Материалдар / Жиындарды біріктіру жəне бөліктерге бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жиындарды біріктіру жəне бөліктерге бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 2-сыныптың математика оқулығы бойынша "Жиындарды біріктіру және бөліктерге бөлу" тақырыбын қамтитын қысқа мерзімді жоспар. Оқушылар оқулықтағы ресурстарды тиімді пайдаланады, жиындарды құрастыруды және жіктеуді үйренеді. Жиындарды біріктіруге элементтердің тиістілігін анықтайды. Өз мақсатына жетуге көмектеседі. Мұғалімдерге күнделікті пайдалануға арналған дайын сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
1393
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: метематикаМектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп
Күні: 19.12.2018 жМұғалім: Имангожаева О.К
Сынып: 2 «А»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: 55Жиындарды біріктіру жəне бөліктерге бөлу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.4.1.1.Тең жиындардың бірігуін жəне жиыннан оның тең бөліктерін айырып алуды диаграмма арқылы көрнекі түрде кескіндеу 2.5.2.2. Жиынды белгілеу үшін латын алфавитінің бас əріптерін, жиын элементтерін белгілеу үшін латын алфавитінің кіші əріптерін; жиынға тиісті/тиісті еместігін белгілеу үшін жəне таңоқушырын қолдану
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушыларЖиындарды құрастыра алады. Оқушылардың басым бөлігі:Жиындарды жіктеуді үйренеді, жиын элементтерін белгілеу үшін латын алфавитінің кіші әріптерін; жиынға тиістілігін/тиісті еместігін белгілеу үшін, және таңбаларын қолдана алады. Кейбір оқушылар:Жиындарды біріктіруге элементтердің тиістілігін анықтайды. Екі жиынды біріктіріп атау қоя алады. Жиын элементтерін латын әліпбиінің әріптерімен атай алады. Құрастырылған жиын бойынша және сызба бойынша екі амалмен орындалатын есеп құрастырып, шешуін таба алады.
Бағалау критерийлері:Жиындарды құрастыра алады.• Жиындарды жіктеуді үйренеді.• Жиын элементтерін белгілеу үшін латын алфавитін пйдаланады.• Жиынға тиісті/тиісті емес таңбаларын қолдана алады.* Екі жиынды біріктіріп ат қоя алады.
Құндылықтарды дарытуОтбасылық құндылықтар
Пәнаралық байланыс жаратылыстану
Тілдік мақсатТермин сөздерЖиын, жиынға тиісті/тиісті емес элементтер
Алдыңғы білімЖиындар жəне олармен орындалатын амалдар 1 сынып
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру2 минутСұлу дала, менің сүйген өлкемсің,Жаны жайсаң жаратылған еркемсің.Қандай жақсы қазақ болып туғаным,О, туған жер, тамашасың, көркемсің! .

Шаттық шебері





Сабақтың ортасы8 минут



























8 мин

































8 мин













2 мин







10 мин





Сабақтың соңы2 мин
Қызығушылықты ояту.«Саяхатқа шығу»Балалар бүгін біз туған өлкеміздің табиғатына саяхатқа шығамыз. Ең әуелі табиғатқа шығатын ұл - қызды түгендеп алайын. Саяхатқа шығарда күн өтпес үшін бас киімдерімізді киіп аламыз. Олай болса келіп жинала қойыңдар.( 3 обруч тұрады). Біреуінен ұлдар бастарын шығарып, екіншісінен қыздар басын шығарып тұрады. Үшіншісінде мен тұрамын.-Біз не құрдық? (Жиын)- Қандай жиын құрадық? (ұлдар және қыздар жиынын)- Қазбек, Ануар, Есіл қай жиынға жатасыздар?-Айсұлу, Аружан, Еркеназ қай жиынға жатасыздар?-Ал, мен ше? (Ешқандай)Жиын дегеніміз не?- Қасиеттері, белгілері ортақ нысандар тобын жиын деп атаймыз.- Жиын элементтері дегеніміз не?- Жиынды құрайтын нысандарды оның элементтері дейміз.1-тапсырмаТоптық жұмысӘрқайсысында қандай екі жиынның біріктірілгенін анықта. Артық элементті тап.Дескриптор Жиындарды анықтайды..Әр түрлі жиындар құрастырады.Жиынға тиісті емес элементті табады.



2- тапсырма Жұптық жұмысЖиынға ортақ атау бер. Оны қандай екі жиынға бөлуге болады.ДескрипторЖиынға ортақ атау береді.Дауысты дыбыстар жиынын құрастырады.Дауыссыз дыбыстар жиынын құрастырады

Сергіту сәті:

Қолдану. Дәптермен жұмыс Кестеге жиын элементтерін жазДескриптор:Бір таңбалы сандар жиынын құрастырадыОндықтары мен бірліктері бірдей екі таңбалы сандар жиынын құрастырады.Жиын элеметтерін жазадыҚ.Б Топтар бірін-бірі бағалау.Кері байланыс










Таныстырылым, оқулықпен жұмыс





Оқулық















Жұмыс дәптері

























Оқулық,



















Сергіту сәтіне арналған жинақ

дәптерлер.







Смайликтер
Үйге тапсырма53-бет 4,5 мысал

Қосымша ақпаратҚосымша ақпарат

Саралау - қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар

БағалауОртадағы қаламсап
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Балалардың барлығы ОМ (оқу мақсатына) қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!