(3мин)
(9мин)
Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушылармен
сәлемдесу.
2.Оқушыларды
түгелдеу.
«Түрлі стикерлер» әдісі арқылы
психологиялық жағымды ахуал туғызамын.
Өткен білімді еске түсіру
мақсатында «Нолик және крестик» ойыны.
|
Оқушылар тақтада көрсетілген
стикерлердің мағынасына қарай таңдау арқылы көңіл-күйлерін білдіру
арқылы назарларын сабаққа
аударады.
Үй тапсырмасын еске түсіру
оқушылар дұрыс немесе бұрыс ойды
анықтайды.
|
|
1слайд
2слайд
|
Ортасы
(6мин)
(12мин)
(2мин)
(6мин)
|
Жаңа сабақты түсіндіру
Жоба жұмысын дайындауда оның
негізгі кезеңдерін сипаттайтын
1-кестені пайдалан.
Мұғалім экранда берілген кесте бойынша жоба
кезеңдерін анықтап, түсіндіреді.
Практикалық жұмыс
PowerPoint программасында «Су
– біздің байлығымыз» тақырыбындағы жобаға арналған 4 слайдтан
тұратын презентацияны бірге дайындап үйренейік. Жасалу алгоритмі
оқулықта көрсетілген.
Дескриптор:
-программаны іске
қосады
-слайд дизайнын ауыстыра
алады
-интернет арқылы жұмыс
жасайды
-слайдтан
слайдқа ауысулар қоя алады
-жобаны сақтайды
Венндиаграмма. Power
Point және WordPad бағдарламалары бойынша оқушылар айырмашылығы мен
ұқсастығын анықтайды.
|
Дәптермен жұмыс, оқушылар тақырыпты жазып
алады.
Оқушыларда слайдтағы ақраттар суреттерді
талқылап, сөйлеу арқылы өз пікірлерін білдіріп, жаңа тақырыпты
түсінеді.
Оқушылар практикалық жұмысты
орындайды. Оқушылар жеке жұмыс жасайды.
Оқушылар берілген тапсырманы
жұптасып орындайды.
|
Дескриптор негізінде
бағаланады
Стикерлер таратылады
|
3слайд
5слайд
6-7слайд
8-9слайд
|
Соңы
(4мин)
(1мин)
(2мин)
|
PowerPoint программасында өткен
тақырыптарда танысқан бөлімдердегі командалардың қызметі бойынша 5
сұрақ құрас- тырып, жазыңдар.
Үй тапсырмасы
Оқулықтағы 112 бетте берілген
«Ойлан» тапсырмасы.
|
Оқушылар берілген тапсырманы
орындайды.
Үйге берілген тапсырманы дәптерлеріне жазып
алады.
Оқушылар берілген жазбаға сәйкес алма түрлерін
таңдап, ағашқа іледі.
|
Керемет
Жарайсың
Өте жақсы
|
|