Бекітемін
"Алматы облысы білім басқармасының
Қонаев қаласы бойынша білім бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің "Нұр-Бөбек" балабақшасы" МКҚК
меңгеруші м.а ___________ Н.С Кошакпаева «___»___________ 2023 жыл
2023-2024 оқу жылына
Жалпы сөйлеу тілінің дамымауының 2- 3 деңгейі балаларға арналған
мектепалды тобындағы логопедиялық сабақтың
күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Логопед: Л.С Масимбаева
«Айналайын» «Ертөстік» тобы
( 2 сабақ аптасына )
|
№ |
Түзетушілік сабақтың лексиқалық тақырыбы |
Сағат саны |
Мақсат |
|
1 |
Логопедиялық дыбыс айтуды зерттеу |
4 |
- дыбыстық айтылуын зерттеу; - фонематикалық қабылдауды, фонематикалық талдау мен синтезді, фонематикалық көріністерді зерттеу; - сөздің буын құрамын тексеру; - Лексикалық байланыстырып сөйлеуді және сөздік қорын, зерттеу. - сөйлеудің грамматикалық құрылымын тексеру; - еркін сөйлеуді зерттеу - сөйлеу картасын толтыру |
|
2 |
Балабақша Дауыс қоюға арналған кезеңі |
2 |
- «Балабақша» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
3 |
Менің сүйікті ойыншығым. [Ш] дыбысты қою |
2 |
- «Менің сүйікті ойыншығым» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
4 |
Менің отбасым. [Ш] дыбысты қою |
2 |
- «Менің отбасым» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
5 |
Алтын күз. [Ш] дыбысты буында машықтандыру |
2 |
- «Алтын күз» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбысты буында айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
6 |
Көкөністер. [Ш] дыбысты сөзде машықтандыру |
2 |
- «Көкөністер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
7 |
Жемістер. [Ш] дыбысты сөйлемде машықтандыру |
2 |
- «Жемістер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
8 |
Қыс мезгілі. Дифференциациясы кезеңі [Ш- С] |
2 |
- «Қыс мезгілі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш- С] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
9 |
Киім. Дифференциациясы кезеңі [Ш- Ж] |
2 |
- «Киім» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш- Ж] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
10 |
Үй жануарлар. Дауыс қоюға арналған кезеңі |
2 |
- «Үй жануарлар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
11 |
Жабайы жануарлар. [Ж] дыбысты қою |
2 |
- «Жабайы жануарлар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
12 |
Үй құстары. [Ж] дыбысты қою |
2 |
- «Үй құстары» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
13 |
Дала құстары. [Ж] дыбысты буында машықтандыру |
2 |
- «Дала құстары» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбысты буында айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
14 |
Аквариумдағы балықтар . [Ж] дыбысты созде машықтандыру |
2 |
- «Аквариумдағы балықтар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
15 |
Мамандықтар. [Ж] дыбысты сөйлемде машықтандыру |
2 |
- «Мамандықтар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
16 |
Көктем мезгілі. Дифференциациясы кезеңі [Ж-З] |
2 |
- «Көктем мезгілі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж-З] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
17 |
Бағдаршам және жол ережелері Дифференциациясы кезеңі [Ж-Ш] |
2 |
- «Бағдаршам және жол ережелері» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж-Ш] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
18 |
Көлік түрлері |
2 |
- «Көлік түрлері» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
19 |
Адамның дене мүшелері |
2 |
- «Адамның дене мүшелері» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
20 |
Жиһаз. |
2 |
- «Жиһаз» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
21 |
Ыдыстар. |
2 |
- «Ыдыстар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбысты буында айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
22 |
Ғарыш әлемі . |
2 |
- «Ғарыш әлемі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
23 |
Наурыз мерекесі. |
2 |
- «Наурыз мерекесі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
24 |
Қала және ауыл |
2 |
- «Қала және ауыл» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р’] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
25 |
Нан дастарханға қалай келеді? |
2 |
- «Нан дастарханға қалай келеді?» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р’] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
26 |
Дәрумендер. |
2 |
- «Дәрумендер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р’] дыбысты буында айтуға машықтандыру - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
27 |
Бөлме өсімдіктері және күту. |
2 |
- «Бөлме өсімдіктері және күту» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р’] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
28 |
Жаз мезгілі |
2 |
- «Жаз мезгілі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р’] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
29 |
Жәндіктер |
2 |
- «Жәндіктер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р-Л] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
30 |
Зерттеу диагностикалық қорытындысы |
4 |
- дыбыстық айтылуын зерттеу; - фонематикалық қабылдауды, фонематикалық талдау мен синтезді, фонематикалық көріністерді зерттеу; - сөздің буын құрамын тексеру; - Лексикалық байланыстырып сөйлеуді және сөздік қорын, зерттеу. - сөйлеудің грамматикалық құрылымын тексеру; - еркін сөйлеуді зерттеу - сөйлеу картасын толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ЖСТД (Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы) II–III деңгейіндегі балаларға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
ЖСТД (Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы) II–III деңгейіндегі балаларға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Бекітемін
"Алматы облысы білім басқармасының
Қонаев қаласы бойынша білім бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің "Нұр-Бөбек" балабақшасы" МКҚК
меңгеруші м.а ___________ Н.С Кошакпаева «___»___________ 2023 жыл
2023-2024 оқу жылына
Жалпы сөйлеу тілінің дамымауының 2- 3 деңгейі балаларға арналған
мектепалды тобындағы логопедиялық сабақтың
күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Логопед: Л.С Масимбаева
«Айналайын» «Ертөстік» тобы
( 2 сабақ аптасына )
|
№ |
Түзетушілік сабақтың лексиқалық тақырыбы |
Сағат саны |
Мақсат |
|
1 |
Логопедиялық дыбыс айтуды зерттеу |
4 |
- дыбыстық айтылуын зерттеу; - фонематикалық қабылдауды, фонематикалық талдау мен синтезді, фонематикалық көріністерді зерттеу; - сөздің буын құрамын тексеру; - Лексикалық байланыстырып сөйлеуді және сөздік қорын, зерттеу. - сөйлеудің грамматикалық құрылымын тексеру; - еркін сөйлеуді зерттеу - сөйлеу картасын толтыру |
|
2 |
Балабақша Дауыс қоюға арналған кезеңі |
2 |
- «Балабақша» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
3 |
Менің сүйікті ойыншығым. [Ш] дыбысты қою |
2 |
- «Менің сүйікті ойыншығым» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
4 |
Менің отбасым. [Ш] дыбысты қою |
2 |
- «Менің отбасым» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
5 |
Алтын күз. [Ш] дыбысты буында машықтандыру |
2 |
- «Алтын күз» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбысты буында айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
6 |
Көкөністер. [Ш] дыбысты сөзде машықтандыру |
2 |
- «Көкөністер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
7 |
Жемістер. [Ш] дыбысты сөйлемде машықтандыру |
2 |
- «Жемістер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
8 |
Қыс мезгілі. Дифференциациясы кезеңі [Ш- С] |
2 |
- «Қыс мезгілі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш- С] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
9 |
Киім. Дифференциациясы кезеңі [Ш- Ж] |
2 |
- «Киім» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ш- Ж] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
10 |
Үй жануарлар. Дауыс қоюға арналған кезеңі |
2 |
- «Үй жануарлар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
11 |
Жабайы жануарлар. [Ж] дыбысты қою |
2 |
- «Жабайы жануарлар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
12 |
Үй құстары. [Ж] дыбысты қою |
2 |
- «Үй құстары» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
13 |
Дала құстары. [Ж] дыбысты буында машықтандыру |
2 |
- «Дала құстары» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбысты буында айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
14 |
Аквариумдағы балықтар . [Ж] дыбысты созде машықтандыру |
2 |
- «Аквариумдағы балықтар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
15 |
Мамандықтар. [Ж] дыбысты сөйлемде машықтандыру |
2 |
- «Мамандықтар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
16 |
Көктем мезгілі. Дифференциациясы кезеңі [Ж-З] |
2 |
- «Көктем мезгілі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж-З] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
17 |
Бағдаршам және жол ережелері Дифференциациясы кезеңі [Ж-Ш] |
2 |
- «Бағдаршам және жол ережелері» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Ж-Ш] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
18 |
Көлік түрлері |
2 |
- «Көлік түрлері» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
19 |
Адамның дене мүшелері |
2 |
- «Адамның дене мүшелері» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
20 |
Жиһаз. |
2 |
- «Жиһаз» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
21 |
Ыдыстар. |
2 |
- «Ыдыстар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбысты буында айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
22 |
Ғарыш әлемі . |
2 |
- «Ғарыш әлемі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
23 |
Наурыз мерекесі. |
2 |
- «Наурыз мерекесі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
24 |
Қала және ауыл |
2 |
- «Қала және ауыл» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р’] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
25 |
Нан дастарханға қалай келеді? |
2 |
- «Нан дастарханға қалай келеді?» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р’] дыбыстың дұрыс қою - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
26 |
Дәрумендер. |
2 |
- «Дәрумендер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р’] дыбысты буында айтуға машықтандыру - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
27 |
Бөлме өсімдіктері және күту. |
2 |
- «Бөлме өсімдіктері және күту» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р’] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
28 |
Жаз мезгілі |
2 |
- «Жаз мезгілі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р’] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
29 |
Жәндіктер |
2 |
- «Жәндіктер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту - Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану - [Р-Л] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу - Фонематикалық есту қабілетін дамыту. - есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту |
|
30 |
Зерттеу диагностикалық қорытындысы |
4 |
- дыбыстық айтылуын зерттеу; - фонематикалық қабылдауды, фонематикалық талдау мен синтезді, фонематикалық көріністерді зерттеу; - сөздің буын құрамын тексеру; - Лексикалық байланыстырып сөйлеуді және сөздік қорын, зерттеу. - сөйлеудің грамматикалық құрылымын тексеру; - еркін сөйлеуді зерттеу - сөйлеу картасын толтыру |
шағым қалдыра аласыз













