|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
17.02.2025 |
|
|
Сынып: 5 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қауіпсіз қоғам» «Жол белгілері және олардың мақсаты» ЖЖЕ «Мектептегі қауіпсіздік ережелері» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға қауіпсіз қоғам құрудың маңыздылығын түсіндіру; Қоғамдық тәртіпті сақтау, қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы білімдерін арттыру; Оқушыларды жауапкершілікке, тәртіпке, өзгелердің қауіпсіздігіне бей-жай қарамауға тәрбиелеу. Оқушыларға мектеп аумағындағы қауіпсіздік ережелерін түсіндіру. Қауіпсіздік ережелерін сақтау мәдениетін қалыптастыру. Төтенше жағдайларда дұрыс әрекет ету дағдыларын дамыту. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларды «қауіпсіздік» сөзіне байланысты ойларын ортаға салуға шақыру. II. Негізгі бөлім 1. Қауіпсіз қоғам дегеніміз не? Қауіпсіз қоғам – бұл азаматтардың өмірі мен денсаулығына қауіп төнбейтін, заңдар мен тәртіп сақталатын орта. Қоғамдағы негізгі қауіптер: көлік апаттары, интернеттегі қауіптер, төтенше жағдайлар, құқықбұзушылықтар. 2. Қауіпсіздікті сақтау жолдары Жолда жүру ережелері. Интернеттегі қауіпсіздік (кибербуллинг, фишинг, алаяқтардан қорғану). Төтенше жағдайларда өзін-өзі ұстау (өрт, жер сілкінісі, су тасқыны). Қоғамдық тәртіпті сақтау және құқықбұзушылықтан аулақ болу. 3. Топтық жұмыс: Оқушыларды 3 топқа бөліп, келесі жағдайларды талқылату: 1-топ: Қоғамдық орында өзіңді қалай ұстау керек? 2-топ: Жолда жүру қауіпсіздігі. 3-топ: Интернеттегі қауіпсіздік ережелері. Әр топ өз тақырыбын постер арқылы қорғап шығады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың бұл тақырып бойынша ойларын тыңдау.
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер Презентация Видеороликтер суреттер Қағаз, маркерлер, плакаттар; Интерактивті тақта немесе бейнеролик көрсету; Жағдаяттық тапсырмалар жазылған қағаздар. Рефлексия үшін стикерлер мен тақта. |
|
Сабақтың соңы |
III. Қорытынды бөлім Оқушыларға «Қауіпсіз қоғам қалыптастыру үшін біз не істей аламыз?» деген сұрақ қойып, жауап алу. «Келісемін – келіспеймін» ойыны (мұғалім әртүрлі қауіпсіздікке байланысты тұжырымдар айтып, оқушылар өз пікірлерін білдіреді). |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіндіру «Қауіпсіздік» сөзіне ассоциация жасау (оқушылар ойларын айтады). II. Негізгі бөлім 1. Мектептегі қауіпсіздік ережелері (түсіндіру) Мектеп ғимаратында: Дәлізде жүгірмеу, баспалдақта абай болу. Электр құралдарын дұрыс пайдалану. Мұғалімнің рұқсатынсыз белгісіз заттарға тиіспеу. Аулада: Ойын кезінде бір-біріне зиян тигізбеу. Спорттық құралдарды дұрыс пайдалану. Жолда жүру ережелерін сақтау. Төтенше жағдай кезіндегі әрекет: Өрт болғанда – эвакуация жоспарына сәйкес шығу. Жер сілкінісі кезінде – қауіпсіз жерге тұру. Бөтен адамдардан сақ болу. Топтық жұмыс: Оқушыларды үш топқа бөліп, әр топқа постер жасау тапсырмасы беріледі: 1-топ: "Мектеп дәлізіндегі қауіпсіздік ережелері" 2-топ: "Мектеп ауласындағы қауіпсіздік ережелері" 3-топ: "Төтенше жағдай кезіндегі әрекеттер" Әр топ өз тақырыбын таныстырады. 3. Ситуациялық тапсырмалар: Оқушыларға түрлі жағдайлар беріледі, олар шешімін тауып, түсіндіреді: Дәлізде жүгіріп бара жатқан оқушыны көрсең, не істейсің? Өрт дабылы қағылса, қандай әрекет жасайсың? Бейтаныс адам мектеп ауласында жүрсе, не істеу керек? III. Қорытынды бөлім «Қауіпсіз мектеп – бақытты мектеп» тақырыбында оқушылар пікірін тыңдау. «Келісемін – келіспеймін» ойыны (мұғалім қауіпсіздік ережелері туралы пікірлер айтып, оқушылар өз көзқарасын білдіреді). ЖЖЕ Жол белгілері және оның мақсаты Жол белгілері – жүргізушілер мен жаяу жүргіншілерге жол қозғалысы туралы ақпарат беретін арнайы белгілер. Олардың негізгі мақсаты – қозғалысты реттеу, қауіпсіздікті қамтамасыз ету және апаттардың алдын алу. Жол белгілері бірнеше түрге бөлінеді: 1. Ескерту белгілері – қауіпті аймақтар туралы алдын ала ескертеді (мысалы, "Жол жөндеу", "Қауіпті бұрылыс"). 2. Тыйым салу белгілері – белгілі бір әрекеттерді шектейді немесе тыйым салады ("Кіруге тыйым салынады", "Жылдамдықты шектеу"). 3. Міндеттеу белгілері – белгілі бір бағытта жүруді немесе әрекеттерді орындауды міндеттейді ("Оңға бұрылу міндетті", "Жаяу жүргіншілер өткелі"). 4. Ақпараттық-көрсеткіш белгілері – жолдағы маңызды ақпараттарды көрсетеді ("Қонақүй", "Дәріхана"). 5. Қосымша ақпарат белгілері – негізгі белгілердің мағынасын нақтылап, қосымша ақпарат береді. Жолда жүру ережелері Жол қозғалысы ережелері (ЖҚЕ) – жүргізушілер мен жаяу жүргіншілердің жолдағы қауіпсіздігін қамтамасыз ететін нормалар жиынтығы. Негізгі жол жүру ережелері: Жол қозғалысына қатысушылар (жүргізушілер, жаяу жүргіншілер, жолаушылар) ережелерді сақтауы керек. Бағдаршамның түстерін дұрыс түсініп, оларды орындау қажет. Жүргізушілер жылдамдық режимін сақтауы тиіс. Жаяу жүргіншілер белгіленген жерден ғана жолды кесіп өтуі керек. Автокөліктер арасында қауіпсіз қашықтық сақтау маңызды. Жол қозғалысы ережелерін сақтау – өзіміздің және өзгелердің өмірін қорғаудың кепілі. |
Оқушылар сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беру арқылы Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады Топтық жұмыс орындайды Ситуациялық сұраққа жауап береді Жол белгілеріне назар аударады |
Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады |
Презентация Қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар. Ойын алаңының суреттері. Тақырыптық бейнероликтер немесе анимациялар. Көрнекіліктер (суреттер, бейнематериал). Жол белгілерінің суреттері |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жол белгілері және олардың мақсаты» ЖЖЕ «Мектептегі қауіпсіздік ережелері»
«Жол белгілері және олардың мақсаты» ЖЖЕ «Мектептегі қауіпсіздік ережелері»
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
17.02.2025 |
|
|
Сынып: 5 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қауіпсіз қоғам» «Жол белгілері және олардың мақсаты» ЖЖЕ «Мектептегі қауіпсіздік ережелері» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға қауіпсіз қоғам құрудың маңыздылығын түсіндіру; Қоғамдық тәртіпті сақтау, қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы білімдерін арттыру; Оқушыларды жауапкершілікке, тәртіпке, өзгелердің қауіпсіздігіне бей-жай қарамауға тәрбиелеу. Оқушыларға мектеп аумағындағы қауіпсіздік ережелерін түсіндіру. Қауіпсіздік ережелерін сақтау мәдениетін қалыптастыру. Төтенше жағдайларда дұрыс әрекет ету дағдыларын дамыту. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларды «қауіпсіздік» сөзіне байланысты ойларын ортаға салуға шақыру. II. Негізгі бөлім 1. Қауіпсіз қоғам дегеніміз не? Қауіпсіз қоғам – бұл азаматтардың өмірі мен денсаулығына қауіп төнбейтін, заңдар мен тәртіп сақталатын орта. Қоғамдағы негізгі қауіптер: көлік апаттары, интернеттегі қауіптер, төтенше жағдайлар, құқықбұзушылықтар. 2. Қауіпсіздікті сақтау жолдары Жолда жүру ережелері. Интернеттегі қауіпсіздік (кибербуллинг, фишинг, алаяқтардан қорғану). Төтенше жағдайларда өзін-өзі ұстау (өрт, жер сілкінісі, су тасқыны). Қоғамдық тәртіпті сақтау және құқықбұзушылықтан аулақ болу. 3. Топтық жұмыс: Оқушыларды 3 топқа бөліп, келесі жағдайларды талқылату: 1-топ: Қоғамдық орында өзіңді қалай ұстау керек? 2-топ: Жолда жүру қауіпсіздігі. 3-топ: Интернеттегі қауіпсіздік ережелері. Әр топ өз тақырыбын постер арқылы қорғап шығады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың бұл тақырып бойынша ойларын тыңдау.
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер Презентация Видеороликтер суреттер Қағаз, маркерлер, плакаттар; Интерактивті тақта немесе бейнеролик көрсету; Жағдаяттық тапсырмалар жазылған қағаздар. Рефлексия үшін стикерлер мен тақта. |
|
Сабақтың соңы |
III. Қорытынды бөлім Оқушыларға «Қауіпсіз қоғам қалыптастыру үшін біз не істей аламыз?» деген сұрақ қойып, жауап алу. «Келісемін – келіспеймін» ойыны (мұғалім әртүрлі қауіпсіздікке байланысты тұжырымдар айтып, оқушылар өз пікірлерін білдіреді). |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіндіру «Қауіпсіздік» сөзіне ассоциация жасау (оқушылар ойларын айтады). II. Негізгі бөлім 1. Мектептегі қауіпсіздік ережелері (түсіндіру) Мектеп ғимаратында: Дәлізде жүгірмеу, баспалдақта абай болу. Электр құралдарын дұрыс пайдалану. Мұғалімнің рұқсатынсыз белгісіз заттарға тиіспеу. Аулада: Ойын кезінде бір-біріне зиян тигізбеу. Спорттық құралдарды дұрыс пайдалану. Жолда жүру ережелерін сақтау. Төтенше жағдай кезіндегі әрекет: Өрт болғанда – эвакуация жоспарына сәйкес шығу. Жер сілкінісі кезінде – қауіпсіз жерге тұру. Бөтен адамдардан сақ болу. Топтық жұмыс: Оқушыларды үш топқа бөліп, әр топқа постер жасау тапсырмасы беріледі: 1-топ: "Мектеп дәлізіндегі қауіпсіздік ережелері" 2-топ: "Мектеп ауласындағы қауіпсіздік ережелері" 3-топ: "Төтенше жағдай кезіндегі әрекеттер" Әр топ өз тақырыбын таныстырады. 3. Ситуациялық тапсырмалар: Оқушыларға түрлі жағдайлар беріледі, олар шешімін тауып, түсіндіреді: Дәлізде жүгіріп бара жатқан оқушыны көрсең, не істейсің? Өрт дабылы қағылса, қандай әрекет жасайсың? Бейтаныс адам мектеп ауласында жүрсе, не істеу керек? III. Қорытынды бөлім «Қауіпсіз мектеп – бақытты мектеп» тақырыбында оқушылар пікірін тыңдау. «Келісемін – келіспеймін» ойыны (мұғалім қауіпсіздік ережелері туралы пікірлер айтып, оқушылар өз көзқарасын білдіреді). ЖЖЕ Жол белгілері және оның мақсаты Жол белгілері – жүргізушілер мен жаяу жүргіншілерге жол қозғалысы туралы ақпарат беретін арнайы белгілер. Олардың негізгі мақсаты – қозғалысты реттеу, қауіпсіздікті қамтамасыз ету және апаттардың алдын алу. Жол белгілері бірнеше түрге бөлінеді: 1. Ескерту белгілері – қауіпті аймақтар туралы алдын ала ескертеді (мысалы, "Жол жөндеу", "Қауіпті бұрылыс"). 2. Тыйым салу белгілері – белгілі бір әрекеттерді шектейді немесе тыйым салады ("Кіруге тыйым салынады", "Жылдамдықты шектеу"). 3. Міндеттеу белгілері – белгілі бір бағытта жүруді немесе әрекеттерді орындауды міндеттейді ("Оңға бұрылу міндетті", "Жаяу жүргіншілер өткелі"). 4. Ақпараттық-көрсеткіш белгілері – жолдағы маңызды ақпараттарды көрсетеді ("Қонақүй", "Дәріхана"). 5. Қосымша ақпарат белгілері – негізгі белгілердің мағынасын нақтылап, қосымша ақпарат береді. Жолда жүру ережелері Жол қозғалысы ережелері (ЖҚЕ) – жүргізушілер мен жаяу жүргіншілердің жолдағы қауіпсіздігін қамтамасыз ететін нормалар жиынтығы. Негізгі жол жүру ережелері: Жол қозғалысына қатысушылар (жүргізушілер, жаяу жүргіншілер, жолаушылар) ережелерді сақтауы керек. Бағдаршамның түстерін дұрыс түсініп, оларды орындау қажет. Жүргізушілер жылдамдық режимін сақтауы тиіс. Жаяу жүргіншілер белгіленген жерден ғана жолды кесіп өтуі керек. Автокөліктер арасында қауіпсіз қашықтық сақтау маңызды. Жол қозғалысы ережелерін сақтау – өзіміздің және өзгелердің өмірін қорғаудың кепілі. |
Оқушылар сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беру арқылы Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады Топтық жұмыс орындайды Ситуациялық сұраққа жауап береді Жол белгілеріне назар аударады |
Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады |
Презентация Қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар. Ойын алаңының суреттері. Тақырыптық бейнероликтер немесе анимациялар. Көрнекіліктер (суреттер, бейнематериал). Жол белгілерінің суреттері |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













