Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Жеңісімді Тәуелсіздікке арнаймын!»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:________________
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Мектеп |
Әл-Фараби атындағы №201 мектеп-лицей |
||
Сынып жетекші |
Айғалиев Ербол |
||
Күні |
04.12.2023 |
||
Сыныбы |
10 «Б» |
||
Тақырыбы |
«Жеңісімді Тәуелсіздікке арнаймын!» |
||
Сабақтың мақсаты |
Қазақстан Республикасының жеткен жетістіктері туралы оқушылардың білгендерін ортаға салу. Оқушыларды туған жерін, елін, Отанын сүюге қорғауға, құрметтеуге тәрбиелеу. |
||
Құндылығы |
Халыққа адал қызмет ету |
||
Ресурстар |
Слайдтар, суреттер, қанатты сөздер. |
||
Тәрбие сағатының түрі |
Шығармашылық жұмыс |
||
Әдіс-тәсілдер |
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап, ойын, т.б. |
||
Барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Басы 5 минут |
І.Ұйымдастыру. II.Кіріспе. III. «Тәуелсіздік белгілері – рәміздер» (сұрақ-жауап) IV. «Кім жылдам?» (мақал-мәтел) V. «Жылдар сөйлейді» VI. «Кітап – ақылшы дос». VII. «Жұмбақ кейіпкер» VIII. Рефлексия. ІX. Қорытындылау.
І. Ұйымдастыру: a) Сәлемдесу; |
Топқа бөлінеді.. |
|
Ортасы |
ІІ. Кіріспе. Әнұран орындалады. Мұғалім: Атыңнан айналайын егемен ел, Тәуелсіз күнің туды кенеле бер. Мерейің құтты болсын Тәуелсіздік, Ғасырдың тойы болшы келе берер!
Армысыздар қадірменді ұстаздар, оқушылар! Дүниеде тәуелсіздікті, бостандықты, теңдікті аңсамайтын адам да, халық та жоқ. Тарихқа зерделеп қарасақ, ата-бабаларымыз ел үшін, жер үшін, ел тәуелсіздігі үшін күресті. Қазақстан жерінде тұратын әр адамның қасиетті борышы – атамекенін сүю, мәдениеті мен тілін білу, қастерлеу. Міне біздің еліміздің тәуелсіздік алғанына 31 жыл толып отыр. Тәуелсіздік әрине, оңай жолмен келген жоқ. Көшпелі ата-бабаларымыз 3 нәрсенібойтұмардай сақтап келген. Олар: елі, жері, ана тілі. Осы үшеуінсіз қай халық болса да, егемен ел екендігін дәлелдей алмайды. Отан, туған жер, атамекен, елім, ауылым деген жүрек тебірентіп, шаттық сезімді оятатын қасиетті сөздер мен туған жердің тарихын білу – әрбір ұрпақтың азаматтық борышы дей отырып, бүгінгі біздің «Жеңісімді Тәуелсіздікке арнаймын!» тақырыбындағы танымдық сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер!
І топтың сұрақтары
1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік
рәміздерін ата. Ту, Елтаңба,
Гимн 5. Мемлекеттік Тудың ұзындығы мен енінің қатынасы қандай?2: 1 6. Төлқұжатта, туу туралы куәлікте, орта білім туралы аттестатта құжаттарда бейнеленген. Елтаңба 7.«EXPO – 2017» Халықаралық көрмесінің негізгі тақырыбы қандай? (Болашақ қуаты, энергиясы) 8.«Қазақстан — 2050» бағдарламасы қабылданған жыл? (Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ) 9.1986 жылғы желтоқсан оқиғасына қатысушылардың ақталуына төрағалық еткен ақын, қоғам қайраткері? (Мұхтар Шаханов)
ІІ топтың
сұрақтары: 6. Президент резиденциясында, Үкімет үйінде ілулі тұрады. Барлық мекемелерде бар. (Ту)
7.Желтоқсан оқиғасына байланысты қандай
кинолар бар?
8.Жасында Төле бидің түйесін баққан хан
кім? 9. Қазақстанның жаңа әнұраны қашан, қай жерде тұңғыш орындалды? (2006 жылы 11 қаңтарда ҚР Президенті Н.Назарбаевтың лауазымын ұлықтау рәсімінде) ІІІ топтың сұрақтары 1.Республика,облыс, аудан көлеміндегі маңызды салтанатты мәжілістерде орындалады. (Әнұран) 2. Мемлекеттік Әнұранның авторлары (Жұмекен Нәжмеденов, Нұрсұлтан Назарбаев) 3. Мемлекеттік тудың авторы (Шәкен Ниязбеков) 4. Мемлекеттік Елтаңбаның авторлары (Шота Уәлиханов, Жандарбек Мәлібеков) 5.Астана Ақмолаға қай жылы көшірілді? 1997ж. 6.Еліміздің Тәуелсіздік алуына себеп болған қандай оқиға? 1986ж. Алматыдағы Желтоқсан оқиғасы. 7.Қазақ хандығы ту тіккен жер (Қозыбасы) 8.ҚР –ның астаналары болған қалаларды ата. (Орынбор, Қызылорда-Ақмешіт, Алматы-Верный, Астана-Ақмола) 9.Көрнекті қоғам және мемлекет қайраткері, ғалым, Қазақстан Компартия Орталық комитетінің І хатшысы қызметін атқарушы, еліміздің іргесін нықтап, бүгінгідей қуатты мемлекетке айналдырып кеткен жан? (Д.А.Қонаев)
«Кім жылдам?» (мақал-мәтел) Бұл бөлімде сандарды өсу ретімен орналастыру арқылы мақал-мәтелді табады. Сол мақалдың мағынасын түсіндіреді. А- 13,А-18, А-20, А-25, О-11,О-22,Л-32,Л-35,Ы-16,Ы-28,Т-12,Н-14, Н-26,Ұ-31,Ұ-34,С-15,С-27,М-21,М-24,Р-23,Б-30,Б-33,Д-19,З-17, З-29 Отансыз адам — ормансыз бұлбұл. А-13,А-18,А-22,А-25,А-28, А-30,О-11,О-15,Т-12,Т-16,Т-27,Н-14,Н-21,Н-23,Б-17,Б-24,С-19,С-26,Д-31,Ы-20,Ы-32,Л-29 Отан отбасынан басталады.
«Жылдар сөйлейді»
Бұл турда тақтаға жылдар мен оқиғалар ілініп
тұрады. Оқушылар қай жылда қандай оқиға болғандығын сәйкескендіріп,
магнитпен іледі. 1997 жылы -Жалпы ұлттық татулық пен саяси қуғын сүргін құрбандарын еске алу жылы. Тіл туралы заң қабылданды. 1998 жылы-Халық бірлігі мен ұлттық тарих жылы. Ел астанасы Ақмола қалдасына көшті. 1999 жылы-Ұрпақтар бірлігі мен сабақтастығы жылы. Н.Назарбаев президент болып сайланды. 2000жылы - Мәдениетті қолдау жылы. Түркістан қаласының 1500 жылдығы ЮНЕСКО деңгейінде тойланды.
2006 жыл 7 қаңтар – Әнұранның жаңа нұсқасы қабылданды.
«Кітап – ақылшы дос».
«Жұмбақ кейіпкер» Бұл турда оқушылар ұяшықты таңдау арқылы, жұмбақ кейіпкердің кім екенін табу керек және ол туралы аз ғана мағлұмат айтуы қажет. 1-ұяшық. Нұрсұлтан Назарбаев 2-ұяшық. Ляззат Асанова, Қайрат Рысқұлбеков 3-ұяшық. Абай Құнанбаев, Мұхтар Әуезов 4-ұяшық. Қазбек би, Төле би, Әйтеке би 5-ұяшық. Әлия мен Мәншүк 6-ұяшық. Абылай хан |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сандарды өсу ретімен орналастыру арқылы мақал-мәтелді табады. Сол мақалдың мағынасын түсіндіреді. Жыллар мен оқиғаларды сәйкестендіреді Кітаптың авторы немесе кітаптың атауы жасылады. Жасырылға авторды, кітап авторын табу |
|
Соңы |
IX. Рефлексия. Қызыл – маған сынып сағаты ұнады, мен барлығын түсіндім. Көк – маған сынып сағаты ұнады, бірақ мен толық түсінбедім. Сары – маған ұнамады, мен ештеңе түсінбедім. Осы берілген түстерді таңдай отырып оқушылар өз ойларын білдірген стикерлерін жабыстырады
X. Қорытындылау.
|
Жеңімпаз топ анықталады. |