Сабақ
бөлімі
|
Сабақтың
мазмұны
|
Уақыт
мөлшері
|
Әдістемелік
нұсқаулар
|
1. Дайындық
бөліміі: 10-15 мин
|
1.Сапқа
тұрғызу.
2.Кезекшіден
мәлімдеме қабылдау.
3.Амандасу.
4.Сабақ
тақырыбымен,мақсатмен
таныстыру.
5.Техникалық қауіпсіздік
ережесімен түсіндіріп өту.
|
30
сек
1
мин.
45
сек
45
сек.
|
Дене тәрбиесі
кимідеріне тазалығына денсаулығына назар
аудару
.
Мұқият
тыңдау.
|
2.Саптық
жаттығулар:
«оңға!», «солға!», «айнал!»,
«орында аяқ бас!».
|
1/
|
Арақашықтық сақтау.Дұрыс әрі
нақты орындау.
|
3.Жүру және оның
түрлері;
-қол жоғары,аяқтың
ұшымен:
-қол белде
,өкшемен:
-аяқтың сыртқы
қырымен:
-аяқтың ішкі қырымен
,
|
30
сек.
30
сек.
30
сек.
30
сек.
|
Арақашықтық
сақтау.
Денені,тізені тік
ұстау
Бас көтеріңкі,денені
тік ұстау
|
4.Жүру және оның
түрлері:
-жеңіл
жүгіріс;
-тізені алға көтеріп
жүгіру;
-қолды артқа
қойып,аяқты артқа сермеп
жүгіру;
-қол белде аяқты
алға сермеп жүгіру;
-тыныс алу
жаттығу.
|
30
сек.
30
сек.
30
сек.
30
сек
30
сек.
|
Арақашықтық
сақтау.
Қолды алға
созып
орындау,
Алға еңкейіңкіреп
орындау.
Тізені,денеі тік
ұстап орындау
Тынысты терең,дұрыс
алу
|
5.Жалпы
дамытушылық жаттығулар:
-Б.қ қол белде,басты
1-2 оңға,3-4 солға
айналдыру;
- Б.қ қолдар,иықты
1-2 алға,3-4 артқа
айналдыру;
-Б.қ. 1-2 оң
қолды,3-4 сол қолды артқа қарай
сермеу;
-Б,қ 1-2 қолдар
кеуде тұсынан,1-2 алға,
3-4 солға,1-2
алға,3-4 оңға құшақ жаю;
-Б.қ. 1-2 оң
қапталға,3-4 сол қапталға белді
ию;
-Б,қ қолдар
белде,белді 1-4 оңға, 5-8 солға
айналдыру;
|
30
сек.
30
сек.
30
сек.
40
сек.
30
сек.
40
сек.
|
Арақашықтықты
сақтау.
Барынша кеңінен
айналдыру.
Қолды дұрыс.денені
тік ұстау.
Шынтақты бүкпей
орындау.
Барынша құшақты
кеңінен жаю.
Қолдарды алмастырып
орындау.
Денені тік ұстап
орындау.
|
ІІ.Негізгі бөлім:
25 мин
.
|
-Б.қ. 1-2 оң қолмен
сол аяққа,3-4 сол қолмен оң аяққа
иілу;
-Б.қ. 1-оң
аяққа,2-сол аяққа,3-оң аяққа
4-сол аяққа
отыру,
-қол желкеде,сан
реті бойынша 15 рет
отырып-тұру;
-Б.қ. оң аяқта 10 рет.сол
аяқта 15 рет секіру.
|
30
сек
40
сек
30
сек
35
сек
|
Арақаны тік
ұстап,тізені бүкпей орындау.
Қолдарды алға
созып,арқаны тік ұстап
орындау.
Аяқтың арасынан қосып,бір
орында орындау.Қол белде,барынша биігірек секіріп
орындау.
|
1.Биіктікке
секірудің әдістерін айту, түсіндіріу.М-ы «аттау», «фосбери-флоп
арқамен секіру, «жиырылу»
әдістері. «Қазіргіі таңда биіктікке
секірудің көп қолданылатын тәсіл,бұл «адымдау тәсілімен
секіру»
2. «Аттау»
әдісімен биіктікке
секіру:
-Секіру ережесі. «Адымдау»
әдісімен секіру техникасын таблица бойынша
түсіндіру.
-Секіру кезіндегі
техникалық қауіпсіздік ережесін
сақтау.
«Аттау» әдісімен
биіктікке секіруге арналған арнайы
жаттығулар.
-Аяқ пен қолды алға көтеріп
жоғары қарай
сермеу,кезектестеріп;
-Осы жаттығуды
секіріп орындау;
-кедергіден бір
орында тұрып аттап өту.
1.Бір-бір оқушыдан
биіктігі 50 см көлденең кермеден «аттау» әдісімен биіктіктен
секірту.
2.Ұлдар тобының
секіріп болған сайын планканы 5 см-ге көтеріп
секірту.
3.Оқушылардың
биіктікке секіруін бағалау
критериі:
3-85 см 4-105 см 5-110
см
|
6
мин
7
мин
1
мин
1
мин.
1
мин.
4
мин
12
мин
|
Мұқият
тыңдау
Таблица бойынша
жұмыс.
Негізгі
ережелер.
Кезектестірер кезде
аяқ пен қолды жоғары қалыпта
ұстау.
Оқушының аяқты
сермеп,серпілу кезінде
бақылау.
Оқушыладың биіктікке секіру
техникасын орындауын мұқият
қадағалау.
|
Қорытынды бөлім : 5
мин
|
-Сапқа тұрғызу
- Түзел!
- Тік тұр!
- Еркін тұрыңдар! Спорт залын айналып баяу жүгіру, жүру, тыныс
алу жаттығуларын орындау терең тыныс
алу.
-жүйелі түрде бағалау;.Оқушылардың сабақ барысында жіберген
қателіктерін айтып, ескерту.Үйге тапсырма беру; оқушылармен
қоштасу.
|
1
мин
30
сек
30
сек
2
мин
1
мин
|
Қолды жоғары-тыныс
алу,қол төмен-тынысты
шығару.
Ұйымдасқан түрде залдан
шығу.
|