Сабақтың
басы
10
мин
|
1.Оқушылармен
амандасу
2. Психологиялық
ахуал
«Жақсылық
тамшысы»
Әр бала тамшыға өзі
жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін
стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге,
айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария
етеді
3.Топқа
бөлу
Геометриялық фигуралар
арқылы топқа бөлу; әр түрлі фигураларды оқушыларға таратып 3 –топқа
бөлеміз
4.Уй тапсырмасын
пысықтау
«Сұрақтар жаңбыры»
әдісі
Әр топ параққа сұрақтар жазып,
бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері
лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алған ойыншы, сол жауаптан
сұрақ тудырып, ары қарай лақтырады.
Ойын осылай
жалғасады.
Дескриптор:
- Үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға жауап береді
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Оқушылар жақсы
қасиеттерімен бөліседі
Оқушылар 3 топқа
бөлінеді
1
топ-шеңбер
2
топ-үшбұрыш
3 топ-
төрбұрыш
Оқушылар үй тапсырмасын
пысыққтау мақсатында сұрақтарға жауап береді
|
ҚБ
Қол
шапалақтау
|
Оқулық
«Алматы кітап»
баспасы
Стикерлер
Әртүрлі
фигуралар
А-3
қағаздары
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жаңа
тақырып








Топтық
жұмыс
-
тапсырма
«Өкіл » әдісі бойынша топтарға тапсырма
беріледі. Топтар өздеріне берілген тапсырманы орындайды. Топтан бір
оқушыны өкіл ретінде келесі топтарға жіберіп, олардың жұмыстарымен
де танысып отырады.

Дескриптор:
-
Мәтіндік
редактордың өздеріне ұнаға 3 қызметін сипаттайды
Мәтінді редакциялау
үшін қажет болатын құралдарды жазады
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
«Ойлан. Жұптас.Бөліс»
әдісі
арқылы жұбымен жобаларды
салыстырады, ұқсастықпен айырмашылықты анықтайды.Дәптерге
орындайды


Дескриптор:
-Мәтін теру кезінде
пернетақтадан кестедегі символдарды енгізу үшін қандай әрекет
орындайтынын айтады
-Берілген өрнектер
бойынша ақпарат іздейді
3-тапсырма
«Миға шабуыл»
әдісі


Дескриптор:
-
«Қазақтың ұлттық ою –өрнегі»
жобасын дайындау алгоритмін орындайды
Сергіту
сәті:
«Әріптер мен
сандар»
Мұғалім сандар мен
әріптерден тұратын фишкалар береді
Қатысушыларға мұғалім
қалаған әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен
бірінші құрастырып болса, солар жеңімпаз.
EБҚЕ бар балалар
үшін тапсырма
Мәтінді ерекшелеуді
компьютерде орында?
Дескриптор:
Мәтінді ерекшелеуді
компьютерде орындайды
Сабақты
қорытындылау:
4-тапсырма
«Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға
жауап береді
Дескриптор:
-онлайн платформада сұрақтарға
жауап береді
|
1 тапсырманы
орындайды
2 тапсырманы
орындайды.
3 тапсырманы
орындайды
Сергіту сәтін
жасайды
Тапсырманы
орындайды
4- тапсырманы
орындайды
|
Бәре
келді;
Керемет

«Комментарий» арқылы
бір-бірін бағалау»
«Жарайсыңдар»

«Ұтымды жауап
беретініңді білгенмін»
«Ақылдым
|
Оқулық, А-4 парақшасы,
маркер, стикер
Оқулық, тапсыма,
дәптер
Әріптер мен
сандар
Тапсырма
https://wordwall.net/resource/72289134
|