Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
3.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін
дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып,
қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру
керек
екендігінтүсінужәне
көрсету
|
Басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі :
- Сыныппен сәлемдесу.
- Смайликтер арқылы
көңіл күйлерін бақылау.
- Сабақтың мақсаттары мен
қауіпсіздік
ережелерін түсіндіру.
ІІ. Қыздыру жаттығулары :
- Жеңіл жүгіру, секіру және жалпы қыздыру
жаттығулары (мысалы, аяқ-қолды айналдыру, созылу
жаттығулары).
ЖДЖ.
|
|
|
Әртүрлі
смайликтер
|
Ортасы
|
Жеңіл атлетика — бұл әртүрлі қимыл-қозғалысқа
негізделген спорт түрлерінің жиынтығы. Ол адамның табиғи
қозғалыстарын (жүгіру, секіру, лақтыру) дамытуға бағытталған.Жеңіл
атлетика түрлері
Жеңіл атлетика негізгі үш бөлімге
бөлінеді:
Жүгіру түрлері. 1.Жүгіру түрлеріне мыналар жатады:
-Қысқа қашықтыққа
жүгіру (30 м, 60 м, 100 м)
-Орта қашықтыққа жүгіру
(400 м – 1500 м)
-Ұзақ қашықтыққа жүгіру
(3000 м және одан жоғары)
-Эстафеталық жүгіру
(командалық, таяқшамен)
-Кедергілер арқылы жүгіру
2.Секіру
түрлері
-Ұзындыққа секіру – бір
орнынан немесе жүгіріп келіп
-Биіктікке секіру –
арнайы кедергіден биікке секіру
-Үш қарғып секіру –
жоғары деңгейде үйретіледі
-Секіргішпен секіру –
жаттығу ретінде қолданылады
3. Лақтыру
түрлері
-Доп лақтыру (3-сынып
үшін негізгі түрі)
-Граната лақтыру
(мектеп бағдарламасында қолданылады)
-Копье (найза)
лақтыру
-Сауыт (ядро)
итеру
-Диск
лақтыру.
Түрлі түсті асықтар арқылы
топқа бөлу.
-
Тапсырма
Кедергілер арасымен жүгіріп, тапсырманы
орындау.
-
Тапсырма
Секіргішпен кедергілер арасынан секіріп өтіп,
келесі тапсырманы орындау
-
Тапсырма
Жүгіріп келіп, кіші допты лақтыру арқылы
кедергілерді құлату.
Топтық
жұмыс:
Берілген пазлдан суреттерді
құрастыру.
|
Сапта тұру, мұғалімді
тыңдау
Жүгіру
Секіру
Лақтыру
|
|
Ысқырық, кедергілер, белгі таспалар,
конустар, доп, секундомер, фишкалар.


|