Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстыру
Сенің білетінің:Жер
қабықтары
Сенің білетінің :жер сфераларын атау және ажырату,қорытынды
жасау.
Тірек сөздер: сфера,биосфера,литосфера,гидросфера,атмосфера
Мұғалімнің сөзі :
Жердің
төрт қабығы бар. Олар сфералар деп аталады. Жер сфералары неден
құралады?
Біздің
ғаламшарымыз төрт қабықпен қапталған олар
Литосфера,Гидросфера,Биосфера,
Атмосфера.
Оқулықпен жұмыс
Ұ«Ойлан» Тапсырманың
мақсаты: Жер қабықтарының өзара байланысын және оларды графикалық
түрде қалай белгілеуге болатынын түсіну.
Оқулықта берілген суретті
диаграмманы талдап, келесі сұрақтарға жауап
беру.
Сұрақтар:
– Күн қай қабықта
орналасқан?
– Биосфера қабығында нелер бар?
– Гидросфера қабығында нелер бар?
– Литосфера қабығында нелер бар?
– Бұл
диаграмма неліктен бір-бірімен қиылысады?
Дәптермен жұмыс: «Есте
сақта!»
Тапсырмалар шеруі
Ұ.Суреттегі нысандар жер қабығының қайсыларына
жатады?
Дескриптор:
Атмосфера нысанын табады-1
Литосфера нысанын табады-1
Гидросфера нысанын табады-1
Биосфера нысанын табады-1
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
тапсырма:
Жер қабығының
атауын жазу.
.............. –
жел,
жаңбыр,
ауа,
қар
............... –
өзен,
көл,
теңіз,
айсберг
................ –
өсімдік,
жәндік,
құс,
................ –
көмір,
қарашірік,
құм,
шөгінді.
Жер қабықтарын
ажыратыды-4
Сергіту сәті:
« Шеңбердегі доп»
Белсенді оқу
тапсырмалары:
а/ «Модель жасау»
грекше атауларын қазақша атауларымен
сәйкестендіру
Дескриптор:
-модел
жасайды-1
-сәйкестендіреді-1
в/Дұрыс-бұрыс.
Жер қабықтары туралы тұжырымды
оқиды, оның дұрыс не бұрыс екендігін
анықтайды.
Литосфера жердің ауа
қабаты
|
-
|
Биосфера жердің жанды
қабығы
|
+
|
Жердің 5қабығы
бар
|
-
|
Гидросфера жердің су
қабығы
|
+
|
Атмосфера жердің ауа
қбығы
|
+
|
Мұхит пен теңіз атмосфера
қабығына жатады
|
-
|
Дескриптор:
Оқушылар:
-Жер сфераларын біледі;-1
-Жер қабықтарына байланысты
дұрыс тұжырымды ажырата -алады.-1
с/ «Түс
таңда»
Дескриптор:
Жер қабықтарының түстерін
біледі-1
Себебін айта алады-1
-
|