Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
:
|
6.2.2.1 - тақырып
бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен
сөйлеу этикеті формаларын
білу;
6.1.Мәтіндегі негізгі және
жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен
байланыстыру;
|
Сабақтың
мақсаттары
|
тақырып бойынша
диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу
этикеті формаларын біледі;
Мәтіндегі негізгі және жанама
ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен
байланыстырады;
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа
сөздер
Салыстыр, анықта, шығармашыл,
талдат
Айтылым.
1-тапсырма.
Берілген
сұрақтарға жауап бер.
-
"Жер
астына саяхат" деп аталатын кітапта не туралы айтылуы мүмкін деп
ойлайсыңдар?
-
А.
Машановтың бұл кітапты жазуына не түрткі болуы
мүмкін?
Дескриптор:
Берілген
сұрақтарға жауап береді.
Айтылым. 2-тапсырма. Суретте не бейнеленген? Бүгінгі тақырып не туралы болуы
мүмкін?
Дескриптор:
Сурет
бойынша бүгінгі тақырыпты болжайды.
Тыңдалым. 3-тапсырма. Мәтінді тыңда. Тірек сөздерді
қолданып, сұрақтарға жауап бер.
Тірек сөздер: дәріптеу, тіршілік, пана, таудың маңы,
құрал, көңіл бөлу.
1. Адам
баласы тауды не үшін дәріптеген?
2. Адам
тіршілігінің таумен байланысы
қандай?
3.
«Адамға қару мен құрал беретін де – тау» дегенді қалай
түсінесің?
Дескриптор:
Тірек
сөздерді қолданып, сұрақтарға жауап
береді.
Оқылым. 4-тапсырма. Мәтінді оқы. Тақырып қой.
Дескриптор:
Мәтінді оқиды. Тақырып
қойады.
|
Оқушылар жаңа
сөздермен танысады.
Берілген сұрақтарға
жауап береді.
Сурет бойынша
бүгінгі тақырыпты болжайды.
Тірек сөздерді
қолданып, сұрақтарға жауап
береді.
Мәтінді
оқиды.
Тақырып
қойады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
Жаңа
сөздер
Сурет
Оқулық
Мәтін
|
Үй
тапсырмасы:
Кері
байланыс
|
Жазылым.
5-тапсырма. Сөздіктің көмегімен
мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөздердің мағынасын анықта.
Мәтіннен есімдіктерді тауып жаз.
Дескриптор:
Сөздіктің көмегімен мәтіндегі қою қаріппен жазылған
сөздердің мағынасын анықтайды.
Мәтіннен есімдіктерді тауып
жазады.
9-бет,
6-тапсырма
«Ең, ең
ең...»
Ең қызықты
болған...
Ең қиын
болған....
Ең жаңа
болған....
|
Сөздіктің көмегімен мәтіндегі қою қаріппен жазылған
сөздердің мағынасын анықтайды.
Мәтіннен есімдіктерді тауып
жазады.
«Ең, ең ең...» әдісі
арқылы сабаққа кері байланыс
жасайды.
|
ҚБ
|
Оқулық
«Ең, ең ең...»
әдісі
|