Материалдар / Жер мен күн
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жер мен күн

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы: Жер мен күнМұғалімнің аты-жөні: Серикбаева А.Күні: 10.01.2019жыл
СЫНЫП: 2 «Ә»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру;2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; ҚБ тапс.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі• Күннің Жер бетіндегі тіршілікке тигізетін әсері туралы айтады•Зерттеушіге қажетті жағдайлар мен тұлғалық қасиеттерді атайды
Құндылықтарын дарытуКүн мен жердің тіршілік көзі екенін ұғындыру
Ойлау дағдыларыБілу, түсіну, қолдану


Оқулық, суреттер, әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
АКТ қолдану дағдысыКөрсетілім аудио Жер мен күн арасындағы байланыстар
Пәнаралық ба-сМузыка, қазақ тілі.
Тілдік мақсатТілдік дағдылар: тыңдалым , оқылым, айтылым, жазылым.


Терминология: ғаламшар


сөз тіркестері: жер, күн, жұлдыз
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. «Күн, ай, жұлдыз» белгілерін тарату

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын белгілер алады.



«Аялы алақан»Тренинг.
Жаңа білім10 минут











Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады..Дескриптор: -жер мен күнді ажыратады. – ерекшеліктерін атайды.Оқулық,мәтіндер.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Ортасы 8минут







Қолдану Дәптермен жұмыс. Талдау «Ыстық орындық» әдісіҚБ тапсырмасы: жер мен күн арасындағы байланысты ажыратып, айтады.Дескриптор: -жер ғаламшар екенін айтады. –күннің пайдасын анықтайды. –арасындағы байланысты өз ойларымен толықтырады.«Ыстық орындық» орындық әдісі. А4 парақ пен қалам
Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Туған жер"



Аяқталуы Сабақты бекіту7 минутСинтез жинақтауДескриптор:"Таңда да таста" әдісі















Бағалау 5 минут



Кері байланыс3 минутРефлексия:



,,Басбармақ’’ әдісі







Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.
Үйге тапсырма: мазмұндау.
Саралау – •Қоршаған ортаға зерттеу жасау үшін қандай ресурстар керек? Белгіле ().

Бағалау - смайликтер

Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері
Рефлексия:









Қорытынды бағамдау:









Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаеава









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!