Материалдар / "Жобалық іс-әрекет" 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жобалық іс-әрекет" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып оқушылар жоба жасауды меңгереді, оқушы мен мұғалімге нұсқаулық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2020
595
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape2

Абдраманова Айдана Айдаровна

49ОМ информатика пәні мұғалімі

Астана қаласы


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ

Сынып:

9 «А»

Пәні:

информатика

Сабақтың тақырыбы:

Жобалық іс-әрекет

Оқу мақсаты:

Алған білімдерін практика жүзінде қолдана отырып, шағын жоба дайындау

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар:

Көпшілік оқушылар:

Жекелеген оқушылар:

а) тақырып бойынша, суреттер, музыка кірістіре алады

ә) анимациялар,эффектілер және титрлар қоса отырып, жоба жасай алады.

а) тақырыпқа монтаж жасап, видео қоса отырып жоба жасайды

а) видеолар енгізіп, қажетті бөлігін қиып алу арқылы түрлендіре отырып монтаж жасайды.

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Мақсаты

Мұғалім не істейді

Оқушылар не істейді

Бағалау ресурс

2мин

Ұйымдастыру

«Сыйлықтар» әдісі арқылы топқа бөлу. Жеңіс күніне орай оқушылардың көңілін көтеру мақсатында сыйлықтар қорапшасын таратамын. Қорапшаның ішінде топтық тапсырмаға арналған материалдар салынған, сол арқылы топқа бөлемін.

Сыйлықтар тарату арқылы оқушыларды топтастырып аламын


Сәлемдесіп болған соң, оқушыларды Жеңіс күнімен құттықтай отырып, оқушыларға сыйлықтар таратамын.

Сыйлық қорапшаларын алып, ішіндегі қағазда мультфильмдердің аттары жазылған сол бойынша топқа бөлінеді.

1-топ. «Бай мен тәуіп»

2-топ. «Қазақстан барысы»

Интерактивті тақта, слайд, музыка, сыйлық қорапшалары түрлі-түсті қағаздар.

5мин

Үй жұмысы

«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын.

Үй тапсырмасын толық меңгергенін анықтау

Оқушыларды бақылау арқылы бағалаймын.

Сұрақ қояды және жауап береді.

Интерактивті тақта, компьютер.

20мин

Негізгі бөлім

Топтық жұмыс. «Үздік фильм». Топтарға екі түрлі дыбыссыз мультфильм беріледі. Сол мультфильмдегі кейіпкерлерді өздері сомдаулары қажет, яғни диктафонды пайдаланып, дыбыс жазу арқылы фильмді ашу.

1-топқа. «Бай мен тәуіп»

2-топқа. «Қазақстан барысы»

Оқушылардың актерлік шеберлігін бақылау, талантты балаларды анықтау. Көшбасшылық модулін жүзеге асыру.

Тапсырманың шартын түсіндіріп, орындалу барысын қадағалаймын. Актерлік шеберлігін бақылаймын.

Берілген тапсырманы рөлдерге бөліне отырып, дыбыс жазып, жоба жасайды.

Интерактивті тақта, интернет, наушник, колонка, компьютер.

Бағалау

ҚБ:

« Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі


2 мин

Сергіту сәті

«Мадақтау» ойыны. Әр адамның бас әрпіне байланысты,сын есімді жақсы сөздер айтылу керек.

Ойлау қабілетін дамыту,жақсы көңіл-күй сыйлау.

Оқушыларды 1-2 санатамын, сол арқылы екі шеңберге тұрғызып, қарама-қарсы тұрған оқушылар есімдерінің бас әріптеріне байланысты жақсы сөздер айтады.

Оқушылар 1-2 саналып, қарама-қарсы тұрған оқушылар бір-бірінің бас әріптерінен тұратын жақсы сөздер айтып бір-бірін мадақтайды.

Интерактивті тақта, компьютер.

5мин

Жеке жұмыс

Тапсырма: шағын жоба

«Үздік режиссер».

«Менің хоббиім», «Менің арманым», «Менің мектебім», «Аяулы ұстаз», «Мен- Астанамен біргемін» тақырыптарының бірін таңдап шағын жоба жасаңыздар.


Оқушылардың жоба жасау дағдыларын қалыптастыру.


Оқушыларға тапсырманың орындалу ретін көрсетемін, критерилерін түсіндіріп кетемін. Шығармашылық қабілеттерін бақылаймын.

Оқушылар тапсырма критерилерімен таныса отырып, жобаны жасайды.

Интерактивті тақта, компьютер, интернет.


8 мин

Жоба қорғау

Жасаған жұмыстарын тақтаға шығып қорғайды.

Оқушылардың шығармашылық қабілеті, сыни ойлау қабілетін бақылау.


Оқушылардың жұмысын критерий арқылы бағалаймын.

Оқушылар жасаған жұмыстарын қорғайды.

Интерактивті тақта, флешка, компьютер, колонка.

Жеке: «Критерий» арқылы өзін-өзі бағалау»

1мин

Үйге тапсырма

«Туған өлкем» тақырыбына фильм жасау

Жоба жасауды сыни тұрғыда ойластыра отырып өмірде қолдану.

Оқушыларға үй тапсырмасының шартын түсіндіремін.

Тапсырманы түсініп, күнделіктеріне жазып алады

Интерактивті тақта, слайд, күнделік.

2мин



Кері байланыс


«Ғажайып бақ» ойыны әдісі арқылы кері байланыс жасайды.


Бүгінгі сабақта алған әсерлерін, нені білді, нені білгісі келеді өзіме түртіп ала отырып, келесі сабағымды жоспарлау.

Оқушыларға гүлдер таратамын.

Гүлдерге кері байланыс жазып, ғажайып бақты гүлмен безендіреді.



Тақта, гүлдер, клей, қалам.




Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:

Не сәтті болды?

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай берілген топтық жұмыста оқушылар ерекше белсенділік танытты. Олар мультфильмге дыбыс жазып, кейіпкерлерді актерлік шеберлікпен ойнады. Жеке жұмыс кезеңінде кейбір оқушылар берілген критерийлерге сай шағын жоба жасады. Жобада өмірмен байланыстылығы айқын көрінді.

Не сәтті болмады?


Сергіту сәтінде оқушылардың бірін-бірі мадақтауда ұяңдықтары байқалып, уақыт көбірек кетіп қалды.

Нені жақсартуға болады?

Оқушыларды кез –келген тапсырманы белгіленген уақытта аяқтауға дағдыландыру.

Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым?

Оқушылар топ ережесіне сай жұмыс жасай отырып, тапсырманың өмірмен байланысын айқындады.. Оқушыларда критерий арқылы бағалау қалыптасты.

Нені өзгертуге болады?


Орындау кезінде танымдық дағдыларды жандандыратын тапсырмаларды көбірек беру керек.











































































































































Shape1

Жеке жұмыс критерий





7,5 -7 ұпай –«5»

6,5 – 6ұпай – «4»

5,5-4,5 ұпай –«3»

4- 1ұпай Жеке жұмысқа критерий



Критерий

Дискрептор

Ұпай

1




Тақырыптың ашылуы

1.Фильм басына тақырыбы мен аты-жөніңіз және мектеп нөмері жазылуы керек

1 ұпай

2. Тақырыпқа байланысты жасалған 2 минуттық видео

0,5 ұпай

3.Тақырыпты ашатын 8 сурет

0,5 ұпай

2


Безендіру

1. Анимациямен қойылу керек

0,5 ұпай

2. Эффект болуы шарт

0,5 ұпай

3. Титрлармен көркемделуі керек

0,5 ұпай

4. Диктафон арқылы дыбыс жазып қосу керек

1 ұпай

5. Музыкамен сүйемелделуі шарт

0,5 ұпай

6. Фильмге қатысты шағын текст болу керек

0,5 ұпай

3


Сақталуы

1. Фильм 3 минуттан аспауы керек

1 ұпай

2. Фильм соңы жазылуы керек

0,5 ұпай

3. Таңдалған тақырып бойынша сақталуы шарт

0,5 ұпай



















Бағалау

7,5 -7 ұпай –«5»

6,5 – 6ұпай – 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!