Сабақтың тақырыбы: Жер мен күн | Мұғалімнің аты-жөні: Серикбаева А.Күні: 10.01.2019жыл |
СЫНЫП: 2 «Ә»
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру;2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; ҚБ тапс. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | • Күннің Жер бетіндегі тіршілікке тигізетін әсері туралы айтады•Зерттеушіге қажетті жағдайлар мен тұлғалық қасиеттерді атайды |
Құндылықтарын дарыту | Күн мен жердің тіршілік көзі екенін ұғындыру |
Ойлау дағдылары | Білу, түсіну, қолдану |
| Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
АКТ қолдану дағдысы | Көрсетілім аудио Жер мен күн арасындағы байланыстар |
Пәнаралық ба-с | Музыка, қазақ тілі. |
Тілдік мақсат | Тілдік дағдылар: тыңдалым , оқылым, айтылым, жазылым. |
| Терминология: ғаламшар |
| сөз тіркестері: жер, күн, жұлдыз |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. «Күн, ай, жұлдыз» белгілерін тарату
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) | Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын белгілер алады.
«Аялы алақан»Тренинг. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады..Дескриптор: -жер мен күнді ажыратады. – ерекшеліктерін атайды. | Оқулық,мәтіндер.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
|
Ортасы 8минут
| Қолдану Дәптермен жұмыс. Талдау «Ыстық орындық» әдісіҚБ тапсырмасы: жер мен күн арасындағы байланысты ажыратып, айтады.Дескриптор: -жер ғаламшар екенін айтады. –күннің пайдасын анықтайды. –арасындағы байланысты өз ойларымен толықтырады. | «Ыстық орындық» орындық әдісі. А4 парақ пен қалам |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Туған жер"
|
|
Аяқталуы Сабақты бекіту7 минут | Синтез жинақтауДескриптор: | "Таңда да таста" әдісі
|
Бағалау 5 минут
Кері байланыс3 минутРефлексия:
| ,,Басбармақ’’ әдісі
| Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
Саралау – •Қоршаған ортаға зерттеу жасау үшін қандай ресурстар керек? Белгіле ().
| Бағалау - смайликтер
| Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері |
Рефлексия:
|
Қорытынды бағамдау:
|