құшақтайды.Екі қолды басып қолдармен амандасады.Ал,жұдырықты басып жұдырықпен амандасады.

1-тапсырма:

«Пазл» әдісі бойынша орындалады.

Оқушыларға арнайы пазл суреттер көрсетіледі. Суретте көрсетілген пазлды құрастырып,тақырыпқа арқау болған сөзді айтады.

Жауабы:

Тақырып: «Жеке кітапхана»

ОӘК материалдары

Пазл,сурет

Ортасы

2-тапсырма:

«Картоп фри» әдісі бойынша орындалады.

Ең алдымен, тақырыбы «Мекемтас Мырзахметовке» қатысты видеоролик көрсетіледі.Тұлғаның өмірбаянымен таныс оқушыларға «Картоп фридегі» сұрақтар үлестіріледі.Оқушылардың сұрақтарға нақты әрі тез ауызша жауап берулері керек.

  1. Мекемтас Мырзахметов кім?!

  2. Абайды «толық адам» деп сипаттап,оның еңбектерін тереңірек зерттеген қандай ғалым?!

  3. Мекемтас Мрызахметов туралы қандай тарихи оқиғаны айтуға болады?!

  4. «Ашаршылық» туралы не білесің?!

  5. Сен кітапты көп жинайсың ба?!

  6. «Кітапқа махаббат» деген сөзді қалай түсінесің?!

3-тапсырма: «Джигсо» әдісі арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.

Топтағы оқушыларға құрамында жасырын үстеулері бар тапсырмалар таратылады. Әр оқушының сабаққа қызығушылығы мен тақырыпты аша білуіне балл қойылады.

Тапсырмалар:

1-тапсырма:

Берілген үстеулерге сұрақ қой, мағыналарына қарай сызбаға топтастыр.

Әрең, керемет үлкен , алға, әжептәуір, аса, тым, әдейі,былтыр, таңертең,талай, басқа, емін-еркін, әрі, амалсыздан, бірте-бірте, бүгін, жоғары, қазақша, ертеден кешке дейін.


Мезгіл

(қашан?)

Мекен

(қайда?)

Сын-қимыл

(қалай?)

Мөлшер

(қанша?)

Күшейткіш

(қандай?)

Мақсат

(не мақсатпен?)

Себеп-

салдар (неліктен?)

2-тапсырма:

Мына үстеулерге сұрақ қой. Іс-қимылдың қандай сипатын білдіретінін анықта, үстеудің қай түріне жататынын ажырат. Сөз тіркесін жаса.

Ілгері, әрі, арттан, алды-артынан, осында, мұнда, әрменірек, берірек.

Үлгі: артта қалды.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ендеше , мезгіл үстеуі____________________________________________

_______________________________________________________ білдіреді.

Мынадай сұраққа жауап береді : ________, _________,

Мекен үстеуі ____________________________________________________

_______________________________________________ ________білдіреді.

Сұрағы:_________________, _______________________.

3- тапсырма:

Берілген сызбаға тиісті үстеулерді жаз.


Мезгіл

Мекен

Сын-бейне

Күшейт-кіш

Мақсат

Себеп-салдар

Мөлшер






«Картоп фри» материалы

Видеоролик








Үлестірмелі карточкалар










Аяқталуы

Рефлексия:

«Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушылар төмендегідей өз ойларын білдіреді.

  • Маған сабақ ұнады,себебі....

  • Маған сабақ ұнамады,себебі..

  • Мен сабақтың (осылай) өткенін қалаймын...


Үйге тапсырма: «GOOGLE» әдісі арқылы мына төмендегі тапсырманы орындайды.

  • Үстеулерді қатыстыра отырып «Әлемдегі ең қызықты кітапханалар» тақырыбында мәлімет жазу;


Рефлексия «Ашық микрофон»



«GOOGLE» тапсырмалары













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!