Сабақтың
басы
10 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу
2.
Психологиялық ахуал
«Жақсылық
тамшысы»
Әр бала тамшыға өзі
жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін
стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге,
айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария
етеді
3.Топқа бөлу
Геометриялық фигуралар
арқылы топқа бөлу; әр түрлі фигураларды оқушыларға таратып 3 –топқа
бөлеміз
4.Уй тапсырмасын
пысықтау
«Сұрақтар жаңбыры» әдісі
Әр топ параққа сұрақтар жазып,
бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері
лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алған ойыншы, сол жауаптан
сұрақ тудырып, ары қарай лақтырады.
Ойын осылай
жалғасады.
Дескриптор:
- Үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға жауап береді
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Оқушылар жақсы
қасиеттерімен бөліседі
Оқушылар 3 топқа
бөлінеді
1
топ-шеңбер
2
топ-үшбұрыш
3
топ- төрбұрыш
Оқушылар үй тапсырмасын
пысыққтау мақсатында сұрақтарға жауап береді
|
ҚБ
Қол
шапалақтау
|
Оқулық
«Алматы кітап»
баспасы
Стикерлер
Әртүрлі
фигуралар
А-3 қағаздары
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
Жаңа сабақты
түсіндіру





Топтық
жұмыс
-
тапсырма
«Өкіл » әдісі бойынша топтарға тапсырма
беріледі. Топтар өздеріне берілген тапсырманы орындайды. Топтан бір
оқушыны өкіл ретінде келесі топтарға жіберіп, олардың жұмыстарымен
де танысып отырады.

Дескриптор:
-
Скриптідегі
цикл блогы қандай қызмет атқаратынын айтады
Скриптіде координаталар
не үшін қолданылатынын айтады
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
«Ойлан. Жұптас.Бөліс»
әдісі
арқылы жұбымен жобаларды
салыстырады. Дәптерге орындайды

Дескриптор:
-Жобаның 1-кестедегі
сценарийі мен скриптілерін салыстырады
3-тапсырма
«Миға шабуыл»
әдісі

Дескриптор:
Ойын жобасының сценарийімен
скриптісін құрады
Сергіту сәті:
«Әріптер мен
сандар»
Мұғалім сандар мен
әріптерден тұратын фишкалар береді
Қатысушыларға мұғалім
қалаған әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен
бірінші құрастырып болса, солар жеңімпаз.
EБҚЕ бар балалар үшін
тапсырма
Тапсырманы
орындайды
Еліміздегі сәулет
өнерінің туындылары туралы не білесің?
Дескриптор:
Сұраққа жауап
жазады
Сабақты
қорытындылау:
4-тапсырма
«Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға
жауап береді
Дескриптор:
-онлайн платформада сұрақтарға
жауап береді
|
1 тапсырманы
орындайды
2 тапсырманы
орындайды.
3 тапсырманы
орындайды
Сергіту сәтін
жасайды
Тапсырманы
орындайды
4- тапсырманы
орындайды
|
Бәре келді;
Керемет

«Комментарий» арқылы бір-бірін
бағалау»
«Жарайсыңдар»

«Ұтымды жауап беретініңді
білгенмін»
«Ақылдым»
|
Оқулық, А-4 парақшасы,
маркер, стикер
Оқулыұ, тапсырма,
дәптер
Әріптер мен
сандар
Тапсырма
https://wordwall.net/resource/60997987
|