Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту
|
— Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру (Амандасу, тізім бойынша
тексеру);
— Тақтаға назар аударайық,
сабақтың тақырыбы: «Көше қиылысынан өту және жүргіншілер
өтпелері».
|
Сәлемдеседі.
Бағдаршам
түстері арқылы топқа бөлінеді.
Өз ойларын
айтады.
Сабақтың
жоспарымен танысады.
|
Жарайсың!
Ойыңды керемет
жеткіздің!
|
Бағдаршам
суреті

|
Жаңа
сабақ
|
Жаяу жүргіншілер өткелінің екі
түрі бар: жер үсті және көшеден тыс. Олардың әрқайсысының бірнеше
түрлері бар. Жерге қондырылғандар реттеледі және реттелмейді. Жер
асты және жер үсті өткелдері көшеде емес. Мұндай аймақтың жанында
екі жағдайда да жол белгілері бар. «Жол қозғалысы қауіпсіздігі» және «жол қозғалысын
ұйымдастыру» терминдерінің
түсінігі.
Реттелмеген жаяу жүргіншілер
өткелі бағдаршаммен жабдықталмаған немесе олар істен шыққан. Бұл
жағдайда жүргізушілер жаяу жүргіншілерге жол беруге міндетті.
Қауіпсіздік үшін көшені кесіп өтпес бұрын сізге қарай асығатын
көлік жоқ екеніне көз жеткізу үшін солға және оңға барлық бағытты
қараңыз. Назар аударыңыз, жолда арнайы қызметтік көліктер болуы
мүмкін, мысалы, жедел жәрдем. Жолдың таза екеніне көз жеткізгеннен
кейін, екінші жағына өтіңіз. Балаларды қолыңыздан ұстағаныңыз
дұрыс.
Реттелетін жаяу жүргіншілер
өткелдеріне жұмыс жағдайында бағдаршаммен жабдықталған. Бұл
жағдайда жолдың екінші жағына өту тек жасыл шамда ғана рұқсат
етіледі. Адам көп жүретін жерлерде жаяу жүргіншілер өткелдеріндегі
кейбір бағдаршамдар арнайы батырмамен жабдықталған. Егер жолдан өту
қажет болса, батырманы басыңыз. Аз уақыттан кейін жасыл шам жанады.
Егер қалған уақытта өтуге уақыт болмаса, жолдан өтпеңіз.
Жүргізушілер де шыдамсыз.
«Дұрыс па? Бұрыс
па?»
Мақсаты: Балаларға жүріс-тұрыс қағидасының қауіпсіздігін және жол
белгілерін бекітіу.
Қолданылатын
көрнекіліктер: Ойын алаңы, жол жүру
белгілері.
Ойын
барысы: Балалар суретте кейіпкерлерді қойып, кім дұрыс, кім бұрыс
істеп жатқанын айтып береді. Кім кейіпкердің қылығын дұрыс суреттеп
берсе сол жеңімпаз болып
шығады.
|
Көше қиылысынан дұрыс, қауіпсіз өту ережелері, жүргіншілер
өтпелері туралы слайд арқылы танысу.
Оқушылар жаңа тақырыпқа қатысты ой-пікірлерін білдіреді,
топта талқылайды.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді
Балалар суретте
кейіпкерлерді қойып, кім дұрыс, кім бұрыс істеп жатқанын айтып
береді. Кім кейіпкердің қылығын дұрыс суреттеп берсе сол жеңімпаз
болып шығады.
|




|
Слайд, стикерлер,
маркерлер.
Ойын алаңы, жол жүру
белгілері.
|