Материалдар / Жер-судың аты-тарихтың хаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жер-судың аты-тарихтың хаты

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2023
421
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ тақырыбы: Жер-судың аты-тарихтың хаты 1

Бөлім

4-бөлім: Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер

Морфология

Пәні

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні:

Мешитбаева К.Т

Күні

23.01.2023

Сынып: 6 «Б»

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы

Жер-судың аты-тарихтың хаты 1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру

6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру


Сабақтың мақсаты :

- тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап берееді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады

-ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстырады


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

10 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу.

Оқу құралдарын тексеру.


Өткен сабаққа шолу жасау.

Өткен оқылымда берілген жазба жұмысын тексеру. Есімдік.Есімдіктің түрлерін сұрау


Ойтүрткі сұрақтар:

-Сен өз туған жеріңдегі өзен атауларын білесің бе?

-Олар не себепті ондай атауға ие болған?

-Жер-су атаулары туралы қандай аңыз-әңгімелерді, өлең жырларды білесің?























Білу және түсіну

1-тапсырма Мәтінді тыңда

2-тапсырма Сұрақтарға жауап бер «Қар кесегі» әдісі

-Мәтінге ат қой,не себепті олай атадың?

-Балқияның әкесі қандай адам деп ойлайсың?

-Қазіргі Балқаш көлі туралы тағы қандай аңыздар білесің?

ҚБ:

3-тапсырма «Өзіндік пікір» әдісі

Суретке қарап ой толға,қарамен берілген сөздерге назар аудар













Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді






Дескриптор:

- Мәтінді тыңдайды;

- жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді



Дескриптор:- Суретке қарап ой толғайды

-қарамен берілген сөздерге назар аударады



Әр тапсырма сайын ҚБ жүргізіледі








ҚБ














ҚБ











ҚБ

Оқулық, жұмыс

дәптер-

лері




Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.


Тілдік бағдар:


4-тапсырма ЕБҚ

жалпылау есімдіктерін қолданып,өзен-көлдерге қатысты 5 сөйлем құрап жаз.

ҚБ:


5-тапсырма Жұптық тапсырма

«Семантикалық карта»

мысалдар

Жік

теу

Сіл

теу

Сұ

рау

өздік

белгісздік

болымсыздық

жалпылау

барлық







+

кейбіреу





+



олар


+







Жұбыңмен есімдіктерді топтастырып жаз

Белгісіздік есімдігі


Жалпылау есімдігі


Сұрау есімдігі



6-тапсырма Ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру

1-топ: ауызекі стильдегі мәтіннің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігіне «Класстер» құрастырады

2-топ: ресми стильдегі мәтіннің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін айтады

3-топ: ауызекі және ресми стильдегі мәтіндерге «Қос диаграмма» құрастырып,тілдік ерекшеліктерін салыстыру

























Дескриптор:

- жалпылау есімдіктерін қолданады;

-өзен-көлдерге қатысты 5 сөйлем құрап жазады


Дескриптор:

-картаны толтырады

-есімдіктерді топтастырып жазады









Дескриптор:

- топтық жұмыс жасайды;

- ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстырады

































ҚБ








ҚБ









ҚБ











Бірін-бірі бағалау











Сабақтың соңы

Кері байланыс

«БББ» әдісі арқылы


Үй тапсырмасы

Білімді бағалау

6-тапсырма 120-бет

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!