Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

        

    Бөлім:

    Демалыс мәдениеті. Мерекелер.

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:

    22.05.2023ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жеңіс күні. Бейбітшілік болса БЖБ №8

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру.

    3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау

    3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

    Сабақтың мақсаты

    шығарманың тақырыбын анықтайды, шағырма тақырыбына сәйкес сұрақтар қояды және жауап береді.

    шығарманың тақырыбын, негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтайды, сұрақтар құрастырады және жауап береді.

    мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөйлемді анықтайды, тақырыпқа сәйкес сұрақтар құрастырады.

    -мәтін мазмұны бойынша қолдануға негізделген сұрақтар құрастырады;

    - сұрақтарға толық жауап береді.

    - мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөйлемді анықтайды.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    8 мин

    Ширату тапсырмасы

    (ҰЖ) (оқушылар бір-біріне қарап тұрып, осы өлең шумағын оқиды)

    Халықтар өмірді құрайды,

    Әділет ұранын қолдайды.

    Шырқаңдар, кел достар, әр елде,

    Бейбіт күн жасасын әлемде!

    Түрткі сұрақтар қою

    -балалар осы өлең жолдарында не туралы айтылған?

    (бейбіт, өмір, достық)

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру;

    Бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Үй тапсырмасын сұрау
    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру.

    Жаттығу жасайды.


    Топқа бірігеді.

    Үй тапсырмасын мазмұндайды

    Сұрақтарға жауап береді.





    Бейнежазба қарайды

    мәліметтермен танысу сәті


    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!

    ҚБ

    1-10 балл аралығы


    Дескриптор:

    Үй тапсырмасын айтады

    Мәліметтермен танысады

    Бейнежазбадан не түсінгені туралы әңгімелейді-2балл.


    Оқулық суреттер









    бейнематериалмәліметтермен аудиотаныс

    тырылым

    Жаңа білім

    15 мин

















    2 мин











    Бекіту

    15 мин






    Тыңдалым

    • Тыңда.

    • Қайрат Жұмағалиевтің Жеңіс күні өлеңі оқылады.

    • Бейбіт күн, бейбітшілік сөздерінің мағынасын біліп ал.

    • Ж ұматай Жақыпбаевтың «Бейбітшілк болса» өлеңімен танысамыз. Өлеңді тыңдату.

    Жетелеуші сұрақтар

    • Өлеңнің мағынасы не туралы?

    • Бейбіт күн, бейбітшілік.

    • Біздерге бейбіт өмірді кімдер сыйлады?

    • Аталарымыз

    • Араларыңда кімнің атасы Ұлы отан соғысына қатысқан? (оқушылар ойын тыңдау)

    (ТЖ) «Еркін микрофон» әдісі . Топ алдына «Менің атам –ардагер» атты мәтін таратылады. Оқиды.5 сұрақ дайындайды. Әр топтан тілші тағайындалады. Бір топ, келесі топтан сұхбат алуға шығады.

    Жұматай Сағадиұлы Жақыпбаев (30.1.1945, Ескелді ауданы, Ешкіөлмес ауылы — 16.9.1990, Алматы қаласы) — ақын.

    1-тапсырма. Жеңіс күніне ұйымдастырылған кездесуде Қайрат Жұмағалиев пен Жұматай Жақыпбаевтың өлеңдері оқылады. Екі өлеңді салыстырып жаз.

    Қайрат Жұмағалиевтің өлеңі:


    Shape2

    Жұматай Жақыпбаевтың өлеңі:


    Топқа бөліну. «Мозайка» әдісі Мерекелер тақырыбы жазылған қағаз қиындылары шашылады. Тақырыпқа сәйкес әр мерекенің суреттері жанында мозайка қиындылары ретінде беріледі. Оқушылар алған қиындылары арқылы мозайка құрастыру керек. Құрастырғанда жинақталған суреттер бойынша топтасып отырады.


    (Т) «Әдебиет лотосы» әдісі Мақсаты: білген мәліметтерін кестеге толтыру. Белгілі бір уақыт ішінде кесте толтырылуы керек. Тапсырма: балалар Ұлы Отан соғысы туралы білген мәліметтерін ортаға салады.

    Жеңіс қай күні тойланады?

    Ұлы отан соғысы қай жылдары болды?

    Отан, бейбіт өмір жайлы мақал-мәтел жаз.




    Тапсырма

    Мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып, көшіріп жаз.

    Мәтін. Менің атам- ардагер.

    Менің атам-соғысқа қатысқан адам. Ол бір мың тоғыз жүз отыз тоғызыншы жылы Шымбай қаласынан әскери қызметке алынған. Ол әскери қызметте жүрген кезінде екінші дүниежүзілік соғыс басталып кетті. Атам үш рет жараланған. Үшінші рет ауыр жараланып емхананаға түскен. Ол кісінің соғыста алған ордендері мен медальдері көп. Мен атамды мақтан етемін.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті жоғары оқушы қабілеті төмен оқушыға көмектеседі. Топта тапсырманы бірлесіп орындайды.

    (ЖЖ) «Ара ұясы» техникасы

    Тапсырма: Мұғалім жұптағы оқушыларға өлең мазмұнына сәйкес бейбіт күн сыйлаған ата- аналарға арнап, алғыс хат дайындауын ұсынады. Алғыс хат дайындап болған соң бір- біріне мазмұны бойынша сұрақ қояды. Жауап береді.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі.

    Тапсырма оқушылардың барлығына ұсынылады. Тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады.

    Автор өз мәтінінде сипаттаған тұсты тауып, көшіріп жаз.

    ЕҚҚЕО

    Тақырып мазмұнына

    қатысты сұрақтар мен суреттер беріледі

    жеңіс күніне қатысты суреттер ұсыну

    Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды.

    Кері байланыс арқылы оқушылар өздері пайдалана алатын кері байланыс тілін қалыптастырады.

    Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып, жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар кез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады







    Топтар бір –бірін тыңдайды, стикерлерге смайликтер суретін салып, оны бағаланған топ үстеліне жапсырады.Белгілеп алынған қажетті ақпаратқа стикерлер жапсырылады бес жолды өлең құрастырады
    Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды және сұрақтар қояды.





    Мұғалімнің сұрақтарына жауапты бірі- біріне айтады. Кезектесе отырып, бір топтасқанда мұғалім сұрақ қойса, екінші топтасқанда оқушы сұрақ қояды.

    Қабілеті жоғары оқушының және мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау беріледі

    Дескриптор:

    Өлеңді дауыстап оқиды-

    Оқу тұрлерін қолданады

    Автормен танысады

    Өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды;

    • 2балл.







    Дескриптор :

    Өлең бойынша сұрақтар дайындайды;

    сұрақтарға толық жауап береді.

    2балл.










    Дескрипторы :

    Өлең мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды;

    Өлең мазмұнына қатысты ой қорытып айтады;

    негізгі ойын анықтайды. 4балл.











    -мәтін мазмұны бойынша қолдануға негізд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әжен Эльмира Оралханқызы
    06 Мамыр 2023
    479
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жеңіс күні. Бейбітшілік болса БЖБ №8 4-тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жеңіс күні. Бейбітшілік болса БЖБ №8 4-тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

        

    Бөлім:

    Демалыс мәдениеті. Мерекелер.

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:

    22.05.2023ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жеңіс күні. Бейбітшілік болса БЖБ №8

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру.

    3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау

    3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

    Сабақтың мақсаты

    шығарманың тақырыбын анықтайды, шағырма тақырыбына сәйкес сұрақтар қояды және жауап береді.

    шығарманың тақырыбын, негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтайды, сұрақтар құрастырады және жауап береді.

    мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөйлемді анықтайды, тақырыпқа сәйкес сұрақтар құрастырады.

    -мәтін мазмұны бойынша қолдануға негізделген сұрақтар құрастырады;

    - сұрақтарға толық жауап береді.

    - мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөйлемді анықтайды.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    8 мин

    Ширату тапсырмасы

    (ҰЖ) (оқушылар бір-біріне қарап тұрып, осы өлең шумағын оқиды)

    Халықтар өмірді құрайды,

    Әділет ұранын қолдайды.

    Шырқаңдар, кел достар, әр елде,

    Бейбіт күн жасасын әлемде!

    Түрткі сұрақтар қою

    -балалар осы өлең жолдарында не туралы айтылған?

    (бейбіт, өмір, достық)

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру;

    Бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Үй тапсырмасын сұрау
    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру.

    Жаттығу жасайды.


    Топқа бірігеді.

    Үй тапсырмасын мазмұндайды

    Сұрақтарға жауап береді.





    Бейнежазба қарайды

    мәліметтермен танысу сәті


    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!

    ҚБ

    1-10 балл аралығы


    Дескриптор:

    Үй тапсырмасын айтады

    Мәліметтермен танысады

    Бейнежазбадан не түсінгені туралы әңгімелейді-2балл.


    Оқулық суреттер









    бейнематериалмәліметтермен аудиотаныс

    тырылым

    Жаңа білім

    15 мин

















    2 мин











    Бекіту

    15 мин






    Тыңдалым

    • Тыңда.

    • Қайрат Жұмағалиевтің Жеңіс күні өлеңі оқылады.

    • Бейбіт күн, бейбітшілік сөздерінің мағынасын біліп ал.

    • Ж ұматай Жақыпбаевтың «Бейбітшілк болса» өлеңімен танысамыз. Өлеңді тыңдату.

    Жетелеуші сұрақтар

    • Өлеңнің мағынасы не туралы?

    • Бейбіт күн, бейбітшілік.

    • Біздерге бейбіт өмірді кімдер сыйлады?

    • Аталарымыз

    • Араларыңда кімнің атасы Ұлы отан соғысына қатысқан? (оқушылар ойын тыңдау)

    (ТЖ) «Еркін микрофон» әдісі . Топ алдына «Менің атам –ардагер» атты мәтін таратылады. Оқиды.5 сұрақ дайындайды. Әр топтан тілші тағайындалады. Бір топ, келесі топтан сұхбат алуға шығады.

    Жұматай Сағадиұлы Жақыпбаев (30.1.1945, Ескелді ауданы, Ешкіөлмес ауылы — 16.9.1990, Алматы қаласы) — ақын.

    1-тапсырма. Жеңіс күніне ұйымдастырылған кездесуде Қайрат Жұмағалиев пен Жұматай Жақыпбаевтың өлеңдері оқылады. Екі өлеңді салыстырып жаз.

    Қайрат Жұмағалиевтің өлеңі:


    Shape2

    Жұматай Жақыпбаевтың өлеңі:


    Топқа бөліну. «Мозайка» әдісі Мерекелер тақырыбы жазылған қағаз қиындылары шашылады. Тақырыпқа сәйкес әр мерекенің суреттері жанында мозайка қиындылары ретінде беріледі. Оқушылар алған қиындылары арқылы мозайка құрастыру керек. Құрастырғанда жинақталған суреттер бойынша топтасып отырады.


    (Т) «Әдебиет лотосы» әдісі Мақсаты: білген мәліметтерін кестеге толтыру. Белгілі бір уақыт ішінде кесте толтырылуы керек. Тапсырма: балалар Ұлы Отан соғысы туралы білген мәліметтерін ортаға салады.

    Жеңіс қай күні тойланады?

    Ұлы отан соғысы қай жылдары болды?

    Отан, бейбіт өмір жайлы мақал-мәтел жаз.




    Тапсырма

    Мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып, көшіріп жаз.

    Мәтін. Менің атам- ардагер.

    Менің атам-соғысқа қатысқан адам. Ол бір мың тоғыз жүз отыз тоғызыншы жылы Шымбай қаласынан әскери қызметке алынған. Ол әскери қызметте жүрген кезінде екінші дүниежүзілік соғыс басталып кетті. Атам үш рет жараланған. Үшінші рет ауыр жараланып емхананаға түскен. Ол кісінің соғыста алған ордендері мен медальдері көп. Мен атамды мақтан етемін.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті жоғары оқушы қабілеті төмен оқушыға көмектеседі. Топта тапсырманы бірлесіп орындайды.

    (ЖЖ) «Ара ұясы» техникасы

    Тапсырма: Мұғалім жұптағы оқушыларға өлең мазмұнына сәйкес бейбіт күн сыйлаған ата- аналарға арнап, алғыс хат дайындауын ұсынады. Алғыс хат дайындап болған соң бір- біріне мазмұны бойынша сұрақ қояды. Жауап береді.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі.

    Тапсырма оқушылардың барлығына ұсынылады. Тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады.

    Автор өз мәтінінде сипаттаған тұсты тауып, көшіріп жаз.

    ЕҚҚЕО

    Тақырып мазмұнына

    қатысты сұрақтар мен суреттер беріледі

    жеңіс күніне қатысты суреттер ұсыну

    Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды.

    Кері байланыс арқылы оқушылар өздері пайдалана алатын кері байланыс тілін қалыптастырады.

    Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып, жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар кез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады







    Топтар бір –бірін тыңдайды, стикерлерге смайликтер суретін салып, оны бағаланған топ үстеліне жапсырады.Белгілеп алынған қажетті ақпаратқа стикерлер жапсырылады бес жолды өлең құрастырады
    Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды және сұрақтар қояды.





    Мұғалімнің сұрақтарына жауапты бірі- біріне айтады. Кезектесе отырып, бір топтасқанда мұғалім сұрақ қойса, екінші топтасқанда оқушы сұрақ қояды.

    Қабілеті жоғары оқушының және мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау беріледі

    Дескриптор:

    Өлеңді дауыстап оқиды-

    Оқу тұрлерін қолданады

    Автормен танысады

    Өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды;

    • 2балл.







    Дескриптор :

    Өлең бойынша сұрақтар дайындайды;

    сұрақтарға толық жауап береді.

    2балл.










    Дескрипторы :

    Өлең мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды;

    Өлең мазмұнына қатысты ой қорытып айтады;

    негізгі ойын анықтайды. 4балл.











    -мәтін мазмұны бойынша қолдануға негізд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Сабақ жоспары 3 сынып
    06.05.2023
    479
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әжен Эльмира Оралханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации