Қызылорда облысы,Жаңақорған ауданы,
Қожакент ауылы И.Әбдікәрімов атындағы №168 орта мекетбінің
жанындағы «Ақниет» шағын орталығының
тәрбиешісі Карарова Жулдызай Балтакожаевна
Ұйымдастырылған ашық оқу-қызметі
Білім саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу-қызметі: Құрастыру
Тақырыбы: «Желкенді қайық»
Мақсаты: Көліктердің ұқсастығымен айырмашылықтарын, ерекшеліктерін ажырата білуге, топтастыруға және жүйелеу қабілеттерін арттыру. Баланың ойлау және сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамыту. Көліктерді ажырата білуге үйрету. Қайықтардың теңізде жүзетіні туралы түсінік беру.
Ұйымдастырылған оқу-қызметінің әдіс-тәсілі:Ой-қозғау, әңгімелесу, логикалық ойын дамыту, топтық жұмыс, АКТ (бейнефильм),сұрақ–жауап, көрсету, санау, сергіту сәті, бағалау, мадақтау,қорыту.
Қажетті көрнекіліктері: төрт мезгілдің суреті, әр түрлі көліктердің суреттері.
Биллингвальды компонент: кеме-корабль
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Ынталандыру сезімін ояту кезеңі
Ай,күн,жұлдыздың суреттерімен,үш топқа бөлінеді
- Бір жылда неше мезгіл бар?
-Бір жылда төрт мезгіл бар.
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
-Көктем мезгілі.
-Көктем мезгілінде ауа райы қандай болады?
-Күн жылынады, ағаштар бүршік жарады, жаңбыр жауады.
Ағаштардың жапырақтары бүршік жара бастайды, құстар жылы жаққа ұшып келе бастайды
- Балалар, ендеше көліктердің неше түрі бар?
Жеңіл көліктер. Су көліктері, ауыр көліктер.
-Қандай көліктерді білесің?
-Джип, камаз, жигули
- Әуе көліктеріне не жатады?
Ұшақтар, тік ұшақтар.
- Камаз қандай көлікке жатады?
Ауыр көліктерге жатады. Себебі, ол жүк көліктері.
- Жарайсыңдар балалар, қайталау сұрақтарына өте жақсы жауап бердіңдер!
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
Ендеше балалар, бүгінгі оқу-қызметінде «Су көліктерімен» танысамыз. Жайланып отырып тыңдаймыз!
- Су көліктеріне кеме, қайық, желкенді қайық, су асты кемелері жатады. Олар ағаштан жасалады. Оларға ауыр заттар салуға болмайды, себебі ол батып кетеді. Онымен адамдар саяхаттайды.
Ендеше біз бүгін желкенді қайық құрастырамыз. Біз оны зат қалдықтарынан жасаймыз. Бізге алдымен қақпақтар керек, содан соң ағаш қалдықтары мен ермексаз, түрлі–түсті қағаздар керек. Ендеше қайықты құрастырмай тұрып бойымызды сергітіп алайық және роликтен желкенді қайық туралы мәліметтер қараймыз .
Содан соң тапсырмаға кірісеміз.
Видеоролик қарау.
1-топ:Ендеше, қайық жасауға кірісейік. Алдымен ермексазды алақанға салып жұмсартамыз, сосын оны қақпақ немесе жаңғақпен ағаш қалдықтарын бекітуге қолданамыз. Жарайсыңдар! Келесі түрлі–түсті қағаздардан екі түрлі пішінде желкен қиып аламыз. Оны ермексазбен ағаш қалдықтарына бекітеміз. Алдымен төртбұрыш пішінді желкенді, содан соң үшбұрыш желкенді орналастырамыз. Осымен біздің қайығымыз дайын болды.
2-топ:Ойын: «Желкенді қайық» құрастыру
Мақсаты: Баланың танымдық, шығармашылық, сөйлеу іс-әрекеттерін дамыту. Сұраққа толық жауап беруін, сөздік қорын дамыту.
Балалар өздеріне берілген тапсырманы орындайды. Дайын суретке қарап суретті құрастырады.
3-топ:Түрлі–түсті қағаздардан пішіндер қиып алып,олапды қағаз бетіне жапсыру.
Рефлекция
Енді келесі кезекті жасаған қайығымызға тәжірибе жасап көрейік. Табаққа құйылған суға жасаған қайықтарды жіберейік. Суда жүзген қайықтарын тамашалайды.
-Бүгін біз немен таныстық?
-Не жасадық және зерттедік?
-Желкенді қайықпен танысып,оны түрлі заттардан жасап,зерттедік
-Ендеше әп тор бір-бірлеріңді басбармақтарыңмен бағалаңдар.
Әрбір топ бір-бірін мадақтайды.
Суда жүзген қайықтарын тамашалайды.
-Ал,балалар,бүгінгі оқу-қызметіміз сендерге ұнадыма?
Кері байланыс
1.Егер саған оқу-қызметі ұнаса және тарсыпманың барлығын сәтті орындаған болсаң,желкенді жасыл түске боя.
2.Егер саған оқу-қызметінде белгілі бір қиындықтар кездессе,желкенді сары түске боя.
3.Егер саған оқу-қызметі барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, тәпбиешінің көмегі қажет болса,желкенді қызыл түске боя.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Желкенді қайық
Желкенді қайық
Қызылорда облысы,Жаңақорған ауданы,
Қожакент ауылы И.Әбдікәрімов атындағы №168 орта мекетбінің
жанындағы «Ақниет» шағын орталығының
тәрбиешісі Карарова Жулдызай Балтакожаевна
Ұйымдастырылған ашық оқу-қызметі
Білім саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу-қызметі: Құрастыру
Тақырыбы: «Желкенді қайық»
Мақсаты: Көліктердің ұқсастығымен айырмашылықтарын, ерекшеліктерін ажырата білуге, топтастыруға және жүйелеу қабілеттерін арттыру. Баланың ойлау және сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамыту. Көліктерді ажырата білуге үйрету. Қайықтардың теңізде жүзетіні туралы түсінік беру.
Ұйымдастырылған оқу-қызметінің әдіс-тәсілі:Ой-қозғау, әңгімелесу, логикалық ойын дамыту, топтық жұмыс, АКТ (бейнефильм),сұрақ–жауап, көрсету, санау, сергіту сәті, бағалау, мадақтау,қорыту.
Қажетті көрнекіліктері: төрт мезгілдің суреті, әр түрлі көліктердің суреттері.
Биллингвальды компонент: кеме-корабль
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Ынталандыру сезімін ояту кезеңі
Ай,күн,жұлдыздың суреттерімен,үш топқа бөлінеді
- Бір жылда неше мезгіл бар?
-Бір жылда төрт мезгіл бар.
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
-Көктем мезгілі.
-Көктем мезгілінде ауа райы қандай болады?
-Күн жылынады, ағаштар бүршік жарады, жаңбыр жауады.
Ағаштардың жапырақтары бүршік жара бастайды, құстар жылы жаққа ұшып келе бастайды
- Балалар, ендеше көліктердің неше түрі бар?
Жеңіл көліктер. Су көліктері, ауыр көліктер.
-Қандай көліктерді білесің?
-Джип, камаз, жигули
- Әуе көліктеріне не жатады?
Ұшақтар, тік ұшақтар.
- Камаз қандай көлікке жатады?
Ауыр көліктерге жатады. Себебі, ол жүк көліктері.
- Жарайсыңдар балалар, қайталау сұрақтарына өте жақсы жауап бердіңдер!
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
Ендеше балалар, бүгінгі оқу-қызметінде «Су көліктерімен» танысамыз. Жайланып отырып тыңдаймыз!
- Су көліктеріне кеме, қайық, желкенді қайық, су асты кемелері жатады. Олар ағаштан жасалады. Оларға ауыр заттар салуға болмайды, себебі ол батып кетеді. Онымен адамдар саяхаттайды.
Ендеше біз бүгін желкенді қайық құрастырамыз. Біз оны зат қалдықтарынан жасаймыз. Бізге алдымен қақпақтар керек, содан соң ағаш қалдықтары мен ермексаз, түрлі–түсті қағаздар керек. Ендеше қайықты құрастырмай тұрып бойымызды сергітіп алайық және роликтен желкенді қайық туралы мәліметтер қараймыз .
Содан соң тапсырмаға кірісеміз.
Видеоролик қарау.
1-топ:Ендеше, қайық жасауға кірісейік. Алдымен ермексазды алақанға салып жұмсартамыз, сосын оны қақпақ немесе жаңғақпен ағаш қалдықтарын бекітуге қолданамыз. Жарайсыңдар! Келесі түрлі–түсті қағаздардан екі түрлі пішінде желкен қиып аламыз. Оны ермексазбен ағаш қалдықтарына бекітеміз. Алдымен төртбұрыш пішінді желкенді, содан соң үшбұрыш желкенді орналастырамыз. Осымен біздің қайығымыз дайын болды.
2-топ:Ойын: «Желкенді қайық» құрастыру
Мақсаты: Баланың танымдық, шығармашылық, сөйлеу іс-әрекеттерін дамыту. Сұраққа толық жауап беруін, сөздік қорын дамыту.
Балалар өздеріне берілген тапсырманы орындайды. Дайын суретке қарап суретті құрастырады.
3-топ:Түрлі–түсті қағаздардан пішіндер қиып алып,олапды қағаз бетіне жапсыру.
Рефлекция
Енді келесі кезекті жасаған қайығымызға тәжірибе жасап көрейік. Табаққа құйылған суға жасаған қайықтарды жіберейік. Суда жүзген қайықтарын тамашалайды.
-Бүгін біз немен таныстық?
-Не жасадық және зерттедік?
-Желкенді қайықпен танысып,оны түрлі заттардан жасап,зерттедік
-Ендеше әп тор бір-бірлеріңді басбармақтарыңмен бағалаңдар.
Әрбір топ бір-бірін мадақтайды.
Суда жүзген қайықтарын тамашалайды.
-Ал,балалар,бүгінгі оқу-қызметіміз сендерге ұнадыма?
Кері байланыс
1.Егер саған оқу-қызметі ұнаса және тарсыпманың барлығын сәтті орындаған болсаң,желкенді жасыл түске боя.
2.Егер саған оқу-қызметінде белгілі бір қиындықтар кездессе,желкенді сары түске боя.
3.Егер саған оқу-қызметі барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, тәпбиешінің көмегі қажет болса,желкенді қызыл түске боя.
шағым қалдыра аласыз













