Сабақтың
тақырыбы
|
Ж.Молдағалиев.
«Ар-ұят туралы» өлеңі
|
Сабақтың
мақсаты
|
Ж.Молдағалиевтің
өмір жолын және шығармаларын білу. Ар-ұят тақырыбының негізгі
идеясын нақтылау. Тақырыптың мазмұнына талдау
жасау.
|
Оқыту
нәтижелері
|
Ж.Молдағалиевтің өмір жолын
және шығармаларын біледі.Ар-ұят тақырыбының негізгі идеясын
нақтылайды. Тақырыптың мазмұнына талдау жасай
алады.
|
Сабақтың түрі,
әдіс-тәсілдер.
|
«ТВ-шоу» әдісі, «
Кинолента» әдісі, «Стоп
кадр», «Ақылдының алты қалпағы»
және «Топтастыру»
әдісімен
сабақты қорытындылау, Екі жұлдыз, бір тілек арқылы кері
байланыс
|
Негізгі
дереккөздер
|
АКТ(ғаламтор,
электронды оқулық www. e-mektep.kz), Әдебиет
6-сынып
|
№
|
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Ресурстар
|
1
|
3мин
|
1. Сәлемдесу. Оқушыларды
түгелдеу.. 2.Оқушыларды асыққа жазылған тілек арқылы 4 топқа
бөлемін.
|
1. Оқушылар
сәлемдеседі.
2. Топқа бөлініп отырады, топ
ережесін еске түсіреді.
|
Қоржын
Асық
|
|
Сабақтың
барысы
|
2
|
8мин
|
Ой –
қозғау. Үй тапсырмасын
сұрау.Қ.Аманжоловтың өмір жолы мен «Дауыл» өлеңін
« ТВ-шоу» әдісімен
сұраймын.
|
Бір оқушы бағдарламаны,
Қ.Аманжоловтың шығармашылық кешін өткізеді. Әр топтан шыққан
бағдарлама қонағына жүргізуші мен көрермендер тақырыпқа сәйкес
сұрақ қояды, өлеңдерін тыңдайды. Смайлик арқылы
бағалау.
|
Микрофон
Смайликтер
|
3
|
5мин
|
Қызығушылығын
ояту. Ж.Молдағалиевтің өмір жолы
туралы бейнекөрсетілім көрсетемін
|
Интербелсенді
тақтадан көрсетілімді тамашалап, автормен
танысады.
|
Интербелсенді
тақта,
|
4
|
12мин
|
Мағынаны тану.
«Кинолента» әдісін
қолданып «Ар-ұят туралы біз не
білеміз? Кім қалай ойлайды?Ар-ұят сөзін
естігенді кімге не елестеуі мүмкін?Неліктен? деген сұрақтарға жауап
алу
«Стоп
кадр» әдісімен 4 топқа 5
шумақтан «Ар-ұят туралы өлеңін бөліп
беремін.
|
Оқушылар өз ойларын
кинолентаға түсіріп,пікірлерін дәлелдейді.
Әр топ өздеріне берілген
шумақтарға сәйкес тақырып қойып,мәнін
ашады..
Бағалау: Бағдаршам
арқылы
|
Кинолента
(А4парақ)
Бағдаршам
Электрондық
оқулық
Оқулық
6-сынып
|
5
|
2мин
|
Сергіту
сәті. «Көңілді күн» әніне
билету
|
Оқушылар
интербелсенді тақтадағы би қимылын
қайталайды
|
Интербелсенді
тақта
|
6
|
10мин
|
«Ақылдының алты
қалпағы» әдісі арқылы тақырыптың
мазмұнына талдау жасату.
Ақ түс – Өлімнен ұят
күшті
Қызыл түс—Өлең тақырыбы бойынша сұрақ
қояды.
Сары түс – Өлеңдегі кейіпкерлер бейнесін
нақтылап айтып шығады.
Жасыл түс – Қарт пен жігіттің арасындағы
диалогты айтады,рөлге енеді.
Көк түс – «Арыңды жасыңнан
сақта!»
Қара түс – Қалауын тапсаң, қар
жанар
|
Әрбір топ кеспе қағазды
таңдап, онда жазылған түстерге сәйкес қалпақтың рөлдеріне ене
отырып тапсырманы орындайды.Өз пікірлерін
қорғайды.
Бағалау: Смайлик
арқылы
|
6 түсті
қалпақ
Смайлик
|
7
|
2мин
|
Үйге тапсырма
беру
|
Ұнаған өлең шумақтарын жаттау.
«Ар – адамдық өлшемі» тақырыбына эссе жазу. Үй тапсырмасын
күнделіктеріне жазып алады
|
|
8
|
2
мин
|
Бағалау. Жиынтық бағаны
қоямын
|
Топ басшылар бағалау
парақтарындағы өздері қойған бағаны
айтады.
|
Бағалау
кестесі
|
9
|
1 мин
|
. Кері
байланыс «Желкенді
кеме»
|
Бүгінгі сабақтан алған әсерін
кеме желкенін бояу арқылы білдіреді. Өз ойын
жеткізеді.
|
Кеме
суреті(А4парақ)
|