Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жеңіс күні. Бейбітшілік болса БЖБ №8 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Демалыс мәдениеті. Мерекелер. |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Күні: |
22.05.2023ж |
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Жеңіс күні. Бейбітшілік болса БЖБ №8 |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру. 3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау 3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
|
Сабақтың мақсаты |
шығарманың тақырыбын анықтайды, шағырма тақырыбына сәйкес сұрақтар қояды және жауап береді. шығарманың тақырыбын, негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтайды, сұрақтар құрастырады және жауап береді. мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөйлемді анықтайды, тақырыпқа сәйкес сұрақтар құрастырады. -мәтін мазмұны бойынша қолдануға негізделген сұрақтар құрастырады; - сұрақтарға толық жауап береді. - мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөйлемді анықтайды. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 8 мин |
Ширату тапсырмасы (ҰЖ) (оқушылар бір-біріне қарап тұрып, осы өлең шумағын оқиды) Халықтар өмірді құрайды, Әділет ұранын қолдайды. Шырқаңдар, кел достар, әр елде, Бейбіт күн жасасын әлемде! Түрткі сұрақтар қою -балалар осы өлең жолдарында не туралы айтылған? (бейбіт, өмір, достық) Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру; Бағалау критерийлерімен таныстыру. Үй тапсырмасын
сұрау |
Жаттығу жасайды. Топқа бірігеді. Үй тапсырмасын мазмұндайды Сұрақтарға жауап береді.
Бейнежазба қарайды мәліметтермен танысу сәті |
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! ҚБ 1-10 балл аралығы Дескриптор: Үй тапсырмасын айтады Мәліметтермен танысады Бейнежазбадан не түсінгені туралы әңгімелейді-2балл. |
Оқулық суреттер
бейнематериалмәліметтермен аудиотаныс тырылым |
|||||
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
Тыңдалым
Жетелеуші сұрақтар
(ТЖ) «Еркін микрофон» әдісі . Топ алдына «Менің атам –ардагер» атты мәтін таратылады. Оқиды.5 сұрақ дайындайды. Әр топтан тілші тағайындалады. Бір топ, келесі топтан сұхбат алуға шығады.
Жұматай Сағадиұлы Жақыпбаев (30.1.1945, Ескелді ауданы, Ешкіөлмес ауылы — 16.9.1990, Алматы қаласы) — ақын. 1-тапсырма. Жеңіс күніне ұйымдастырылған кездесуде Қайрат Жұмағалиев пен Жұматай Жақыпбаевтың өлеңдері оқылады. Екі өлеңді салыстырып жаз. Қайрат Жұмағалиевтің өлеңі:
Жұматай Жақыпбаевтың өлеңі: Топқа бөліну. «Мозайка» әдісі Мерекелер тақырыбы жазылған қағаз қиындылары шашылады. Тақырыпқа сәйкес әр мерекенің суреттері жанында мозайка қиындылары ретінде беріледі. Оқушылар алған қиындылары арқылы мозайка құрастыру керек. Құрастырғанда жинақталған суреттер бойынша топтасып отырады. (Т) «Әдебиет лотосы» әдісі Мақсаты: білген мәліметтерін кестеге толтыру. Белгілі бір уақыт ішінде кесте толтырылуы керек. Тапсырма: балалар Ұлы Отан соғысы туралы білген мәліметтерін ортаға салады.
Тапсырма Мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып, көшіріп жаз. Мәтін. Менің атам- ардагер. Менің атам-соғысқа қатысқан адам. Ол бір мың тоғыз жүз отыз тоғызыншы жылы Шымбай қаласынан әскери қызметке алынған. Ол әскери қызметте жүрген кезінде екінші дүниежүзілік соғыс басталып кетті. Атам үш рет жараланған. Үшінші рет ауыр жараланып емхананаға түскен. Ол кісінің соғыста алған ордендері мен медальдері көп. Мен атамды мақтан етемін. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті жоғары оқушы қабілеті төмен оқушыға көмектеседі. Топта тапсырманы бірлесіп орындайды. (ЖЖ) «Ара ұясы» техникасы Тапсырма: Мұғалім жұптағы оқушыларға өлең мазмұнына сәйкес бейбіт күн сыйлаған ата- аналарға арнап, алғыс хат дайындауын ұсынады. Алғыс хат дайындап болған соң бір- біріне мазмұны бойынша сұрақ қояды. Жауап береді. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма оқушылардың барлығына ұсынылады. Тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. Автор өз мәтінінде сипаттаған тұсты тауып, көшіріп жаз. ЕҚҚЕО Тақырып мазмұнына қатысты сұрақтар мен суреттер беріледі жеңіс күніне қатысты суреттер ұсыну Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды. Кері байланыс арқылы оқушылар өздері пайдалана алатын кері байланыс тілін қалыптастырады. |
Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып, жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар кез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады
Топтар бір –бірін
тыңдайды, стикерлерге смайликтер суретін салып, оны бағаланған топ
үстеліне
жапсырады.Белгілеп алынған қажетті ақпаратқа стикерлер
жапсырылады бес жолды өлең
құрастырады
Мұғалімнің сұрақтарына жауапты бірі- біріне айтады. Кезектесе отырып, бір топтасқанда мұғалім сұрақ қойса, екінші топтасқанда оқушы сұрақ қояды. Қабілеті жоғары оқушының және мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау беріледі |
Дескриптор: Өлеңді дауыстап оқиды- Оқу тұрлерін қолданады Автормен танысады Өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды;
Дескриптор : Өлең бойынша сұрақтар дайындайды; сұрақтарға толық жауап береді. 2балл.
Дескрипторы : Өлең мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды; Өлең мазмұнына қатысты ой қорытып айтады; негізгі ойын анықтайды. 4балл.
-мәтін мазмұны
бойынша қолдануға негізд Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |