Жол ережесін білесің бе?

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жол ережесін білесің бе?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа форматта
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Мектептің атауы Тексерілді: ______________

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы: Жол белгілерін білеміз бе?

Бөлім: 

7 – бөлім. Көлік және жол белгілері.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:


Сабақтың тақырыбы:

Жол белгілерін білеміз бе?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;

5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

Сабақтың мақсаты:

  • Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

  • 2. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. Ұлттық құндылықтар бейнеленген суреттерді алып, сол суретке сай оқушылар өз ұрандарын жазады.

Оқушылардың ұранымен таныс болғаннан кейін, мына сөздермен қорытынды жасаймын. «Егер адам өз алдына нақты мақсат қойып, оған жету үшін талап қойса, онда ол мақсатқа жету үшін қажетті тәртіпті сақтауға міндетті.»

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.

Құндылық:

Ақпан айы

Шығармашыл бала – ойлы бала

1. Оқушыларға шығармашылдықтың маңыздылығын түсіндіру.

2. Тәуелсіздік, Отаншылдық, және тіл туралы білімдерін тереңдету.

3. Оқушыларды өз елінің болашағына шығармашыл және ойшыл көзқараспен қарауға бағыттау.

Топқа бөлу: Оқушыларды «Stopwatch» платформасы арқылы топқа бөліп аламын.

  • I топ – «Жол сақшылары»

  • II топ – «Бағдаршам»

  • IІІ топ – «Жол белгілері»

Үй тапсырмасын сұрау: « WordWall » платформасы арқылы сұраймын.

  • «WordWall» платформасы арқылы берілген тест сұрақтарына жауап беріңіздер.

Әр оқушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздары ұлттық құндылық себетіне салады. Содан соң бір оқушы шығып, үш-төртеуін таңдап оқиды. Басқалар оқылған ұранның қаншалықты құнды екенін талдайды.
















Оқушылар «Жол сақшылары», «Бағдаршам», «Жол белгілері» атты 3 топ болып бөлінеді



Оқушылар ДК экранынан шыққан әрбір сұраққа белсене, дұрыс жауап береді.



Ауызша мадақтау

Жарайсың!

Керемет шешім!

Ойлы шешім!




























Дескриптор: Жалпы – 1 балл.

- тест сұрақтарына жауап береді.

Оқулық, жұмыс дәптерлері, Үлестірмелі қағаздар, ДК экраны





















https://wordwall.net/ru/embed/3573bc353cb44ccf9d05b05c7aff50a6?themeId=1&templateId=2&fontStackId=0


«Learningapps » платформасымен суреттер мен сөздерді сәйкестендіріп, ондағы ойды анықтап, бүгінгі сабақтың тақырыбын болжаңыздар.


https://learningapps.org/view33832058



Оқушылар суреттер мен сөздерді сәйкестендіріп, бүгінгі сабақтың тақырыбын болжайды.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.

5 – сынып

«Атамұра» баспасы

ДК экраны

Сабақтың ортасы

25 мин.

Мұғалім оқушыларға жаңа сабақпен және сабақтың мақсатымен таныстырады.

ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ:

Сабақты пысықтап алу мақсатында оқушыларға жасанды интелект көмегімен тақырыпқа байланысты бейнебаян көрсетемін. Оқушылар тыңдап, негізгі ақпаратты түртіп алыңыздар. Тыңдалымнан кейін сұрақтарға жауап беріңіздер.

1-тапсырма.  Топтық жұмыс. (10 минут)

Оқушылар бейнебаянда айтылған мәліметтен негізгі және қосымша ақпаратты ажыратып, топ ішінде талқылаңыздар. Әр топ өз ойларыңызды ортаға салып, маңызды ақпараттарды флипчартқа жазып қорғаңыздар.



Оқушылар мұқият тыңдайды.





Топтар, бейнебаянда айтылған мәліметтен негізгі және қосымша ақпаратты ажыратып, топ ішінде талқылайды. Әр топ өз ойларын ортаға салып, маңызды ақпараттарды флипчартқа жазып қорғайды.







Дескриптор:  Жалпы – 4  балл.

- бейнебаянда айтылған мәліметтен негізгі және қосымша ақпаратты ажыратып, топ ішінде талқылайды;

(2-балл)

- өз ойларын ортаға салып, маңызды ақпараттарды флипчартқа жазып қорғайды;

(1 – балл)

- берілген тапсырманы топпен орындайды. (1 – балл)

5 сынып, оқулығы, жұмыс дәптері

ДК экраны

«DI AI DI» патформасы





АЙТЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ:

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Фри» әдісі. (5 минут)

Жұптар «Фри» әдісі арқылы түрлі жол белгілері бар суреттер таратылады. Жұпта отырып, әр суретті сипаттап, оның мағынасын ашып, әңгіме құрап жазыңыздар.


Оқушылар жұптаса отырып,

«Фри» әдісі арқылы түрлі жол белгілері бар суреттер алады. Жұпта отырып, әр суретті сипаттап, оның мағынасын ашып, әңгіме құрап жазады.

Дескриптор:  Жалпы – 3 балл.

- суретті сипаттап, оның мағынасын түсіндіреді;

(2 – балл)

- әңгіме құрастырады;

(0,5 – балл)

- берілген тапсырманы жұппен орындайды. (0,5 – балл)


5 - сынып, оқулығы жұмыс дәптері





ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ:

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ:

3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Кім жылдам?» әдісі. (10 минут)

Оқушылар, «Кім жылдам?» әдісі арқылы оқулықтағы 10 – тапсырманы орындаңыздар. Бұл тапсырмада көп нүктенің орнына қажетті сөзді қойып жазыңыздар. Жазғандарыңызды оқып, қате кеткен жері болса түзетіңіздер.

Берілген тапсырманы әр оқушы жеке орындайды.


Дескриптор:    Жалпы –2 балл.

- 10 – тапсырманы орындайды;

( 0,5 – балл)

- көп нүктенің орнына қажетті сөзді қойып жазады;

( 0,5 – балл)

- жазғандарын оқып, қате кеткен жерлерін түсетеді;

( 0,5 – балл)

- берілген тапсырманы әр оқушы жеке орындайды;

( 0,5 – балл)

Оқулық, жұмыс дәптерлері.


Picture 2




Сабақтың соңы

10 мин.


« Learningapps » платформасы арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылаймын.

https://learningapps.org/view15300171


«Қызыл, жасыл, сары» әдісі арқылы кері байланыс жасайды


Үй тапсырмасын беру:

«Жолда жүру ережесі» тақырыбында екі адамның (мысалы, оқушы мен тәртіп сақшысы) арасында болатын қысқа диалог құрастырып келіңіздер.


Жеке жұмыс:

  • Мен түсіндім

  • Қиналдым

  • Сұрағым бар

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай «Күнделік» әдісі арқылы 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.


5 – сынып оқулық, жұмыс дәптері. Қима қағаздар, ДК экраны








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2025
102
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі