|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Деректер базасы |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикум. Деректер базасымен жұмыс. «Пәндік олимпиада » деректер базасын құру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.3 Деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асырады |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
• Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну • Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу • Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал «Дизайн» Әр оқушы өзінің қандай жансыз зат екенін айтады. Дизайнер келіп оларды өз талғамымен орналастырады. Ең бастысы, бәрін өз орнына тиімді орналастыра білу. Сабақта да солай әр жұмыстың өз қызметі, өз орны бар. Орнымен жұмсасақ қана нәтиже болатынын айтып сабақты бастайды 3. Топқа бөлу А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді
4. «Ұста,ұстама» ойыны . Үй тапсырмасы қайталау ретінде оқушылар бір-біріне әр түрлі сұрақтар бере отырып, допты лақтырады, допты ұстаған оқушы тез жауап беріп, ұпай жинау керек. Егер жауап бере алмаса топтан ұпай кемітіледі. Осылай топ оқушылары кезек-кезек допты лақтырып үй жұмысын қортындылайды |
1.Мұғаліммен амандасады. 2 Оқушылардың көңіл күйлері көтеріледі. 3. А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді 4. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұраққа жауап береді |
Дескриптор Сұраққа жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Доп |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Практикум сабақ
Топтық жұмыс 1 –тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топқа сұрақтар беріледі
Жұптық жұмыс 2- тапсырма «Ойлан . Жұптас.Бөліс» әдісі арқылы жаңа терминдерді пайдаланып кросворд жасайды .Керекті мәліметті дәптерге жазады
Жеке жұмыс . 3- тапсырма «Ой қозғау» әдісі берілген тапсырманы компьютерде орындайды
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сұраққа жауап береді Деректерді сұрыптауға түсініктеме бер? Сергіту сәті «Айдаһар» Оқушыларды сергітіп алу үшін бәрін бір бірінің белінен ұстатып тұрғызады. 1-оқушы «айдаһардың басы», соңындағы оқушы «құйрығы». Басы құйрықты ұстап алу керек Сабақты қорытындылау 4- тапсырма «Wordwall» платформасы аарқылы сұрақтарға жауап береді |
1- тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды. 3-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор -Деректерді сұрыптау қандай қадамдардан тұратынын айтады Кеңейтілген сүзгілеуді пайдалану ретін атайды 2 балл Дескриптор: -Жаңа терминдерді пайдаланып кроссворд жасайды 2 балл Дескриптор: -MS Excel прогарммасында деректер базасының жеке моделіне сүзгілеу әдістерін қолданады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық, А-4 парақшасы Дәптер, оқулық Ноутбук, оқулық Тапсырма https://wordwall.net/resource/82269898 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Рефлекция. «Табыс» ағашы
10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалайды |
Жалпы 10 балл жинайды |
|
|
Үй тапсырмасы |
Үйге тапсырма: |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Желідегі қажетсіз байланыстар
Желідегі қажетсіз байланыстар
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Деректер базасы |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикум. Деректер базасымен жұмыс. «Пәндік олимпиада » деректер базасын құру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.3 Деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асырады |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
• Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну • Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу • Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал «Дизайн» Әр оқушы өзінің қандай жансыз зат екенін айтады. Дизайнер келіп оларды өз талғамымен орналастырады. Ең бастысы, бәрін өз орнына тиімді орналастыра білу. Сабақта да солай әр жұмыстың өз қызметі, өз орны бар. Орнымен жұмсасақ қана нәтиже болатынын айтып сабақты бастайды 3. Топқа бөлу А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді
4. «Ұста,ұстама» ойыны . Үй тапсырмасы қайталау ретінде оқушылар бір-біріне әр түрлі сұрақтар бере отырып, допты лақтырады, допты ұстаған оқушы тез жауап беріп, ұпай жинау керек. Егер жауап бере алмаса топтан ұпай кемітіледі. Осылай топ оқушылары кезек-кезек допты лақтырып үй жұмысын қортындылайды |
1.Мұғаліммен амандасады. 2 Оқушылардың көңіл күйлері көтеріледі. 3. А,В,С әріптері бойынша топқа бөлінеді 4. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұраққа жауап береді |
Дескриптор Сұраққа жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Доп |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Практикум сабақ
Топтық жұмыс 1 –тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топқа сұрақтар беріледі
Жұптық жұмыс 2- тапсырма «Ойлан . Жұптас.Бөліс» әдісі арқылы жаңа терминдерді пайдаланып кросворд жасайды .Керекті мәліметті дәптерге жазады
Жеке жұмыс . 3- тапсырма «Ой қозғау» әдісі берілген тапсырманы компьютерде орындайды
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сұраққа жауап береді Деректерді сұрыптауға түсініктеме бер? Сергіту сәті «Айдаһар» Оқушыларды сергітіп алу үшін бәрін бір бірінің белінен ұстатып тұрғызады. 1-оқушы «айдаһардың басы», соңындағы оқушы «құйрығы». Басы құйрықты ұстап алу керек Сабақты қорытындылау 4- тапсырма «Wordwall» платформасы аарқылы сұрақтарға жауап береді |
1- тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды. 3-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор -Деректерді сұрыптау қандай қадамдардан тұратынын айтады Кеңейтілген сүзгілеуді пайдалану ретін атайды 2 балл Дескриптор: -Жаңа терминдерді пайдаланып кроссворд жасайды 2 балл Дескриптор: -MS Excel прогарммасында деректер базасының жеке моделіне сүзгілеу әдістерін қолданады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық, А-4 парақшасы Дәптер, оқулық Ноутбук, оқулық Тапсырма https://wordwall.net/resource/82269898 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Рефлекция. «Табыс» ағашы
10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалайды |
Жалпы 10 балл жинайды |
|
|
Үй тапсырмасы |
Үйге тапсырма: |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
























