ЖИ қолдану салалары мен перспективалары ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ЖИ қолдану салалары мен перспективалары ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасанды интеллектті қолдану салалары мен перспективалары туралы қысқа мерзімді сабақ жоспары берілген. Информатика пәні мұғалімдеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Ақмола облысы білім басқармасының

Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі

Иманжүсіп Құтпанұлы атындағы Жібек жолы

ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

информатика пәнінің мұғалімі

Лесбекова Улданай Анарбековна



Бөлім


Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

ЖИ қолдану салалары мен перспективалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Сабақтың мақсаты:

  • Жасанды интеллекттің (ЖИ) қолдану салалары мен оның түрлі салалардағы мүмкіндіктерін және болашағын зерттеу.

  • Оқушыларға ЖИ-дің күнделікті өмірдегі практикалық қолданылуын түсіндіріп, оның перспективаларын қарастыруға мүмкіндік беру.

  • Оқушылардың ЖИ технологияларына деген қызығушылығын арттыру және оның артықшылықтары мен болашақта қандай мәселелерді шеше алатынын көрсету.



Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Oқушылapмен сәлемдесу, оқушыларды түгeлдeу, oқушылapдың нaзapын caбaққa aудapу.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру, жаңа тақырыпқа шолу



Психологиялық ахуал орнату

Мұғаліммен амандасады.





Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады, сабақтың мақсаттарымен танысады.




«Менің көңіл - күйім» жаттығуы

Мақсаты: көңіл - күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге

тәрбиелеу. Алдарыңдағы


Қағаз бланктер



бланкіге өз көңіл - күйлеріңді суреттеп

салыңдар.



Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсінуге бағытталған

оқыту ортасын құрады

Мұғалім ұсынған тапсырмаларды

орындайды



Теориялық материал:

Жасанды интеллектті қолдану салалары: Жасанды интеллект көптеген салаларда қолданылады және оның көмегімен шешілетін міндеттер көп. Негізгі қолдану салалары:

  1. Медицина: ЖИ диагноз қоюға, ауруларды ерте анықтауға, дәрі-дәрмек моделін жасауға көмектеседі. Мысалы, бейнелерді талдау арқылы қатерлі ісіктерді анықтау.

  2. Қаржы: Қаржылық операцияларды автоматтандыру, қаржылық алаяқтықтарды анықтау, қор нарығын болжау.

  3. Өндіріс және логистика: Роботтарды қолдану арқылы өндіріс процесін оңтайландыру, логистикада маршруттарды автоматты түрде жоспарлау.

  4. Білім беру: Оқушылардың оқу нәтижелерін талдау, жеке оқыту бағдарламаларын құру, оқыту процесін жақсарту.

  5. Көлік: Автономды көліктер, жол қозғалысын оңтайландыру, навигация жүйелері.

ЖИ болашағы мен перспективалары:

    • Автономды жүйелерді дамыту: Автопилоттау мүмкіндіктері, робот техникасы, ақылды қала жүйелері.

    • Жекелендірілген қызмет көрсету: Кез келген қызмет түрін тұтынушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес бейімдеу.

    • Этика және заңнамалық мәселелер: ЖИ-дің болашақтағы ықтимал мәселелері, мысалы, жұмыс орындарын жоғалту, құпиялылық және құқықтық реттеу мәселелері.


Shape1

Практикалық тапсырмалар:

Тапсырма 1: ЖИ қолданылатын сала бойынша зерттеу жүргізу және презентация жасау

Алгоритм:

  1. Тақырып таңдау:

    • ЖИ қолданылатын бір саланы таңдаңыз (мысалы, медицина, қаржы, көлік).

  2. Ақпарат жинау:

    • Таңдалған сала бойынша ЖИ-дің қолданылу мысалдарын зерттеу.

    • Нақты мысалдарды (мысалы, медициналық диагноз қою үшін қолданылатын ЖИ жүйесі) анықтау.

  3. Презентация дайындау:

    • Презентация слайдтарын дайындау (5-7 слайд), онда ЖИ-дің сол саладағы артықшылықтары мен қолдану тиімділігі көрсетілуі керек.

  4. Презентация жасау:


  • Shape2 Сынып алдында презентация жасап, ЖИ қолдану мүмкіндіктерін түсіндіру.

Тапсырма 2: ЖИ болашақтағы перспективаларын талдау Алгоритм:

  1. Тақырып таңдау:

    • ЖИ болашақта қандай мәселелерді шешуге көмектесетіні туралы бір тақырыпты таңдаңыз (мысалы, автономды көліктер, робототехника).

  2. Зерттеу жүргізу:

    • Таңдалған тақырып бойынша ЖИ-дің болашақтағы перспективаларын зерттеу.

    • Осы перспективалардың адамдарға және қоғамға әсерін анықтау.

  3. Талқылау жазбаша түрде дайындау:

    • 1-2 беттен тұратын эссе жазу, онда ЖИ-дің болашақта қандай артықшылықтар мен қауіп-қатерлер әкелуі мүмкін екенін талдау.

  4. Эссені ұсыну:

    • Жұмысты сынып ішінде оқып, болашақта ЖИ-дің мүмкіндіктері туралы пікір алмасу.

Тапсырма 3: ЖИ-дің күнделікті өмірде қолданылуы бойынша мысалдарды карта түрінде құрастыру

Алгоритм:

  1. Мысалдарды жинау:

    • ЖИ-дің күнделікті өмірде қолданылатын мысалдарын жинау (мысалы, ақылды ассистенттер, чат-боттар, дауысты тану жүйелері).

  2. Карта жасау:

    • ЖИ қолданылатын әрбір саланы және нақты мысалды карта түрінде қағазға немесе онлайн құралмен құрастыру (Mind Mapping әдісі).

    • Картада әр мысалдың сипаттамасын және оның артықшылықтарын көрсету.

  3. Қорытынды жасау:

    • Карта бойынша топтық талқылау өткізу және ЖИ-дің күнделікті өмірдегі маңызын көрсету.

Shape3

Рефлексия:

"Фишбоун" (себеп-салдар диаграммасы) стратегиясы Тапсырма:

Оқушыларға сабақ соңында ЖИ-дің қолдану салалары мен олардың артықшылықтары, кемшіліктері туралы рефлексия жасау ұсынылады. "Фишбоун" (балық сүйегі) диаграммасы әдісі арқылы оқушылар себеп-салдар байланыстарын анықтап, ЖИ-дің әртүрлі аспектілерін талқылайды.

Мақсаттары:

  • ЖИ қолдану салалары бойынша түсініктерді жүйелеу.

  • Артықшылықтары мен кемшіліктерін нақты көрсету арқылы ЖИ-дің қоғамға әсерін түсіну.

Рефлексияның артықшылығы:

  • Оқушылар ЖИ-дің әртүрлі салаларға тигізетін әсерін анықтап, талдай


алады.

  • Қарама-қайшылықтарды талдау арқылы олар ЖИ-дің артықшылықтары мен ықтимал кемшіліктерін айқындайды.

Рефлексияның нәтижесі:

  • Оқушылар ЖИ қолданылатын салалар мен оның қоғамға тигізетін әсері туралы тереңірек түсінік қалыптастырады.

  • Олар ЖИ-дің мүмкіндіктерін ғана емес, сонымен қатар оның ықтимал теріс әсерлерін де түсінеді және болашақта оны қалай қолдануға болатындығы туралы ойлануға қабілетті болады.

Сабақтың аяғы

Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру

Кері байланыс орнату

Өзін-өзі бағалау


«А,В,С» әдісі

А - сұрақ қояды. В - жауап береді.

С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады.

Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.

Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады.


бағалау парақтары



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
214
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі