Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс
ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара,
қимыл арқылы жеткізу;
1.2.5.1* мұғалімнің
қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою,
сұраққа жауап беру;
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
Қосымша
тапсырма
Сабақтың
соңы.
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
«Амандасу түрлері.» Музыка
бойынша оқушылар бір-бірімен әр түрлі
амандасады.
Топқа
бөлу . Мұғалім оқушыларға жылқыда
жазылған әріптерді таңдауды ұсынады, қай әріпті таңдайды, оқушы сол
дыбыстың қандай екнін айтып , барып топқа отырады. 2 топқа
бөлінеді.
-
Топ:
«Дауыстылар» қызыл
ат
-
Топ:
«Дауыссыздар» көк
ат
«Құрлыққа
жеткіз» тапсырмасы. Educoplay
платформасында
орындалады.
-
Ж қандай
дыбыс?
-
Ж дыбысынан басталатын сөз
айт.
-
Жылқы сөзінде неше дыбыс
бар?
-
Жарыс сөзін буынға
бөл.
-
Ж әрпін ауада жазып
көрсет.
Тақырыпты
ашу.
Жаңа тақырып. «Топтық
жұмыс»
«Суреттер
барабаны»
12 суреттен тұратын
тапсырмаларды орындайды. Суреттегі заттың атын атайды, сол сөзді
буынға бөледі.
1.
ЖАПЫРАҚ
2.
ЖҮЗІК
3.
ЖАУЫНҚҰРТ
4.
ЖОЛБАРЫС
5.
ЖАҢБЫР
6.
ЖҰЛДЫЗ
7.
ЖАРЫС
8.
ЖАСЫЛ
9.
ЖЫЛҚЫ
10.
ЖОЛ
11.
ЖАҢҒАҚ
12. ЖАҢА
ЖЫЛ
Оқулықпен
жұмыс.
Мәтінді
оқу.
Жазылым
Жазу дәптерінде берілген
тапсырманы орындау.
Бекіту және
саралау
Саралау тапсырмасы. «Ат
жарысы» (Жұптық жұмыс)
Егер тапсырманы дұрыс
орындаса, жылқылар алдыға шауып
отырады.
ҚТ:
«Жүгіру»
диктанты. Сыныпта жасырынған әріпті
тауып, жаттап алып, жүгіріп келіп
жазады.
Сабақты
қорытындылау.
Рефлексия. «Оюлар
рефлексиясы»
-Сабақ аяқталды. Сау
болыңдар!
|
Музыка бойынша оқушылар
бір-бірімен әр түрлі
амандасады.
Оқушылар 2 топқа
бөлінеді.
Бақаларды құрлыққа жеткізу
үшін оқушылар сұраққа жауап беру арқылы ойынның шартын орындап
отырады.
Балалар топпен жұмыс
жасайды.
Барабанды айналдырып отыру
арқылы
Әр сұраққа жауап береді. Дұрыс
жауап берілсе, топқа 1 ұпай қосылып
отырады.
Әр буындағы дыбыстарды
тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға
қарай және дауыстымен үндестіріп
оқиды.
Оқушылар жазу дәптеріндегі
тапсырмалар
ды
орындайды
Сөйлемді
жазады.
Жұппен жұмыс
істейді
Әрбір сөзді оқып, неше әріп,
неше дыбыс бар екенін
анықтайды.
Сыныпта жасырынған
әріпті тауып, жаттап алып, жүгіріп келіп
жазады.
|
Ауызша мақтау, мадақтау жұмысы
жүргізіліп отырады.
ҚБ:
БӘРЕКЕЛДІ
!
ЖАРАЙСЫҢ!
ТЫРЫС!
Дескриптор:
-Барлық сұрақтарға дұрыс жауап
береді.
ҚБ: «Жұлдызшалар»
Кім дұрыс жауап берсе, сол
оқушы 1 жұлдыз алады.
Дескриптор:
ҚБ: «Жаңбырлар
тамшысы»
Дескриптор: Әр буындағы дыбыстарды
тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға
қарай және дауыстымен үндестіріп
оқиды.
Сөйлеу мәнеріне
үйренеді
ҚБ:
«Жапырақтар»
Дұрыс оқыған оқушыға 1
жапырақтан
үлестіріледі.
Дескриптор:
ҚБ:
«Жапырақтар»
Дұрыс және әдемі жазған
оқушыға 1 жүзік
беріледі.
Дескриптор:
ҚБ:
«Жылқылар»
Дұрыс және әдемі жазған
оқушыға 1 жылқы
беріледі.
Дескриптор:
-Әріпті
табады
-Жаттайды есте сақтап алып,
жазады.
Оқушылар
түсінгендеріне байланысты ою
жинайды.
|
Видео, аудио
материал.
Слаид
1
Слаид
2
Слаид
3
Слаид
4
Слаид
5
|