Жер-судың аты-тарихтың хаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жер-судың аты-тарихтың хаты

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ тақырыбы: Жер-судың аты-тарихтың хаты 1

Бөлім

4-бөлім: Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер

Морфология

Пәні

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні:

Мешитбаева К.Т

Күні

23.01.2023

Сынып: 6 «Б»

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы

Жер-судың аты-тарихтың хаты 1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру

6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру


Сабақтың мақсаты :

- тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап берееді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады

-ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстырады


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

10 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу.

Оқу құралдарын тексеру.


Өткен сабаққа шолу жасау.

Өткен оқылымда берілген жазба жұмысын тексеру. Есімдік.Есімдіктің түрлерін сұрау


Ойтүрткі сұрақтар:

-Сен өз туған жеріңдегі өзен атауларын білесің бе?

-Олар не себепті ондай атауға ие болған?

-Жер-су атаулары туралы қандай аңыз-әңгімелерді, өлең жырларды білесің?























Білу және түсіну

1-тапсырма Мәтінді тыңда

2-тапсырма Сұрақтарға жауап бер «Қар кесегі» әдісі

-Мәтінге ат қой,не себепті олай атадың?

-Балқияның әкесі қандай адам деп ойлайсың?

-Қазіргі Балқаш көлі туралы тағы қандай аңыздар білесің?

ҚБ:

3-тапсырма «Өзіндік пікір» әдісі

Суретке қарап ой толға,қарамен берілген сөздерге назар аудар













Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді






Дескриптор:

- Мәтінді тыңдайды;

- жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді



Дескриптор:- Суретке қарап ой толғайды

-қарамен берілген сөздерге назар аударады



Әр тапсырма сайын ҚБ жүргізіледі








ҚБ














ҚБ











ҚБ

Оқулық, жұмыс

дәптер-

лері




Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.


Тілдік бағдар:


4-тапсырма ЕБҚ

жалпылау есімдіктерін қолданып,өзен-көлдерге қатысты 5 сөйлем құрап жаз.

ҚБ:


5-тапсырма Жұптық тапсырма

«Семантикалық карта»

мысалдар

Жік

теу

Сіл

теу

Сұ

рау

өздік

белгісздік

болымсыздық

жалпылау

барлық







+

кейбіреу





+



олар


+







Жұбыңмен есімдіктерді топтастырып жаз

Белгісіздік есімдігі


Жалпылау есімдігі


Сұрау есімдігі



6-тапсырма Ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру

1-топ: ауызекі стильдегі мәтіннің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігіне «Класстер» құрастырады

2-топ: ресми стильдегі мәтіннің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін айтады

3-топ: ауызекі және ресми стильдегі мәтіндерге «Қос диаграмма» құрастырып,тілдік ерекшеліктерін салыстыру

























Дескриптор:

- жалпылау есімдіктерін қолданады;

-өзен-көлдерге қатысты 5 сөйлем құрап жазады


Дескриптор:

-картаны толтырады

-есімдіктерді топтастырып жазады









Дескриптор:

- топтық жұмыс жасайды;

- ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстырады

































ҚБ








ҚБ









ҚБ











Бірін-бірі бағалау











Сабақтың соңы

Кері байланыс

«БББ» әдісі арқылы


Үй тапсырмасы

Білімді бағалау

6-тапсырма 120-бет

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2023
593
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі