Жоба интерфейсін құру. Mainmenu,Popupmenu.Стандартты сұхбат терезесі(пактикум)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жоба интерфейсін құру. Mainmenu,Popupmenu.Стандартты сұхбат терезесі(пактикум)

Материал туралы қысқаша түсінік
Жоба интерфейсін құру. Mainmenu,Popupmenu.Стандартты сұхбат терезесі(пактикум) 10-СЫНЫПТАРЫ ҮШІН
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: №18-19

Мектеп: №23 мектеп - лицейі

Пәні: информатика

Күні: 28.01.2019ж ,17.01.2019ж

04.02.2019ж,24.01.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тажибекова Г.О

Сынып: 10 З, 10 Ж, 10 Е

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Жоба интерфейсін құру. Mainmenu,Popupmenu.Стандартты сұхбат терезесі(пактикум)

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

интерфейс ұғымымен түсіндіру, жобаның интерфейсін жобалау және интерфейсті безендіру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

интерфейс ұғымымен танысады және интерфейсті безендіруді біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Жоба интерфейсін өздерінше жобалай алады.

Кейбір оқушылар:

көпқұжатты интерфейс, мәзір құруды орындай алады.



Тілдік мақсат

Оқушылар:

Интерфейс- компьютерде сақталған және қолданушының енгізген ақпараттарымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін құралдар мен ережелердің жиынтығы.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

start, break, end, sreep into, step over, locals window

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Интерфейс деген не?

Интерфес қалай жобаланады?

Көпқұжатты интерфейс дегеніміз не?

Қолданушы мәзірі қалай құрылады?

Қолданушы мәзірдің орындалуын сипаттаңдар.

Терезелердің орналасуын қайда және қалай көрсетеміз?

Бейсик тілінің қандай тұрақтылары бар?

Талқылауға арналған тармақтар:

Жоба интерфейсін жобалағанда неге көңіл бөлу керек екендігін түсіндіріңдер.

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Жоба, интерфейс сөзінің үш тілде аталуын жазу


Алдыңғы тақырып



Типті типтен өзгертетін функциялар. Тұрақтылар, өрнектер және функциялар

Жоспар


Жоспарлаған

уақыт


Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар



Басталуы

5 мин


5 минут

Өткенді қайталау

Шаттық шеңберін құру

« Фигуралы бесбармақ» әдісі

АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.

Жаңа тақырыпты қорытындылау.



Ұйымдастыру.

«Ыстық алақан» тренингін (бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып лебіздерін білдіру) ұйымдастыру

Сурет қиындылары арқылы 2 топқа бөлемін

Өткен тақырыпты «Фигуралы бесбармақ » әдісі арқылы қайталау

Бұл әдісте оқушыларға фигуралы қағаздарға сұрақтар беремін.









Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері




Ортасы

15 минут











Практикалық жұмыс


10 минут


Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Жоба интерфейсін құру».

Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.

1-топ. Жобаның интерфейсін құру

2-топ. Көпқұжатты интерфейс құру. Қолданушы мәзір құру

2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.

Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.

Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайды

Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.


Оқушыларға практикалық тапсырманы орындауға беремін.

Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.

1.Жобаға қосымша кез келген жобаны кірістіріп, мәзір құрыңдар.

2.Жоба интерфейсін жобалағанда неге көңіл бөлу керек екендігін түсіндіріңдер



Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта












Оқулық, дәптер, компьютер

Сабақты қорытындылау

5мин

Тест тапсырмасын орындауға беремін

Оқулықтағы 111-112 бет

Жауабы.

1-д

2-а

3-а

4-в

5-д


Тест, оқулық


Аяқталуы


5 минут


Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.


Үйге тапсырма: §13

«+,-,қызықты» әдісі арқылы кері байланыс жасау


Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар

Қосымша ақпарат: Информатика 10-сынып Арман-пв баспасы,

авторы Сапарғалиева Б.Қ,Масалимова Н.Е, Тезекбаева Г.А, 2014 жыл

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.





Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.


ӘБ жетекшіcі: ___________________________________________

Тәлімгер: ___________________________________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2019
457
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі