|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Электронды кестедегі ақпаратты өңдеу |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қолданбалы есептерді шешу № 2. ББЖБ |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану. |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдаланады. |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
• Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну • Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу • Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал Өрмекші торы Жіптерді лақтыру арқылы бір-біріне тілек айтады 3. Топқа бөлу. Әртүрлі шардың түстері арқылы топқа бөлінедіді
Үй тапсырмасын қайталау «Сақина тастау» ойыны. Үй тапсырмасы арқылы берілген сұрақтарға байланысты оқушы сақинаны оқушы өзі қалаған оқушыға салады. Сақина салынған оқушы сұраққа жауап береді Ойын осылайша жылдам түрде жалғасады. - - |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. өрмекші торы әдісі арқылы тілек айтады 3.шар түстері арқылы топқа бөлінеді . 4. Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: -үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Жіптер Түрлі түсті шарлар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Топтық жұмыс 1-тапсырма. «Галерияны шарлау» әдісі арқылы Топтар берілген тапсырма бойынша постер жасап, галереяға іледі. Басқа топтар галерияны шарлап ілінген постерлермен танысады 1 топ:Мысалдағы есепте ЕСЛИ () функциясының орнына басқа функцияны пайдалануға бола ма? Егер болса неліктен? 2-топ: SIN() және ASIN() функцияларын салыстырыңдар? 3-топ: математикалық және логикалық функцияларды салыстырыңдар? Жұптық жұмыс. 2- тапсырма «Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы берілген кестедегі тапсырманы жұбымен талдап , толтырады.. Керекті мәліметтерді дәптерге жазады
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма
Жеке жұмыс . 3- тапсырма «Ой күмбезі» әдісі
Сергіту сәті «Шеңбердегі доп» Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша Мәселе жылжытып отырады). Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөз айтады Сабақты бекіту. 4- тапсырма WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: - SIN() және ASIN() функцияларын салыстырады - математикалық және логикалық функцияларды салыстырады 2 балл Дескриптор: - Интернетті пайдаланып, қосымша математикалық функциялардың сипаттамасын жазып, қолданылу мысалдарын келтіреді 2 балл Дескриптор: Тест тапсырмасын орындайды Дескриптор: Емтихан нәтижелері бойыынша конкурстық іріктуге «қабылданған» немесе «қабылданбаған» оқушылардың тізімін шығаратын кесте құрады 2 бал Дескриптор: -онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
А-4 парақшасы, маркер, стикер жұмыс дәптер Тапсырма Ноутбук, оқулық доп https://wordwall.net/resource/38935318 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау. Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. Жетістік сатысы
10 балдық жүйемен бағаланады &14 оқу. 91-99 бет |
Өзін-өзі бағалау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Желідегі қажетсіз байланыстар
Желідегі қажетсіз байланыстар
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Электронды кестедегі ақпаратты өңдеу |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қолданбалы есептерді шешу № 2. ББЖБ |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану. |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдаланады. |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
• Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну • Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу • Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал Өрмекші торы Жіптерді лақтыру арқылы бір-біріне тілек айтады 3. Топқа бөлу. Әртүрлі шардың түстері арқылы топқа бөлінедіді
Үй тапсырмасын қайталау «Сақина тастау» ойыны. Үй тапсырмасы арқылы берілген сұрақтарға байланысты оқушы сақинаны оқушы өзі қалаған оқушыға салады. Сақина салынған оқушы сұраққа жауап береді Ойын осылайша жылдам түрде жалғасады. - - |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. өрмекші торы әдісі арқылы тілек айтады 3.шар түстері арқылы топқа бөлінеді . 4. Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: -үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Жіптер Түрлі түсті шарлар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Топтық жұмыс 1-тапсырма. «Галерияны шарлау» әдісі арқылы Топтар берілген тапсырма бойынша постер жасап, галереяға іледі. Басқа топтар галерияны шарлап ілінген постерлермен танысады 1 топ:Мысалдағы есепте ЕСЛИ () функциясының орнына басқа функцияны пайдалануға бола ма? Егер болса неліктен? 2-топ: SIN() және ASIN() функцияларын салыстырыңдар? 3-топ: математикалық және логикалық функцияларды салыстырыңдар? Жұптық жұмыс. 2- тапсырма «Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы берілген кестедегі тапсырманы жұбымен талдап , толтырады.. Керекті мәліметтерді дәптерге жазады
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма
Жеке жұмыс . 3- тапсырма «Ой күмбезі» әдісі
Сергіту сәті «Шеңбердегі доп» Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша Мәселе жылжытып отырады). Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөз айтады Сабақты бекіту. 4- тапсырма WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: - SIN() және ASIN() функцияларын салыстырады - математикалық және логикалық функцияларды салыстырады 2 балл Дескриптор: - Интернетті пайдаланып, қосымша математикалық функциялардың сипаттамасын жазып, қолданылу мысалдарын келтіреді 2 балл Дескриптор: Тест тапсырмасын орындайды Дескриптор: Емтихан нәтижелері бойыынша конкурстық іріктуге «қабылданған» немесе «қабылданбаған» оқушылардың тізімін шығаратын кесте құрады 2 бал Дескриптор: -онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
А-4 парақшасы, маркер, стикер жұмыс дәптер Тапсырма Ноутбук, оқулық доп https://wordwall.net/resource/38935318 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау. Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. Жетістік сатысы
10 балдық жүйемен бағаланады &14 оқу. 91-99 бет |
Өзін-өзі бағалау. |
|
шағым қалдыра аласыз



























