Тақырыбы: Жер туралы қысқаша мәліметтер
Мақсат-міндеттер:
Білімділік мақсаты – оқушыларды жалпы географиялық заңдылықтар туралы өткен сыныптардағы ұғымдары мен түсініктерін жинақтап, қорытындылау негізінде ғаламшар табиғатының біртұтастығы жайлы білімді қалыптастыру. Жер туралы білімдерді жүйелеу және толықтыру.
Дамытушылық мақсаты – Оқушылардың географиялық ой-өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы табиғат туралы оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты – Экологиялық тәрбие беру, еңбек тәрбиесін, патриоттық тәрбиесін беру, оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым-қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.
Оқу құралдары: Оқулық, 10 сынып Атлас, Дүние жүзінің саяси картасы, Дүние жүзінің физикалық картасы, әдістемелік құрал, хрестоматия, дидактикалық материалдар
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Оқыту әдістері: Репродуктивті, проблемалық әдіс
Сабақтың жоспары: І кезең – ұйымдастыру (2 мин)
ІІ кезең – жаңа тақырыпты меңгеру (20 мин)
ІІІ кезең – білім мен икемділіктерін бекіту (15мин)
ІV кезең – үйге тапсырма беру (4 мин)
V кезең – бағалау кезеңі (2 мин),
VІ кезең – қорытынды (2 мин)
Сабақ барысы:
|
Кезең |
Мұғалім әрекеті |
Оқушылар әрекеті |
|
|||||||||
|
І |
Мұғалім оқушыларды тыныштыққа орнатады. Сосын оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді. |
Тәртіпке келеді де, сабаққа даяр отырады. |
|
|||||||||
|
ІІ |
Ең алдымен мұғалім жер туралы қысқаша мәліметтерді балаларға жазғызады. Одан кейін галактика, құс жолы, планеталар, жұлдықдар, жер шары полюстері мен сферод, эллипсоид пішіндері туралы білімді бекітеді. Одан кейін бұл параграфты өздерің оқып шығыңдар деген тапсырманы береді. |
Оқушылар мұғалімді тыңдап, сұрақтарға жауап береді. Сосын тақырыптың негізгі түсініктерін жазып алып, өз беттерінше оқиды. |
|
|||||||||
|
ІІІ |
Тақырыпты бекіту үшін мұғалім балаларға келесі сұрақтарды қояды: 1. Ертедегі адамдардың жер туралы түсінгі жөнінде не білесіңдер? 2. Қытай, Үнді, Парсы, Мысыр елдерінде қандай географиялық зерттеулер жүргізіледі? 3. «Ұлы географиялық ашулар заманы» кезінде қандай ірі материктер мен дүние бөліктері ашылған? 4. Х. Колумб саяхатының географиялық маңызы неде? 5. 19 ғасырда материктердің ішкі бөліктері қандай мақсатпен зерттеледі? 6. Ш. Уәлиханов географияға қандай үлес қосты? 7. Ақпанның 29-да туған бала туған күнін неше жылда 1 рет атайды және неліктен? 8. Жергілікті, белдеулік, декреттік уақыт дегеніміз не? 9. Жер өз өсінен айналғанға 1 сағат 4 минутта неше градусқа бұрылатынын есептеңдер. 10. Астанада 22 наурызда сағат 12 болғанда, мына қалаларда сағат қанша болады? (Дежнев мүйісінде, Лондонда, Киевте, Нью-Йоркте). 11. Поляр мен тропик шеңберлерінің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?
|
Балалар параграфты оқып шығады. Сосын келесі сұрақтарға жауап беріп, тапсырмаларды орындайды. |
|
|||||||||
|
ІV |
Үй жұмысы: 1. Кіріспе, §1 оқып, қысқаша конспект жазу. 2. Кескін картаға жылу белдеулер мен сағаттық белдеулерді түсіру. 3. Параграф соңындағы сұрақтарға жауап беру. |
Оқушылар үй жұмысын жазып алады, түсінбеген сұрақтарды сұрайды. |
|
|||||||||
|
V |
Мұғалім оқушыларды жауап беру деңгейлері бойынша бағалайды және неге солай бағалағанын айтады. |
Мұғалімді тыңдап, бағаланады. |
|
|||||||||
|
VІ |
Жалпы сабақтың кемшіліктері мен жетістіктерін айтады. Оқушылардың тәртібіне тоқталады. Қоштасады. |
Қоштасады. |
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жер туралы
Жер туралы
Тақырыбы: Жер туралы қысқаша мәліметтер
Мақсат-міндеттер:
Білімділік мақсаты – оқушыларды жалпы географиялық заңдылықтар туралы өткен сыныптардағы ұғымдары мен түсініктерін жинақтап, қорытындылау негізінде ғаламшар табиғатының біртұтастығы жайлы білімді қалыптастыру. Жер туралы білімдерді жүйелеу және толықтыру.
Дамытушылық мақсаты – Оқушылардың географиялық ой-өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы табиғат туралы оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты – Экологиялық тәрбие беру, еңбек тәрбиесін, патриоттық тәрбиесін беру, оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым-қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.
Оқу құралдары: Оқулық, 10 сынып Атлас, Дүние жүзінің саяси картасы, Дүние жүзінің физикалық картасы, әдістемелік құрал, хрестоматия, дидактикалық материалдар
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Оқыту әдістері: Репродуктивті, проблемалық әдіс
Сабақтың жоспары: І кезең – ұйымдастыру (2 мин)
ІІ кезең – жаңа тақырыпты меңгеру (20 мин)
ІІІ кезең – білім мен икемділіктерін бекіту (15мин)
ІV кезең – үйге тапсырма беру (4 мин)
V кезең – бағалау кезеңі (2 мин),
VІ кезең – қорытынды (2 мин)
Сабақ барысы:
|
Кезең |
Мұғалім әрекеті |
Оқушылар әрекеті |
|
|||||||||
|
І |
Мұғалім оқушыларды тыныштыққа орнатады. Сосын оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді. |
Тәртіпке келеді де, сабаққа даяр отырады. |
|
|||||||||
|
ІІ |
Ең алдымен мұғалім жер туралы қысқаша мәліметтерді балаларға жазғызады. Одан кейін галактика, құс жолы, планеталар, жұлдықдар, жер шары полюстері мен сферод, эллипсоид пішіндері туралы білімді бекітеді. Одан кейін бұл параграфты өздерің оқып шығыңдар деген тапсырманы береді. |
Оқушылар мұғалімді тыңдап, сұрақтарға жауап береді. Сосын тақырыптың негізгі түсініктерін жазып алып, өз беттерінше оқиды. |
|
|||||||||
|
ІІІ |
Тақырыпты бекіту үшін мұғалім балаларға келесі сұрақтарды қояды: 1. Ертедегі адамдардың жер туралы түсінгі жөнінде не білесіңдер? 2. Қытай, Үнді, Парсы, Мысыр елдерінде қандай географиялық зерттеулер жүргізіледі? 3. «Ұлы географиялық ашулар заманы» кезінде қандай ірі материктер мен дүние бөліктері ашылған? 4. Х. Колумб саяхатының географиялық маңызы неде? 5. 19 ғасырда материктердің ішкі бөліктері қандай мақсатпен зерттеледі? 6. Ш. Уәлиханов географияға қандай үлес қосты? 7. Ақпанның 29-да туған бала туған күнін неше жылда 1 рет атайды және неліктен? 8. Жергілікті, белдеулік, декреттік уақыт дегеніміз не? 9. Жер өз өсінен айналғанға 1 сағат 4 минутта неше градусқа бұрылатынын есептеңдер. 10. Астанада 22 наурызда сағат 12 болғанда, мына қалаларда сағат қанша болады? (Дежнев мүйісінде, Лондонда, Киевте, Нью-Йоркте). 11. Поляр мен тропик шеңберлерінің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?
|
Балалар параграфты оқып шығады. Сосын келесі сұрақтарға жауап беріп, тапсырмаларды орындайды. |
|
|||||||||
|
ІV |
Үй жұмысы: 1. Кіріспе, §1 оқып, қысқаша конспект жазу. 2. Кескін картаға жылу белдеулер мен сағаттық белдеулерді түсіру. 3. Параграф соңындағы сұрақтарға жауап беру. |
Оқушылар үй жұмысын жазып алады, түсінбеген сұрақтарды сұрайды. |
|
|||||||||
|
V |
Мұғалім оқушыларды жауап беру деңгейлері бойынша бағалайды және неге солай бағалағанын айтады. |
Мұғалімді тыңдап, бағаланады. |
|
|||||||||
|
VІ |
Жалпы сабақтың кемшіліктері мен жетістіктерін айтады. Оқушылардың тәртібіне тоқталады. Қоштасады. |
Қоштасады. |
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













