|
Дене шынықтыру |
Тексерілді:_________________________________ |
||||
|
Күні: 11.12.13.14.15.09.2017 ж Сынып: 2 а,в,п |
А.Назарбеков атындағы №87 ЖОМ Мұғалімнің аты-жөні: Әбутәліп Азат |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Таңғы жаттығулар жиынтығы |
|
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.3.2.1Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру |
|
|||
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы Денені қыздыру,ширату жаттығуларын орындайды Денені босаңсыту, ағзаны қалпына келтіру жаттығуларын кешенді орындап көрсетеді Денені қыздыру мен босаңсыту жаттығуларының ерекшеліктерін анықтайды, маңыздылығын түсіндіреді |
|
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|
|||
|
Сабақ барысы |
|
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Бой сергіту жаттығулары.
|
Жаттығулардың көрсетілімі
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 8 минут
1 минут
5 минут
3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. Денені қыздыру, ширату жаттығулары кешенін және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларын жаса.
Бір орында жүру Созылу Секіру Терең дем алу |
Сергіту сәті
Ойын ойнайық. |
|
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|
||
|
Бағалау критерийлері |
Дескриптор |
|
|||
|
Білім алушы Денені қыздыру,ширату жаттығуларын орындайды Денені босаңсыту, ағзаны қалпына келтіру жаттығуларын кешенді орындап көрсетеді Денені қыздыру мен босаңсыту жаттығуларының ерекшеліктерін анықтайды, маңыздылығын түсіндіреді |
Білім алушы − денені ширату жаттығуларын орындайды;− денені босаңсыту жаттығуларын кешенді орындайды; − денені ширату (денені қыздыру, дайындау) мен босату (ағзаны қалпына келтіру) жаттығуларының айырмашылығын анықтайды; − маңыздылығын түсіндіреді. |
|
|||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жеңіл атлетика
Жеңіл атлетика
|
Дене шынықтыру |
Тексерілді:_________________________________ |
||||
|
Күні: 11.12.13.14.15.09.2017 ж Сынып: 2 а,в,п |
А.Назарбеков атындағы №87 ЖОМ Мұғалімнің аты-жөні: Әбутәліп Азат |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Таңғы жаттығулар жиынтығы |
|
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.3.2.1Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру |
|
|||
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы Денені қыздыру,ширату жаттығуларын орындайды Денені босаңсыту, ағзаны қалпына келтіру жаттығуларын кешенді орындап көрсетеді Денені қыздыру мен босаңсыту жаттығуларының ерекшеліктерін анықтайды, маңыздылығын түсіндіреді |
|
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|
|||
|
Сабақ барысы |
|
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Бой сергіту жаттығулары.
|
Жаттығулардың көрсетілімі
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 8 минут
1 минут
5 минут
3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. Денені қыздыру, ширату жаттығулары кешенін және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларын жаса.
Бір орында жүру Созылу Секіру Терең дем алу |
Сергіту сәті
Ойын ойнайық. |
|
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|
||
|
Бағалау критерийлері |
Дескриптор |
|
|||
|
Білім алушы Денені қыздыру,ширату жаттығуларын орындайды Денені босаңсыту, ағзаны қалпына келтіру жаттығуларын кешенді орындап көрсетеді Денені қыздыру мен босаңсыту жаттығуларының ерекшеліктерін анықтайды, маңыздылығын түсіндіреді |
Білім алушы − денені ширату жаттығуларын орындайды;− денені босаңсыту жаттығуларын кешенді орындайды; − денені ширату (денені қыздыру, дайындау) мен босату (ағзаны қалпына келтіру) жаттығуларының айырмашылығын анықтайды; − маңыздылығын түсіндіреді. |
|
|||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
||
шағым қалдыра аласыз
















