Материалдар / Желідегі қажетсіз байланыстар

Желідегі қажетсіз байланыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Желідегі қажетсіз байланыстар
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары


Бөлім

Ойын құру (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» )


Педагогтың аты-жөні

Арай 87751750706

Күні


Сынып: 3

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Менің ойыным

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

Сабақтың мақсаты:

Қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастырады

Программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істейді

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Өзгені тыңдау, түсіну және диалог жүргізе алу

Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу

Айналасындағыларға көмек көрсет

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу

2. Психологиялық ахуал

«Жақсылық тамшысы»

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді

3.Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу; әр түрлі фигураларды оқушыларға таратып 3 –топқа бөлеміз

4.Уй тапсырмасын пысықтау

«Сұрақтар жаңбыры» әдісі

Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алған ойыншы, сол жауаптан сұрақ тудырып, ары қарай лақтырады. Ойын осылай жалғасады.

Дескриптор:

- Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Оқушылар жақсы қасиеттерімен бөліседі


Оқушылар 3 топқа бөлінеді

1 топ-шеңбер

2 топ-үшбұрыш

3 топ- төрбұрыш


Оқушылар үй тапсырмасын пысыққтау мақсатында сұрақтарға жауап береді


ҚБ














Қол шапалақтау

Оқулық

«Алматы кітап» баспасы


Стикерлер




Әртүрлі фигуралар







А-3 қағаздары

Сабақтың ортасы


30 мин

Жаңа сабақты түсіндіру


Топтық жұмыс

  1. тапсырма

«Өкіл » әдісі бойынша топтарға тапсырма беріледі. Топтар өздеріне берілген тапсырманы орындайды. Топтан бір оқушыны өкіл ретінде келесі топтарға жіберіп, олардың жұмыстарымен де танысып отырады.

Дескриптор:

- Скриптідегі цикл блогы қандай қызмет атқаратынын айтады

Скриптіде координаталар не үшін қолданылатынын айтады


Жұптық жұмыс

2-тапсырма

«Ойлан. Жұптас.Бөліс» әдісі

арқылы жұбымен жобаларды салыстырады. Дәптерге орындайды


Дескриптор:

-Жобаның 1-кестедегі сценарийі мен скриптілерін салыстырады

  • «Жеке жұмыс.

3-тапсырма

«Миға шабуыл» әдісі


Дескриптор:

Ойын жобасының сценарийімен скриптісін құрады

Сергіту сәті:

«Әріптер мен сандар»

Мұғалім сандар мен әріптерден тұратын фишкалар береді

Қатысушыларға мұғалім қалаған әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен бірінші құрастырып болса, солар жеңімпаз.


EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Тапсырманы орындайды

Еліміздегі сәулет өнерінің туындылары туралы не білесің?

Дескриптор:

Сұраққа жауап жазады

Сабақты қорытындылау:

4-тапсырма

«Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға жауап береді

Дескриптор:

-онлайн платформада сұрақтарға жауап береді





















































1 тапсырманы орындайды


















2 тапсырманы орындайды.















3 тапсырманы орындайды















Сергіту сәтін жасайды






Тапсырманы орындайды





4- тапсырманы орындайды
























































Бәре келді;

Керемет










«Комментарий» арқылы бір-бірін бағалау»














«Жарайсыңдар»
























«Ұтымды жауап беретініңді білгенмін»

«Ақылдым»











































































Оқулық, А-4 парақшасы, маркер, стикер













Оқулыұ, тапсырма, дәптер













Әріптер мен сандар








Тапсырма





https://wordwall.net/resource/60997987










Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс













стикерлер

Үй тапсырмасы

& 14 оқу. 54-57 бет


















ЖИ арқылы жасау
04 Наурыз 2025
82
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі