Сынып:
|
9
«А»
|
Пәні:
|
информатика
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жобалық
іс-әрекет
|
Оқу
мақсаты:
|
Алған білімдерін
практика жүзінде қолдана отырып, шағын жоба
дайындау
|
Табыс
критерийлері
|
Барлық
оқушылар:
|
Көпшілік оқушылар:
|
Жекелеген оқушылар:
|
а) тақырып бойынша, суреттер, музыка кірістіре
алады
ә)
анимациялар,эффектілер және титрлар қоса отырып, жоба жасай
алады.
|
а) тақырыпқа монтаж
жасап, видео қоса отырып жоба
жасайды
|
а) видеолар енгізіп,
қажетті бөлігін қиып алу арқылы түрлендіре отырып монтаж
жасайды.
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мақсаты
|
Мұғалім не
істейді
|
Оқушылар не
істейді
|
Бағалау
ресурс
|
2мин
|
Ұйымдастыру
|
«Сыйлықтар» әдісі арқылы топқа
бөлу. Жеңіс күніне орай оқушылардың көңілін көтеру мақсатында
сыйлықтар қорапшасын таратамын. Қорапшаның ішінде топтық тапсырмаға
арналған материалдар салынған, сол арқылы топқа
бөлемін.
|
Сыйлықтар тарату арқылы оқушыларды топтастырып
аламын
|
Сәлемдесіп болған соң,
оқушыларды Жеңіс күнімен құттықтай отырып, оқушыларға сыйлықтар
таратамын.
|
Сыйлық қорапшаларын алып, ішіндегі қағазда мультфильмдердің
аттары жазылған сол бойынша топқа
бөлінеді.
1-топ. «Бай мен тәуіп»
2-топ. «Қазақстан
барысы»
|
Интерактивті тақта,
слайд, музыка, сыйлық қорапшалары түрлі-түсті
қағаздар.
|
5мин
|
Үй
жұмысы
|
«Ыстық орындық»
әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұраймын.
|
Үй тапсырмасын толық
меңгергенін анықтау
|
Оқушыларды бақылау
арқылы бағалаймын.
|
Сұрақ қояды және жауап
береді.
|
Интерактивті тақта,
компьютер.
|
20мин
|
Негізгі
бөлім
|
Топтық жұмыс. «Үздік
фильм». Топтарға екі түрлі
дыбыссыз мультфильм беріледі. Сол мультфильмдегі кейіпкерлерді
өздері сомдаулары қажет, яғни диктафонды пайдаланып, дыбыс жазу
арқылы фильмді ашу.
1-топқа. «Бай мен
тәуіп»
2-топқа. «Қазақстан
барысы»
|
Оқушылардың актерлік
шеберлігін бақылау, талантты балаларды анықтау. Көшбасшылық модулін
жүзеге асыру.
|
Тапсырманың шартын
түсіндіріп, орындалу барысын қадағалаймын. Актерлік шеберлігін
бақылаймын.
|
Берілген тапсырманы
рөлдерге бөліне отырып, дыбыс жазып, жоба
жасайды.
|
Интерактивті тақта, интернет, наушник, колонка,
компьютер.
Бағалау
ҚБ:
« Екі жұлдыз, бір
тілек»
әдісі
|
2
мин
|
Сергіту
сәті
|
«Мадақтау» ойыны. Әр адамның бас
әрпіне байланысты,сын есімді жақсы сөздер айтылу
керек.
|
Ойлау қабілетін
дамыту,жақсы көңіл-күй сыйлау.
|
Оқушыларды 1-2
санатамын, сол арқылы екі шеңберге тұрғызып, қарама-қарсы тұрған
оқушылар есімдерінің бас әріптеріне байланысты жақсы сөздер
айтады.
|
Оқушылар 1-2 саналып,
қарама-қарсы тұрған оқушылар бір-бірінің бас әріптерінен тұратын
жақсы сөздер айтып бір-бірін
мадақтайды.
|
Интерактивті тақта,
компьютер.
|
5мин
|
Жеке
жұмыс
|
Тапсырма: шағын
жоба
«Үздік режиссер».
«Менің хоббиім», «Менің арманым», «Менің мектебім», «Аяулы
ұстаз», «Мен- Астанамен біргемін» тақырыптарының бірін таңдап шағын
жоба жасаңыздар.
|
Оқушылардың жоба жасау дағдыларын
қалыптастыру.
|
Оқушыларға тапсырманың
орындалу ретін көрсетемін, критерилерін түсіндіріп кетемін.
Шығармашылық қабілеттерін
бақылаймын.
|
Оқушылар тапсырма
критерилерімен таныса отырып, жобаны
жасайды.
|
Интерактивті тақта, компьютер,
интернет.
|
8
мин
|
Жоба
қорғау
|
Жасаған жұмыстарын
тақтаға шығып қорғайды.
|
Оқушылардың шығармашылық қабілеті, сыни ойлау қабілетін
бақылау.
|
Оқушылардың жұмысын
критерий арқылы бағалаймын.
|
Оқушылар жасаған
жұмыстарын қорғайды.
|
Интерактивті тақта, флешка, компьютер,
колонка.
Жеке: «Критерий» арқылы
өзін-өзі бағалау»
|
1мин
|
Үйге
тапсырма
|
«Туған
өлкем» тақырыбына фильм
жасау
|
Жоба жасауды сыни
тұрғыда ойластыра отырып өмірде
қолдану.
|
Оқушыларға үй
тапсырмасының шартын түсіндіремін.
|
Тапсырманы түсініп,
күнделіктеріне жазып алады
|
Интерактивті тақта,
слайд, күнделік.
|
2мин
|
Кері байланыс
|
«Ғажайып
бақ» ойыны әдісі арқылы
кері байланыс жасайды.
|
Бүгінгі сабақта алған
әсерлерін, нені білді, нені білгісі келеді өзіме түртіп ала отырып,
келесі сабағымды жоспарлау.
|
Оқушыларға гүлдер
таратамын.
|
Гүлдерге кері байланыс жазып, ғажайып бақты гүлмен
безендіреді.
|
Тақта, гүлдер, клей, қалам.
|