Сабақтың тақырыбы: «Жеке кітапхана»
|
Күні: 10.04.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: Аханова Г.Н |
|
Сынып: 6 (б) |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үстеулерді ажырата алады. Оқушылардың көпшілігі мәтіннің тақырыптық,тілдік,мазмұндық ерекшіліктерімен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар үстеулерді мәтінде қолдана алады. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: тақырып бойынша оқушылар берілген тапсырмалар арқылы өз ойы жеткізе алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Кітапхана,кітап,академик,кітапқұмарлық,кітапхана ережесі Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: менің ойымша,ойымды қорыта келе,меніңше,себебі мен оны былай түсіндіремін...т.б. |
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих,әдебиет. |
|
Алдыңғы білім |
«Кітап күні» |
ЖОСПАР:
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Басталуы |
Сергіту сәті «Өзің таңда» Оқушылар тақтада ілулі тұрған жүрек,жұдырық,екі қолдың біреуін таңдап мұғаліммен амандасады.Мысалы,жүректі басып құшақтайды.Екі қолды басып қолдармен амандасады.Ал,жұдырықты басып жұдырықпен амандасады. 1-тапсырма: «Пазл» әдісі бойынша орындалады. Оқушыларға арнайы пазл суреттер көрсетіледі. Суретте көрсетілген пазлды құрастырып,тақырыпқа арқау болған сөзді айтады. Жауабы: Тақырып: «Жеке кітапхана» |
ОӘК материалдары Пазл,сурет |
||||||||||||||
|
Ортасы |
2-тапсырма: «Картоп фри» әдісі бойынша орындалады. Ең алдымен, тақырыбы «Мекемтас Мырзахметовке» қатысты видеоролик көрсетіледі.Тұлғаның өмірбаянымен таныс оқушыларға «Картоп фридегі» сұрақтар үлестіріледі.Оқушылардың сұрақтарға нақты әрі тез ауызша жауап берулері керек.
3-тапсырма: «Джигсо» әдісі арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді. Топтағы оқушыларға құрамында жасырын үстеулері бар тапсырмалар таратылады. Әр оқушының сабаққа қызығушылығы мен тақырыпты аша білуіне балл қойылады. Тапсырмалар: 1-тапсырма: Берілген үстеулерге сұрақ қой, мағыналарына қарай сызбаға топтастыр. Әрең, керемет үлкен , алға, әжептәуір, аса, тым, әдейі,былтыр, таңертең,талай, басқа, емін-еркін, әрі, амалсыздан, бірте-бірте, бүгін, жоғары, қазақша, ертеден кешке дейін.
2-тапсырма: Мына үстеулерге сұрақ қой. Іс-қимылдың қандай сипатын білдіретінін анықта, үстеудің қай түріне жататынын ажырат. Сөз тіркесін жаса. Ілгері, әрі, арттан, алды-артынан, осында, мұнда, әрменірек, берірек. Үлгі: артта қалды. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ендеше , мезгіл үстеуі____________________________________________ _______________________________________________________ білдіреді. Мынадай сұраққа жауап береді : ________, _________, Мекен үстеуі ____________________________________________________ _______________________________________________ ________білдіреді. Сұрағы:_________________, _______________________. 3- тапсырма: Берілген сызбаға тиісті үстеулерді жаз.
|
«Картоп фри» материалы Видеоролик Үлестірмелі карточкалар |
||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Рефлексия: «Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушылар төмендегідей өз ойларын білдіреді.
Үйге тапсырма: «GOOGLE» әдісі арқылы мына төмендегі тапсырманы орындайды.
|
Рефлексия «Ашық микрофон» «GOOGLE» тапсырмалары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жеке кітапхана"
"Жеке кітапхана"
Сабақтың тақырыбы: «Жеке кітапхана»
|
Күні: 10.04.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: Аханова Г.Н |
|
Сынып: 6 (б) |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үстеулерді ажырата алады. Оқушылардың көпшілігі мәтіннің тақырыптық,тілдік,мазмұндық ерекшіліктерімен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар үстеулерді мәтінде қолдана алады. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: тақырып бойынша оқушылар берілген тапсырмалар арқылы өз ойы жеткізе алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Кітапхана,кітап,академик,кітапқұмарлық,кітапхана ережесі Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: менің ойымша,ойымды қорыта келе,меніңше,себебі мен оны былай түсіндіремін...т.б. |
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих,әдебиет. |
|
Алдыңғы білім |
«Кітап күні» |
ЖОСПАР:
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Басталуы |
Сергіту сәті «Өзің таңда» Оқушылар тақтада ілулі тұрған жүрек,жұдырық,екі қолдың біреуін таңдап мұғаліммен амандасады.Мысалы,жүректі басып құшақтайды.Екі қолды басып қолдармен амандасады.Ал,жұдырықты басып жұдырықпен амандасады. 1-тапсырма: «Пазл» әдісі бойынша орындалады. Оқушыларға арнайы пазл суреттер көрсетіледі. Суретте көрсетілген пазлды құрастырып,тақырыпқа арқау болған сөзді айтады. Жауабы: Тақырып: «Жеке кітапхана» |
ОӘК материалдары Пазл,сурет |
||||||||||||||
|
Ортасы |
2-тапсырма: «Картоп фри» әдісі бойынша орындалады. Ең алдымен, тақырыбы «Мекемтас Мырзахметовке» қатысты видеоролик көрсетіледі.Тұлғаның өмірбаянымен таныс оқушыларға «Картоп фридегі» сұрақтар үлестіріледі.Оқушылардың сұрақтарға нақты әрі тез ауызша жауап берулері керек.
3-тапсырма: «Джигсо» әдісі арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді. Топтағы оқушыларға құрамында жасырын үстеулері бар тапсырмалар таратылады. Әр оқушының сабаққа қызығушылығы мен тақырыпты аша білуіне балл қойылады. Тапсырмалар: 1-тапсырма: Берілген үстеулерге сұрақ қой, мағыналарына қарай сызбаға топтастыр. Әрең, керемет үлкен , алға, әжептәуір, аса, тым, әдейі,былтыр, таңертең,талай, басқа, емін-еркін, әрі, амалсыздан, бірте-бірте, бүгін, жоғары, қазақша, ертеден кешке дейін.
2-тапсырма: Мына үстеулерге сұрақ қой. Іс-қимылдың қандай сипатын білдіретінін анықта, үстеудің қай түріне жататынын ажырат. Сөз тіркесін жаса. Ілгері, әрі, арттан, алды-артынан, осында, мұнда, әрменірек, берірек. Үлгі: артта қалды. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ендеше , мезгіл үстеуі____________________________________________ _______________________________________________________ білдіреді. Мынадай сұраққа жауап береді : ________, _________, Мекен үстеуі ____________________________________________________ _______________________________________________ ________білдіреді. Сұрағы:_________________, _______________________. 3- тапсырма: Берілген сызбаға тиісті үстеулерді жаз.
|
«Картоп фри» материалы Видеоролик Үлестірмелі карточкалар |
||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Рефлексия: «Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушылар төмендегідей өз ойларын білдіреді.
Үйге тапсырма: «GOOGLE» әдісі арқылы мына төмендегі тапсырманы орындайды.
|
Рефлексия «Ашық микрофон» «GOOGLE» тапсырмалары |
шағым қалдыра аласыз













