|
Сабақ тақырыбы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Модуль /пән атауы |
ОН 11.2. Химиялық байланыстың табиғатын және оның түрлерін түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагог |
Тиллаходжаева С |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Курс, оқу жылы, топ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ типі |
Теориялық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.2.3.7 Коррозияның түрлерін, оның пайда болу себептерін білу және металл құрылымдарына теріс әсерін түсіндіру; 10.2.2.2 металдардың қатысында химиялық реакциялардың теңдеулерін, қоспалары бар реагенттерді, сондай-ақ теориялық мүмкіндіктен салыстырғандағы өнімнің практикалық шығымын есептеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Металдардың жемірілу себептерін білу және түсіндіру Көптеген оқушылар: Жемірілудің түрлерін ажырата алу олардың кері әсерін түсіндіру Кейбір оқушылар: Қоспаға байланысты есептерді практикамен ұштастыра алу Жемірілумен күресу жолдарын ұсынады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
-металдардың жемірілуі себептерін түсіндіреді; - жемірілудің зиянын сипаттайды; - жемірілудің түрлерін бір-бірінен айырмашылығын табады; -қоспаға байланысты есептеулерді жүргізеді. - жемірілумен күресу жолдарын ұсынады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ барысында білім құндылықтары: Сыйластық; Ынтымақтастық; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АҚТ қолдану дағдылары |
http://www.rsc.org/learn-chemistry/resource/res00000472/properties-of-the-transition-metals-and-their-compounds?cmpid=CMP00000542 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология, география |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ұйымдастыру сәті. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу Ынтымақтастық атмосферасын құру (оқушыларды шаттық шеңберіне шақырып бір-бірлеріне сәттілік тілеу) Сабақтың стартері. Бұл суреттен не байқауға болады?
Осы сұрақтардың жауабын толықтай білу үшін бүгінгі сабақтан жауабын табамыз. Ендеше, сабағымыздың тақырыбы «Жемірілудің түрлері және онымен күресу жолдары». Оқушылардан сабақтың мақсатын өздеріне айқындауды сұрау. |
http://www.rsc.org/learn-chemistry/resource/res00000472/properties-of-the-transition-metals-and-their-compounds?cmpid=CMP00000542 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Коррозия үрдісіне анықтама беріледі.
Топтық жұмыс: Оқушылар үш топқа бөлініп, жоғарыда берілген сұрақтарға жауап бере отырып, постер қорғайды. Постерді қорғау үшін оқушылармен бірге бағалау критерийлерін құрастыру. Топтар бір-бірінің постерді қорғауын өзара бағалайды. Теориялық мүмкіндікпен салыстырғанда зат шығымын есептеу. Есептің бірінші типін шешу алгоритімі: 1) Есептің шартын мұқият оқып шығу. 2) Жазып ал: не берілді, не табу керек? 3) Реакция теңдеуін жазып, теңестіру. 4) Реакция теңдеуі бойынша өнімнің теориялық массасын табу. 5) Белгілі формула бойынша өнімнің шығымын есептеп алу. Жауабын жазу. Топтық жұмыс. Бірінші мысалдың шешу алгоритмін құрастыру. Жеке жұмыс. Әр оқушы өздері есеп шығарады. Тақтадағы жауабымен сәйкестіріп өз-өзің тексеріп бағалайды. 1 мысал. 32,4г. Мырыш оксидінен алюминийтермия әдісі арқылы, 24г. таза мырыш алынды. Өнімнің шығымын табыңдар. Жауабы: 92% Zn 2 мысал. Теория жүзіндегі мен салыстырғандағы шығымы 92% болса, онда 23,4г. алюминий гидроксидінең алынған металл оксидінің массасын табыңдар. (14г.) 3 мысал. Теория жүзіндегі мен салыстырғандағы шығымы 80% болса, онда темір (ІІІ) оксидіне, көміртек (ІІ) оксидімен әсер етсек, нәтижесінде 11,2г. темір алынды. Реакцияға жұмсалған темір (ІІІ) оксидінің массасын табыңдар. (20г.) 4 мысал. 234 г ас тұзына күкірт қышқылымен әсер еткенде131,4 г хлорсутек алынса, хлорсутектің шығымы (%) (90%) 5 мысал. Массасы 120 г темір (ІІІ) оксидін көміртекпен тотықсыздандырғанда массасы 67,2 г темір түзілді. Темірдің теориялықпен салыстырғандағы шығымы (%) (80%) |
3 – слайд Периодтық кесте. Металдар үлгісі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Барлығы мин |
Оқу мақсаттары және жетістік критерийлеріне қайта оралу. Қорытындылау Үй жұмысы. 1. 11,2 г темір тұз қышқылымен әрекеттескенде 4,45 л (қ.ж.) сутек бөлінеді. Реакция өнімінің шығымы (%). 2. 20 кг алюминий оксидінен 10 кг алюминий алынды. Реакция өнімі шығымының массалық үлесін анықтаңыз. 3. 5,64 кг техникалық темір (ІІ) сульфаттын ауада өртегенде, шығымы 75% болған қатты өнімнің (FeO) зат мөлшері (моль) |
Презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Барлығы: Көбісі: Кейбіреулері: |
Оқушылардың тақтадағы жұмысы, жазбаша ҚБ жұмысы, өзара тексеру |
Көрсету №6 кезінде ҚТ ережелерін сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жемірілудің түрлері және онымен күресу жолдары.
Жемірілудің түрлері және онымен күресу жолдары.
|
Сабақ тақырыбы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Модуль /пән атауы |
ОН 11.2. Химиялық байланыстың табиғатын және оның түрлерін түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагог |
Тиллаходжаева С |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Курс, оқу жылы, топ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ типі |
Теориялық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.2.3.7 Коррозияның түрлерін, оның пайда болу себептерін білу және металл құрылымдарына теріс әсерін түсіндіру; 10.2.2.2 металдардың қатысында химиялық реакциялардың теңдеулерін, қоспалары бар реагенттерді, сондай-ақ теориялық мүмкіндіктен салыстырғандағы өнімнің практикалық шығымын есептеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Металдардың жемірілу себептерін білу және түсіндіру Көптеген оқушылар: Жемірілудің түрлерін ажырата алу олардың кері әсерін түсіндіру Кейбір оқушылар: Қоспаға байланысты есептерді практикамен ұштастыра алу Жемірілумен күресу жолдарын ұсынады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
-металдардың жемірілуі себептерін түсіндіреді; - жемірілудің зиянын сипаттайды; - жемірілудің түрлерін бір-бірінен айырмашылығын табады; -қоспаға байланысты есептеулерді жүргізеді. - жемірілумен күресу жолдарын ұсынады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ барысында білім құндылықтары: Сыйластық; Ынтымақтастық; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АҚТ қолдану дағдылары |
http://www.rsc.org/learn-chemistry/resource/res00000472/properties-of-the-transition-metals-and-their-compounds?cmpid=CMP00000542 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология, география |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ұйымдастыру сәті. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу Ынтымақтастық атмосферасын құру (оқушыларды шаттық шеңберіне шақырып бір-бірлеріне сәттілік тілеу) Сабақтың стартері. Бұл суреттен не байқауға болады?
Осы сұрақтардың жауабын толықтай білу үшін бүгінгі сабақтан жауабын табамыз. Ендеше, сабағымыздың тақырыбы «Жемірілудің түрлері және онымен күресу жолдары». Оқушылардан сабақтың мақсатын өздеріне айқындауды сұрау. |
http://www.rsc.org/learn-chemistry/resource/res00000472/properties-of-the-transition-metals-and-their-compounds?cmpid=CMP00000542 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Коррозия үрдісіне анықтама беріледі.
Топтық жұмыс: Оқушылар үш топқа бөлініп, жоғарыда берілген сұрақтарға жауап бере отырып, постер қорғайды. Постерді қорғау үшін оқушылармен бірге бағалау критерийлерін құрастыру. Топтар бір-бірінің постерді қорғауын өзара бағалайды. Теориялық мүмкіндікпен салыстырғанда зат шығымын есептеу. Есептің бірінші типін шешу алгоритімі: 1) Есептің шартын мұқият оқып шығу. 2) Жазып ал: не берілді, не табу керек? 3) Реакция теңдеуін жазып, теңестіру. 4) Реакция теңдеуі бойынша өнімнің теориялық массасын табу. 5) Белгілі формула бойынша өнімнің шығымын есептеп алу. Жауабын жазу. Топтық жұмыс. Бірінші мысалдың шешу алгоритмін құрастыру. Жеке жұмыс. Әр оқушы өздері есеп шығарады. Тақтадағы жауабымен сәйкестіріп өз-өзің тексеріп бағалайды. 1 мысал. 32,4г. Мырыш оксидінен алюминийтермия әдісі арқылы, 24г. таза мырыш алынды. Өнімнің шығымын табыңдар. Жауабы: 92% Zn 2 мысал. Теория жүзіндегі мен салыстырғандағы шығымы 92% болса, онда 23,4г. алюминий гидроксидінең алынған металл оксидінің массасын табыңдар. (14г.) 3 мысал. Теория жүзіндегі мен салыстырғандағы шығымы 80% болса, онда темір (ІІІ) оксидіне, көміртек (ІІ) оксидімен әсер етсек, нәтижесінде 11,2г. темір алынды. Реакцияға жұмсалған темір (ІІІ) оксидінің массасын табыңдар. (20г.) 4 мысал. 234 г ас тұзына күкірт қышқылымен әсер еткенде131,4 г хлорсутек алынса, хлорсутектің шығымы (%) (90%) 5 мысал. Массасы 120 г темір (ІІІ) оксидін көміртекпен тотықсыздандырғанда массасы 67,2 г темір түзілді. Темірдің теориялықпен салыстырғандағы шығымы (%) (80%) |
3 – слайд Периодтық кесте. Металдар үлгісі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Барлығы мин |
Оқу мақсаттары және жетістік критерийлеріне қайта оралу. Қорытындылау Үй жұмысы. 1. 11,2 г темір тұз қышқылымен әрекеттескенде 4,45 л (қ.ж.) сутек бөлінеді. Реакция өнімінің шығымы (%). 2. 20 кг алюминий оксидінен 10 кг алюминий алынды. Реакция өнімі шығымының массалық үлесін анықтаңыз. 3. 5,64 кг техникалық темір (ІІ) сульфаттын ауада өртегенде, шығымы 75% болған қатты өнімнің (FeO) зат мөлшері (моль) |
Презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Барлығы: Көбісі: Кейбіреулері: |
Оқушылардың тақтадағы жұмысы, жазбаша ҚБ жұмысы, өзара тексеру |
Көрсету №6 кезінде ҚТ ережелерін сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














