Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаттары
|
6.1.5.1 тыңдалған мәтін
мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі
ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру
6.2.4.1 ауызекі және ресми
стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін
салыстыру
|
Сабақтың мақсаты :
|
- тыңдалған мәтін мазмұны
бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап берееді, мәтіндегі
ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады
-ауызекі және ресми стильдегі
мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін
салыстырады
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
10
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу,түгендеу.
Оқу құралдарын
тексеру.
Өткен сабаққа шолу
жасау.
Өткен оқылымда берілген жазба
жұмысын тексеру. Есімдік.Есімдіктің түрлерін
сұрау
Ойтүрткі
сұрақтар:
-Сен өз туған жеріңдегі өзен
атауларын білесің бе?
-Олар не себепті ондай атауға
ие болған?
-Жер-су атаулары туралы қандай
аңыз-әңгімелерді, өлең жырларды білесің?
Білу және
түсіну
1-тапсырма Мәтінді
тыңда
2-тапсырма Сұрақтарға жауап
бер «Қар
кесегі» әдісі
-Мәтінге ат қой,не себепті олай
атадың?
-Балқияның әкесі қандай адам
деп ойлайсың?
-Қазіргі Балқаш көлі туралы
тағы қандай аңыздар білесің?
ҚБ:
3-тапсырма «Өзіндік пікір»
әдісі
Суретке қарап ой толға,қарамен
берілген сөздерге назар аудар
|
Дескриптор:
- сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
-
Мәтінді
тыңдайды;
- жалпы және нақты
сұрақтарға жауап береді
Дескриптор:-
Суретке
қарап ой толғайды
-қарамен берілген сөздерге
назар аударады
|
Әр тапсырма сайын ҚБ
жүргізіледі
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
Оқулық,
жұмыс
дәптер-
лері
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
|
Тілдік
бағдар:
4-тапсырма ЕБҚ
жалпылау есімдіктерін
қолданып,өзен-көлдерге қатысты 5 сөйлем құрап
жаз.
ҚБ:
5-тапсырма Жұптық
тапсырма
«Семантикалық
карта»
мысалдар
|
Жік
теу
|
Сіл
теу
|
Сұ
рау
|
өздік
|
белгісздік
|
болымсыздық
|
жалпылау
|
барлық
|
|
|
|
|
|
|
+
|
кейбіреу
|
|
|
|
|
+
|
|
|
олар
|
|
+
|
|
|
|
|
|
Жұбыңмен
есімдіктерді топтастырып жаз
Белгісіздік
есімдігі
|
|
Жалпылау
есімдігі
|
|
Сұрау
есімдігі
|
|
6-тапсырма Ауызекі және ресми стильдегі
мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін
салыстыру
1-топ: ауызекі стильдегі мәтіннің
тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігіне «Класстер» құрастырады
2-топ: ресми стильдегі мәтіннің
тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін айтады
3-топ: ауызекі және ресми стильдегі
мәтіндерге «Қос
диаграмма» құрастырып,тілдік
ерекшеліктерін салыстыру
|
Дескриптор:
- жалпылау есімдіктерін
қолданады;
-өзен-көлдерге қатысты 5 сөйлем құрап
жазады
Дескриптор:
-картаны
толтырады
-есімдіктерді топтастырып жазады
Дескриптор:
- топтық жұмыс
жасайды;
- ауызекі және ресми
стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін
салыстырады
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
Бірін-бірі
бағалау
|
|