Сабақтың басы
7-8
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
«Миға шабуыл» үй тапсырмасы
сұралады
-
Компьютер алдында отырудың қандай ережелері
бар?
-
Көз бен монитордың ара қашықтығы қанша болу
керек?
-
Компьютер адамның көру қабілетіне қалай әсер
етеді?
-
Интернет желісінің адам психикасына әсері бар
ма?
-
Компьютерде қауіпсіз жұмыс жасау жолдары
қандай?
Осы сұрақтар арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын ашады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
|
Мадақтама
Мадақтама:
Жарайсың!
Жақсы!
Керемет!
|
Интербелсенді тақта
Слаид
1
|
Сабақтың ортасы
22-30мин
|
Мұғалім түсіндірмесі. Жаңа
сабақ тақырыбы «Желідегі қауіпсіздік ». Сабақ мақсатын
түсіндіру.
Видео көрсетіледі
Топтық жұмыс: Тапсырма
№1
1-топ:
"Компьютерлік вирустар" және
қорғану әдістері, WI-FI желісі" және желіде қауіпсіз жұмыс жасау
ережелері, "Әлеуметтік желілер" және желідегі қауіпсіздік
ережелері
2-топ:
Электронды пошта" және
поштамен қауіпсіз жұмыс жасау ережелері, "Кибербуллинг" және күресу
жолдары.
3-топ:
Фишинг" немесе
интернет-алаяқтық және күресу жолдары туралы, "Сандық бедел" мен
сандық беделді сақтау жөніндегі кеңестер және Авторлық құқық
туралы.
Жеке жұмыс: Тапсырма
№2
https://learningapps.org/ платформасы арқылы тапсырма
орындайды
Берілген әрекеттерді талдап,
ажыратып жазады
Сергіту сәті
Жеке
жұмыс. Практикалық жұмыс.
Тапсырма №3
-
Ұялы телефонға бейтаныс қоңырауларды бұғаттау
қосымшасын орнату
-
Браузердегі қажет емес сайттарды, жарнамаларды
бұғаттау
|
Оқушылар сабақтың мақсатымен
танысады
Оқушылар видеомен танысып шығып, өз пікірлерін
айтады.
Оқушылар берілген тапсырманы
топпен орындайды.
Дескриптор:
1.Анықтамаларды
айтады
2.Қауіпсіздік ережелерін
талдайды
Дескриптор:
-
Әрекеттерді ажырата алады
Оқушылар қимыл-қозғалысқа байланысты жаттығулар
орындайды
Дескриптор
-
Ұялы телефонға қосымшаны орната
алады
-
Браузерге бұғаттау жасай
алады
|
Мадақтама
№1 Дескриптор бойынша топтар бір-бірін
бағалайды.
1 – 1 балл
2 – 1 балл
№2 Дескриптор бойынша өзін-өзі
бағалайды.
1 – 1 балл
№3 Дескриптор бойынша өзін-өзі
бағалайды.
1 – 1 балл
2 – 1 балл
|
Желідегі қауіпсіздік
тақырыбы,
2 -
слаид
Бейнеролик
Бағалау парағы
Тапсырма №1
Желідегі қауіпсіздік тақырыбы,
3
слаид
https://learningapps.org/watch?v=pnhuhwpra24
Тапсырма
№3
Желідегі қауіпсіздік тақырыбы
4
слаид
Бағалау парағы
Ұялы телефон, ноутбук
|
|
Тапсырма№4
Жеке жұмыс. Функционалдық
сауаттылық тапсырмалары
Тест жұмысы
-
Интернет дегеніміз не?
А) компьютерлік ойын
В) есептеу техникасы
С) ғаламдық тор
2. Интернет желісінде
өзің туралы ақпаратты жазу қажет
пе?
А)
барлық виртуалды достарыңа беру қажет
В)
қажет емес
С)
тек жалған ақпаратты жазу керек
3. Пошталарыңа күдікті
хат келді. Оны ашасыңдар ма?
А)
күдікті хаттарды ешқашан ашпаймыз
В)
кейінірек ашамыз
С)
ашу керек
4. Желіде бейтаныс адам
дөрекі сөйледі. Сендердің іс-
әрекеттерің?
А)
дөрекі сөз қайтару
В)
сөйлесуді тоқтату
С)
әрі қарай сөйлесе беру
5. Антивирустық
программа – бұл ....
А)
ағзаны шынықтыру программасы
В)
компьютерлік вирустардан қорғайтын программа
С)
желідегі агрессорлардан қорғайтын программа
|
Оқушылар тест орындайды.
Нәтижесі Zipgrate платформасы арқылы
тексеріледі
|
№4 Дескриптор бойынша өзін-өзі
бағалайды.
1 – 1 балл
2 - 1 балл
3 - 1 балл
4 – 1 балл
5- 1 балл
|
Желідегі қауіпсіздік тақырыбы,
Тапсырма №4 Zipgrate
платформасы
|
Сабақтың соңы
2-7
мин
|
Үй тапсырмасы: 42 бет 5
тапсырма
Рефлексия «Постер»
«Интернет желісіндегі қауіпсіздік бойынша балалар
мен ата – аналарға арналған кеңес»
|
Оқушыларды жинаған ұпайлары бойынша
бағалау
Бүгінгі сабақ бойынша
өз
әсерлерімен бөліседі
|
Қорытынды формативті бағалау
қойылады.
(0-10 балл)
Мадақтама
|
Желідегі қауіпсіздік тақырыбы,
6
слаид
Желідегі қауіпсіздік тақырыбы,
7
слаид
|