Тақырыбы: «Лэпбук балалардың -досы»
Мақсаты:Мектепке дейінгі ұйымдағы жобалық жұмыстың теориялық бөлігін безендіру.
Міндеті:
*жоба ақпаратты жүйелеу жөнінде туралы тәрбиешілерге көмек.
*жүзеге асырылатын жобаны безендіру жөнінде нақты мысал көрсету.
Жобаға қатысушылар:,ІІ кіші топ,ортаңғы топ тәрбиеленушілері және олардың ата-аналары.
Мерзімі:Қараша-қаңтар 2019ж
Білім беру мақсаты:Балаларға қоршаған орта туралы көзқарасын кеңейту.
Дамытушылық мақсаты:танымдық белсенділігін, шығармашылық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілік мақсаты:қоршаған әлемге деген қызығушылығын,өзін-өзі оқытуға,өзін-өзі үйретуге тәрбиелеу.
Сонымен қатар келесі мақсаттар қойылды:
*ата-аналар үшін:берілген тақырып бойынша біліктілігін арттыру,зерттеу жүргізу барысында ата-анамен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту,интерактивті тақта құру,өзін –өзі жүзеге асыру.
*тәрбиешілер үшін-тәрбиелеушілердің отбасымен тығыз байланыс орнату,барлық кезеңде қатысушыларды бағыттап, жүру барысы мен жобаның іске асыру мерзімін қадағалау.Балалармен жұмыс барысында жаңа әдістерді енгізу, лэпбуктің түрлерімен заттық-дамытушы ортаны толықтыру,педагогикалық іс-тәжірибені тарату.
Негізгі мәселе:Пайдалы материалды қалай қызықты етуді болады?
Туындайтын сұрақ:Лэпбук неге керек?
«Лэпбук балалардың -досы» тақырыбындағы жобалық қызметтің жоспары
Жоба кезеңдері:
1.Қызықты бастау-сұрақ:Сіз лэпбуктің не екенін білесіз бе?
2.Жобаның тәрбиеші белгілеген негізгі мақсаты:лэпбук жасау.
3.Тақырыптар қайталанбау үшін әр отбасыға жеке-жеке тақырыптар беру: «Менің Отаным-Қазақстан», «Қыс», «Балабақша».
4.Тәрбиешілердің отбасымен ақпарат жинауы.
5.Ата-анаға «Лэпбук » деген не?
Балабақшадағы лэпбукпен жұмыс,тақырыптар жөнінде кеңес беру.
6.Алынған ақпараттарға анализ жасау,реттеу.
7.Лэпбукті құру түрлерін,безендіру тәсілдерін ақылдасу.
8.Ересектермен балалардың нәтижеге жету үшін біріккен қимылы.
9.Отбасылардың шығармашылық жұмыстар нәтижесін қарау және талқылау.
10.Жобаға қатысушыларды марапаттау.
«Лэпбук –балалардың досы » тақырыбындағы жоба жұмысының нәтижесі:
*Жоба жұмысының өту барысында қатысушылар тығыз байланыста болды.
*Балалардың ойлау қабілеттері дамыды.
*Қайталанбас интерактивті папкалар түрінде заттық –дамытушы орта толықтырылды.
*Жобаны іске асыру нәтижесінде тәрбиешілерді біріккен қызметтің жаңа түрімен танысуға,зерттеушілік кезеңі және нәтижесі балаларға қуаныш,ата-аналарға қанағаттану сезімін сыйлады.Лэпбук құру кезінде отбасылар қиял ұшқырлығын,қызығушылығын танытты.Безендіру үшін өздерінің шығармашылық қабілеттерін,компьютерлік графиканы,ашық иллюстрациялық материалдарды,сәндік элементтерді қолданды.Әр лэпбук –бірегей.
Бастау-бірге келу,даму-бірге қалу,бірге жұмыс істеу-жетістікке жету деп бекер айтпаған.
Қорытынды:
Жобалық қызмет барысында, лэпбук құру кезінде балалар ақпаратты дайын күйінде алмай,өздері жинады.Білім алудың мұндай түрі-баланың бойындағы психикалық,танымдық процесстерді (қиял,зейін,ес,қабылдау тағы сол сияқты) шығармашылық қабілеттерін дамытады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жоба "Лэпбук"
Жоба "Лэпбук"
Тақырыбы: «Лэпбук балалардың -досы»
Мақсаты:Мектепке дейінгі ұйымдағы жобалық жұмыстың теориялық бөлігін безендіру.
Міндеті:
*жоба ақпаратты жүйелеу жөнінде туралы тәрбиешілерге көмек.
*жүзеге асырылатын жобаны безендіру жөнінде нақты мысал көрсету.
Жобаға қатысушылар:,ІІ кіші топ,ортаңғы топ тәрбиеленушілері және олардың ата-аналары.
Мерзімі:Қараша-қаңтар 2019ж
Білім беру мақсаты:Балаларға қоршаған орта туралы көзқарасын кеңейту.
Дамытушылық мақсаты:танымдық белсенділігін, шығармашылық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілік мақсаты:қоршаған әлемге деген қызығушылығын,өзін-өзі оқытуға,өзін-өзі үйретуге тәрбиелеу.
Сонымен қатар келесі мақсаттар қойылды:
*ата-аналар үшін:берілген тақырып бойынша біліктілігін арттыру,зерттеу жүргізу барысында ата-анамен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту,интерактивті тақта құру,өзін –өзі жүзеге асыру.
*тәрбиешілер үшін-тәрбиелеушілердің отбасымен тығыз байланыс орнату,барлық кезеңде қатысушыларды бағыттап, жүру барысы мен жобаның іске асыру мерзімін қадағалау.Балалармен жұмыс барысында жаңа әдістерді енгізу, лэпбуктің түрлерімен заттық-дамытушы ортаны толықтыру,педагогикалық іс-тәжірибені тарату.
Негізгі мәселе:Пайдалы материалды қалай қызықты етуді болады?
Туындайтын сұрақ:Лэпбук неге керек?
«Лэпбук балалардың -досы» тақырыбындағы жобалық қызметтің жоспары
Жоба кезеңдері:
1.Қызықты бастау-сұрақ:Сіз лэпбуктің не екенін білесіз бе?
2.Жобаның тәрбиеші белгілеген негізгі мақсаты:лэпбук жасау.
3.Тақырыптар қайталанбау үшін әр отбасыға жеке-жеке тақырыптар беру: «Менің Отаным-Қазақстан», «Қыс», «Балабақша».
4.Тәрбиешілердің отбасымен ақпарат жинауы.
5.Ата-анаға «Лэпбук » деген не?
Балабақшадағы лэпбукпен жұмыс,тақырыптар жөнінде кеңес беру.
6.Алынған ақпараттарға анализ жасау,реттеу.
7.Лэпбукті құру түрлерін,безендіру тәсілдерін ақылдасу.
8.Ересектермен балалардың нәтижеге жету үшін біріккен қимылы.
9.Отбасылардың шығармашылық жұмыстар нәтижесін қарау және талқылау.
10.Жобаға қатысушыларды марапаттау.
«Лэпбук –балалардың досы » тақырыбындағы жоба жұмысының нәтижесі:
*Жоба жұмысының өту барысында қатысушылар тығыз байланыста болды.
*Балалардың ойлау қабілеттері дамыды.
*Қайталанбас интерактивті папкалар түрінде заттық –дамытушы орта толықтырылды.
*Жобаны іске асыру нәтижесінде тәрбиешілерді біріккен қызметтің жаңа түрімен танысуға,зерттеушілік кезеңі және нәтижесі балаларға қуаныш,ата-аналарға қанағаттану сезімін сыйлады.Лэпбук құру кезінде отбасылар қиял ұшқырлығын,қызығушылығын танытты.Безендіру үшін өздерінің шығармашылық қабілеттерін,компьютерлік графиканы,ашық иллюстрациялық материалдарды,сәндік элементтерді қолданды.Әр лэпбук –бірегей.
Бастау-бірге келу,даму-бірге қалу,бірге жұмыс істеу-жетістікке жету деп бекер айтпаған.
Қорытынды:
Жобалық қызмет барысында, лэпбук құру кезінде балалар ақпаратты дайын күйінде алмай,өздері жинады.Білім алудың мұндай түрі-баланың бойындағы психикалық,танымдық процесстерді (қиял,зейін,ес,қабылдау тағы сол сияқты) шығармашылық қабілеттерін дамытады.
шағым қалдыра аласыз













