Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Психологиялық
ахуал«Сәлемдесу»
ойыны:
Оқушыларды
түгелдейді
Өткен сабақты
пысықтау
|
Қазір біз сендермен ойын
ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі
берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер
бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі
амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен…
иекпен… өкшемен… арқамен.
Еліктеуіш
сөздер
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
сабақ
|
Ойқозғау.
1-тапсырма
Тыңдалым
Сынып
2-тапсырма.
Айтылым
Сынып
|
Адамзаттың бәрін сүй бауырым
деп.
Абай
Өлеңде ақын Қазақстан халқының достығын қалай
бейнелейді?
Өлеңді жалғастырып көр.

Бөлім бойынша Қазақстанда тұратын ұлттар достығы туралы
қандай ой түйдің? Қандай қорытындыға келдің? Жинақтап
айт.
|
Дескриптор:
-ақын өлеңін өз
ойларымен жалғастырады;
-«Қазақстандағы ұлттар достығы» бөлімі бойынша қорытынды
ойларын айтады;
|
«Жарайсың!»деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Телефон, дыбыс
колонкалары
|
Сабақтың ортасы
.
|
3-тапсырма
Оқылым
Топтық жұмыс
4-тапсырма.
Жұптық жұмыс
|
Мәтінді оқы. Тыңдалым
мәтінімен салыстырып, стилін (көркем, публицистикалық)
ажырат.
Тақырыбы: Көпшілік көңілінен
шыққан фильм.
Сонау 30-жылдардағы
алапат қиындықтарға қарамастан, қазақ халқының кәрістер, немістер,
түріктер, шешендер,мен күрдтерді бауырына басып, бір түзім нанын
бөліп беріп, оларды ажалдан аман алып қалғаны – өмір
шындығы.
«Қазақфильм» студиясы
қазақ даласына мәжбүрлеп қоныс аударылған жандардың жан азабы, көз
жасы, көнбіс тірлігі желі боп тартылған «Жерұйық» фильмін
жұртшылыққа ұсынды. Фильм Қазақстан халқының достығын бейнелейді.
Жоғарыда аталған ұлттардың өздерін ықыласпен қарсы алған қазақтарға
деген шынайы алғысынан туған фильм десе де
болады.
Жұрттың береке-бірлігін
ойлап, елдің қамын жейтін бас кейіпкер Орынбай – өмірде болған
адам. Ол өз туған жерінен күпен көшіріліп, әкелінген халықты
жатырқамай, бауырына басады. Міне, қазақтың қазақшылығы да осында
ғой...
Нағыз бүкпесіз шындықты
дәл көрсеткен көркем туынды көпшілік көңілінен шықты. Фильм
Орынбайдай мәрт қазақтың сібірге жер аударылуымен
аяқталады
.
|
Мақсаты
|
Тілдік
ерекшілігі
|
Эмоционалдық
реңк
|
Тыңдалым
мәтіні
|
|
|
|
Оқылым
мәтіні
|
|
|
|
Ойды өз болжамыңмен
жалғастыр.
Фильмнің аты айтып тұрғандай, бүгінде Отанымыз Қазақстанның
жерұйыққа айналғанына куә болып отырмыз. Мұның
бәрі...
|
Дескриптор:
- тыңдалым мәтінін оқылым мәтініміен
салыстырады;
-стилін ажыратады
-айтылған ойды өз болжамымен
жалғастырады
ҚБ «Гүл дестесі»
әдісімен бағалаймын. Сұраққа жауап
берулеріне қарай гүл дестелерін
беремін.
Мадақтау арқылы
қолдау көрсетемін
Қызыл десте-өте
жақсы!
Көк
десте-тамаша!
Күлгін десте-
жақсы!
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
|
Сабақты бекіту
|
5-тапсырма.
Тақтамен жұмыс. Немесе жұптық, жеке
жұмыс
ӘТН
Kahoot ойыны
6-тапсырма.
Ізденімдік тапсырма
|
Тыңдалым тапсырмасындағы суретке қарап, берілген еліктеу
сөздермен 10 сөйлем жаз.
Желп, бұрқ, жалт-жұлт, шаңқ, көлбең, томпаң, дүрс,
пыр-пыр, шиқ, саңқ, жарқ, шіңк, тарс, жайнаң,
үлп.
https://create.kahoot.it/details/8d76566a-5842-484b-9a51-12b1f5478429
Сыныппен «Жерұйық» көркемфильмін көруді
ұйымдастырыңдар.
|
Дескриптор:
- тыңдалым
тапсырмасындағы суретте
пайдаланады;
-еліктеуіш сөздермен сөйлемдер
құрастырады
|
Оқулық
|
Сабақ соңындағы рефлексия
|
Рефлексия Кері байланыс алу «Бір сөзбен»
әдісі
Бағалау
«Асық»
|
Оқушылар өздеріне берілген 12
сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай
3 сөзді таңдап айтады. Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, Немқұрайлылық,
Қанағаттану, Шабыт, Зерігу, Алаңдау, Тыныштық,
Сенімділік.


|
|
|