Керекті
жабдықтар
|
Интерактивті тақта,флипчарт,
фломастерлер,стикерлер,қанатты
сөздер,слайд
|
Кіріспе
(5мин)
(10мин.)
|
1.Оқушылармен
амандасу.
- Сәлематсыздар ма,
оқушылар?
2. Тренинг арқылы 3 топқа
бөліп алу.
І топ.
«Патриот»
ІІ топ.
«Намыс»
ІІІ топ.
«Азамат»
3.Ынтымақтастық
атмосферасы.
Сабақтағы жақсы көңіл күй.
Әдемі тілектер айту. 3 топқа
Ой
қозғау.
Оқушыларға сұрақтар
қойылады.
Қазақстан дейтін менің бар
елім,
Жатыр алып жарты дүние әлемін,
Бұл даланы анам жаспен суғарған
Бұл далада атам қолға ту алған,
Бұл далада жылап жатып, уанған
Бұл далада өскен жанда жоқ арман.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Стикерлерді таңдау арқылы 3
топқа бөлінеді.
Оқушылар бір-біріне тілек
тілеп,орындарына отырады.
Оқушылар мұғалімнің қойған
сұрағына қол көтеру арқылы жауап береді.
Презентация тамашалап, қойылған
сұрақтарға жауап берулері қажет.
Оқушылар сабақтың мақсатын
төмендегіше анықтайды.
|
Негізгі
бөлім
(15мин)
|
І Бөлім «Бәйге»
Ойыншылар берілген сұрақтарға жауап беру керек? Дұрыс жауап 30
ұпай.
1. Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
(Егеменді)
2. Қазақстан Республикасының рәміздері? (әнұран,
ту, елтаңба)
3. Қазақстан Республикасының Президенті кім?
(Қ.Тоқаев)
4. Республика күні.(25 қазан)
5. Қазақстан Республикасының астанасы қай қала?
(Астана)
6. Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі
(қазақ тілі)
7. «Ата заң» қашан қабылданды (28 қаңтар 1995
жыл)
8. Астана қаласының 10 жылдығы қашан тойланды?
(2008 жылы)
9. 16 желтоқсан қандай мереке? (Тәуелсіздік
күні)
10. Әнұранның сөзін жазған кімдер? Н. На ІІ Бөлім
«Тарихи күнтізбе»
Ойыншыларға тарихи күндер мен тарихи жылдар
жазылған үлестірме беріледі. Қойылған сұрақтар жауабын алдарындағы
үлестірме арқылы көрсету.
Дұрыс жауап 20 ұпай.
1. Қазақстан Республикасының Заңы қашан
қабылданды? (30 тамыз 1995 жыл)
2. Қазақстан тәуелсіздігін қашан алды? (1991
жыл)
3. Қазақстанның астанасы Алматыдан Астанаға қай
жылы көшірілді? (1997 жылы)
4. Қай жылы Ақмола атауы Астана деп өзгертілді? (
1998 жыл)
5. Төл теңгеміз айналымға енгізілген уақыт? (15
қараша 1993 жыл)
ІІІ Бөлім.
Мемлекеттік рәміздер.
Дұрыс жауап 40 ұпай.
1. Тыныштық пен байлықтың белгісі. (күн)
2. Айбындылық, еркіндік, дархандық, қырандылықтың
белгісі. (қыран, бүркіт)
3. Мәңгілік өмір, шексіз даму және Қазақстан
секілді бір шаңырақ астында өмір сүріп жатқан халықтардың рухани
байлығының белгісі. (Қанатты пырақ)
4. Әлемнің біртұтас, мемлекет бастауы – отбасы
ошағының белгісі. (Шаңырақ)
5. Қазақ халқының ұлттық
мәдениетінің белгісі. (Ою –
өрнек)
зарбаев. Ж. Нәжімеденов
|
Әр топ біріге отырып,берілген
тапсырманы өзара талқылап, топ алдында баяндайды(диалог немесе
көрініс көрсетуге болады.)
Топта өзара талқылап,ауызша
баяндайды.
|
Қорытынды
(10мин.)
|
Қорытындылау.
Рефлексия.
Шықшы тауға,қарашы кең
далаға,
Мәз боласың,ұқсайсың жас
балаға.
О, шеті мен бұ шетіне
жүгірсең,
Шаршайсың ба,құмарың бір қана
ма?
Уа,дариға,алтын бесік туған
жер,
Қадіріңді келсем білмей кеше
гөр!
Жаза алмас ем топырағыңды
тебіренбей,
Ақын болмай, тасың болсам мен
егер.
Неткен байтақ, неткен ұлы жер
едің!
Нендей күйге жүрегімді
бөледің?
Сенде
тудым,сенде өстім мен,сенде
өлсем,
Арманым жоқ бұл дүниеде дер
едім.
Мен өзіңдей байтақ едім,кең
едім,
Қызығыңды көріп еркін
келемін.
Сен де аямай бердің маған
барыңды,
Мен де аямай барым саған
беремін.
Қорытынды: Тәуелсіздік күні - Қазақ
елінің тарихындағы ең атаулы күн, қазақ халқының сан ғасырлық
арманының орындалған күні. Егемендік алғаннан бері Қазақстан өзін
әлемге әйгілі еді, бейбітшілікте өмір сүретін мемлекет
ретінде танытты. Осы Тәуелсіздікті тұғырында нық ұстау үшін сапалы
білім мен тәрбие керек. Қазақстанның Тәуелсіздігі баянды
болсын!
|
Тақырып бойынша алған
білімдерін қорытындылайды.
.
|