Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Р/с | Апта күндері | Атқарылатын жұмыс | Мерізімі |
1 | Дүйсенбі | ППМК тұжырымдамасы бар балаларды есепке алу жұмыстарын ұйымдастыру. | |
2 | Сейсенбі | 1-4 сынып оқушыларын зерттеп, дефектолог - логопедтің көмегін қажет ететін балаларды анықтау,есепке алу.Жұмыс жоспарын құру. | |
3 | Сәрсенбі | Балалрдың даму тарихымен,таным ерекшеліктерімен танысу. Логикалық ойлауын анықтауға арналған жаттығу жұмыстарын ұйымдастыру. | |
4 | Бейсенбі | Жылдық,перспективалық жоспар құру,жұмыс кестесін жасау,сабақ кестесін құру. | |
5 | Жұма | Оқушылардың құжаттарын қабылдау,толтыру,жүргізілетін жұмыстың кестесін құру. Жүргізілген жұмыстардың мониторингін жасау. | |
Р/с | Апта күндері | Атқарылатын жұмыс | Мерізімі |
1 | Дүйсенбі | Оқушыларды қабылдауға арналған дефектологтың сабақ кестесін құру.Оқушылардың қол моторикасын дамытуға арналған жаттығу жұмыстарын жүргізу. | |
2 | Сейсенбі | Оқушылардың келген және кеткен күндерін белгілеуге арналған журнал бастау. 1 сынып оқушыларының сабақтарына қатысу,оқушыларды зерттеу. | |
3 | Сәрсенбі | Бірқатар көмек алатын балаларды 2-4 баладан топқа бөлу.Топтық сабақтардың жоспарын құру. | |
4 | Бейсенбі | Топтық сабақтарға арналған күнтізбелік сабақ жоспарын құру. 2 сынып оқушыларының сабақтарына қатысу,оқушыларды зерттеу. | |
5 | Жұма | Оқушылардың ана-аналарымен,мұғалімдерімен кездесулер ұйымдастыру.Әр оқушымен жасалынған жұмыстың мониторингын жасау. | |
Р/с | Апта күндері | Атқарылатын жұмыс | Мерізімі |
1 | Дүйсенбі | Әр баламен жасалынатын жұмыстың кестесін жасау (есте сақтауына,ойлауына,ұсақ маторикасын дамытуға).3 сынып оқушыларының сабақтарына қатысу. | |
2 | Сейсенбі | Танымдық әрекеттер мен логиккалық ойлауын дамытуға арналған жаттығу жұмыстарын жүргізу (пирамидалар,пазылдар,конструкторлар құрастыру.) | |
3 | Сәрсенбі | Сурет салу және қолдың ұсақ мотроикаларын дамытуға арналған жаттығу жұмыстары («Қуырмаш» ойыны,суреттерді салу,бояу).4 сынып оқушыларының сабақтарына қатысу. | |
4 | Бейсенбі | Баланың тұрмыстық заттар мен олардың белгіленуі туралы білімін кеңейту жұмыстары («Ыдыстар», «Жиһаздар» атты жаттығу жұмысын жүргізу.) | |
5 | Жұма | Әр оқушымен жасалынған жұмыстың мониторингын жасау.Оқушылардың ата-анасымен,сынып жетекшісімен кездесулер ұйымдастыру. | |
Р/с | Апта күндері | Атқарылатын жұмыс | Мерізімі |
1 | Дүйсенбі | Зерттеу жұмыстарының нәтижесінде анықталған оқушыларды арнайы тіркеу журналына енгізу. 1 «А»және «Б» сыныбының сабақтарына қатысу. | |
2 | Сейсенбі | Оқушылармен есте сақтауына байланысты жеке жұмыс жүргізу («Жабайы жануарлар» ойыны).Жасалынған жұмыстың салыстырмалы түрде мониторингын жасау. | |
3 | Сәрсенбі | Сенсорлы этолонын дамытуға арналған «Геометриялық фигуралар»ойыны.Оқушыларды топпен жұмылып жұмыс жүргізуге баулу. | |
4 | Бейсенбі | Сыныптрадан сөйлеу тілі бұзылған оқушыларды анықтау,есепке алу,түзету жұмыстарын жүргізу.2 «А», «Б» сыныбының сабағына қатысу. | |
5 | Жұма | Сенсордлы этолонын дамытуға арналған «Түстерді ажырата білейік» ойыныӘр оқушымен жасалынған жұмыстың мониторингын жасау . Мұғалімдермен кездесулер ұйымдастыру. | |
Р/с | Апта күндері | Атқарылатын жұмыс | Мерізімі |
1 | Дүйсенбі | Жазбаша жұмыстарын орындау арқылы ұсақ моторикасын дамытуға арналған «Сиқырлы қалам» ойыны. Келіп кету журналын толтыру. | |
2 | Сейсенбі | Балаға медициналық-педагогикалық мағұлымат жинау.Сөйлеу тілін дамытуға арналған жаттығулар «Шалқан» ертегісі. | |
3 | Сәрсенбі | 4 «А» сынып оқушыларының сабақтарына қатысу. Кеңістікте бағдарлауын дамытуға арналған «Сиқырлы қорап» ойыны. | |
4 | Бейсенбі | Жазу колиографиясын дамытуға арналған «Менің отбасын» тақырыбында диктант алу | |
5 | Жұма | Оқушылардың ана-аналарымен,мұғалімдерімен кездесулер ұйымдастыру.Әр оқушымен жасалынған жұмыстың мониторингын жасау. | |
Р/с | Апта күндері | Атқарылатын жұмыс | Мерізімі |
1 | Дүйсенбі | Пішінді көріп қабылдауға арналған жаттығулар «Көліктер» ойыны. 3 «А» және «Б» сыныбының сабағына қатысу. | |
2 | Сейсенбі | Тұрмыстық заттармен олардың белгіленуі туралы білімдерін кеңейту жаттығулары. «Көкеністер», «Киімдер».Оқушылардың сөйлеу карталарын толтыру. | |
3 | Сәрсенбі | Оқушылармен есте сақтауға арналған жаттығу жұмыстарын жүргізу. «Мысық пен тышқан» ойынын ойнату. | |
4 | Бейсенбі | 3 «А» және «Б» сынып оқушыларының сабақтарына қатысу .Танымдық әрекеттерін дамытуға арналған «Дұрыс тап» ойынын өткізу. | |
5 | Жұма | Көріп қабылдауын дамытуға арналған «Ойыншықтар»ойыны.Әр оқушымен жасалынған жұмыстың мониторингын жасау. | |
Р/с | Апта күндері | Атқарылатын жұмыс | Мерізімі |
1 | Дүйсенбі | Оқушылардың есте сақтау мен логикалық ойлауын дамытуға арналған жаттығу жұмыстары «4-ші артық» ойыны. | |
2 | Сейсенбі | Әр баламен есте сақтауына байланысты жеке жұмыс жүргізу «Не қайда тұр? ойыны». 4- сынып оқушыларының сабақтарына қатысып талдау жасау. | |
3 | Сәрсенбі | Қазақ ертегілері атты ертегі кітабынан ертегілеғр оқу «Бұлбұл» ертегісі.Жазу колиографиясын түзеуге арналған жұмыстар жүргізу. | |
4 | Бейсенбі | Сурет салу және қолдың ұсақ моторикаларын дамытуға арналған жаттығу жұмыстары «Талып қалды қолымыз» | |
5 | Жұма | Оқушылардың ана-аналарымен,мұғалімдерімен кездесулер ұйымдастыру.Әр оқушымен жасалынған жұмыстың мониторингын жасау. | |
Р/с | Апта күндері | Атқарылатын жұмыс | Мерізімі |
1 | Дүйсенбі | Оқушылардың құжаттарын қабылдау,толтыру,жүргізілетін жұмыстың кестесін құру. Жүргізілген жұмыстардың мониторингін жасау. | |
2 | Сейсенбі | Балалрдың даму тарихымен,таным ерекшеліктерімен танысу. Логикалық ойлауын анықтауға арналған жаттығу жұмыстарын ұйымдастыру. | |
3 | Сәрсенбі | Саусақ моторикаларын дамытуға арналған жаттығу жұмыстары «Алма ағаш» жаттығуы,акварельді бояумен жұмыс. | |
4 | Бейсенбі | Логопедиялық жаттығу жұмыстарын қажет ететін балалармен жұмыс жүргізу.3 «А» және «Б» сыныбының сабағына қатысу,талдау жасау. | |
5 | Жұма | Оқушылардың жұмысына анықтама беріп,мониторингін жасау. Денсаулық күніне арналған мектепшілік іс-шараға қатысу | |
Р/с | Апта күндері | Атқарылатын жұмыс | Мерізімі |
1 | Дүйсенбі | Балаларды қабылдауға арналған дефектологтың сабақ кестесін құру.Топтық сабақтардың кестесін құру. | |
2 | Сейсенбі | Топтық сабақ «В» әріпі мен дыбысы.4 «Ә» сыныбының сабағына қатысу,талдау. Балалрдың даму тарихымен,таным ерекшеліктерімен танысу. | |
3 | Сәрсенбі | Зейінді дамытуға арналған жаттығу жұмыстары. «Дұрыс тап» ойыны,қима сурет жасау. | |
4 | Бейсенбі | 3 «А» және «Б» сыныбының сабағына қатысу.Ұсақ қол моторикасының дамытуға арналған жаттығулар. | |
5 | Жұма | Қолдың ұсақ моторикаларын дамытуға арналған жаттығу жұмыстары «Алақанды қағайық» ойыны. | |
Р/с | Апта күндері | Атқарылатын жұмыс | Мерізімі |
1 | Дүйсенбі | Балаларды қабылдауға арналған дефектологтың сабақ кестесін құру.Топтық сабақтардың кестесін құру. 8 «А» және «Б» сынып оқушыларының сабағына қатысу. | |
2 | Сейсенбі | Топтық сабақ «Ф» әр
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |