ЖСТД (Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы) II–III деңгейіндегі балаларға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ЖСТД (Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы) II–III деңгейіндегі балаларға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
ЖСТД (Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы) II–III деңгейіндегі балаларға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

"Алматы облысы білім басқармасының

Қонаев қаласы бойынша білім бөлімі"

мемлекеттік мекемесінің "Нұр-Бөбек" балабақшасы" МКҚК

меңгеруші м.а ___________ Н.С Кошакпаева «___»___________ 2023 жыл





2023-2024 оқу жылына

Жалпы сөйлеу тілінің дамымауының 2- 3 деңгейі балаларға арналған

мектепалды тобындағы логопедиялық сабақтың

күнтізбелік-тақырыптық жоспары








Логопед: Л.С Масимбаева

«Айналайын» «Ертөстік» тобы




( 2 сабақ аптасына )

Түзетушілік сабақтың лексиқалық тақырыбы

Сағат саны

Мақсат

1

Логопедиялық дыбыс айтуды зерттеу

4

- дыбыстық айтылуын зерттеу;

- фонематикалық қабылдауды, фонематикалық талдау мен синтезді, фонематикалық көріністерді зерттеу;

- сөздің буын құрамын тексеру;

- Лексикалық байланыстырып сөйлеуді және сөздік қорын, зерттеу.

- сөйлеудің грамматикалық құрылымын тексеру;

- еркін сөйлеуді зерттеу

- сөйлеу картасын толтыру

2

Балабақша

Дауыс қоюға арналған кезеңі

2

- «Балабақша» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ш] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

3

Менің сүйікті ойыншығым. [Ш] дыбысты қою

2

- «Менің сүйікті ойыншығым» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ш] дыбыстың дұрыс қою

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

4

Менің отбасым. [Ш] дыбысты қою

2

- «Менің отбасым» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ш] дыбыстың дұрыс қою

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

5

Алтын күз. ] дыбысты буында машықтандыру

2

- «Алтын күз» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ш] дыбысты буында айтуға машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

6

Көкөністер. ] дыбысты сөзде машықтандыру

2

- «Көкөністер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ш] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

7

Жемістер. [Ш] дыбысты сөйлемде машықтандыру

2

- «Жемістер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ш] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

8

Қыс мезгілі. Дифференциациясы кезеңі

[Ш- С]

2

- «Қыс мезгілі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ш- С] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

9

Киім. Дифференциациясы кезеңі [Ш- Ж]

2

- «Киім» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ш- Ж] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

10

Үй жануарлар. Дауыс қоюға арналған кезеңі

2

- «Үй жануарлар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ж] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

11

Жабайы жануарлар.

[Ж] дыбысты қою


2

- «Жабайы жануарлар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ж] дыбыстың дұрыс қою

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

12

Үй құстары.

[Ж] дыбысты қою

2

- «Үй құстары» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ж] дыбыстың дұрыс қою

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

13

Дала құстары. [Ж] дыбысты буында машықтандыру

2

- «Дала құстары» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ж] дыбысты буында айтуға машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

14

Аквариумдағы балықтар .

[Ж] дыбысты созде машықтандыру

2

- «Аквариумдағы балықтар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ж] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

15

Мамандықтар. [Ж] дыбысты сөйлемде машықтандыру

2

- «Мамандықтар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ж] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

16

Көктем мезгілі. Дифференциациясы кезеңі

[Ж-З]

2

- «Көктем мезгілі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ж-З] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

17

Бағдаршам және жол ережелері Дифференциациясы кезеңі

[Ж-Ш]

2

- «Бағдаршам және жол ережелері» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Ж-Ш] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

18

Көлік түрлері

2

- «Көлік түрлері» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

19

Адамның дене мүшелері


2

- «Адамның дене мүшелері» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р] дыбыстың дұрыс қою

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

20

Жиһаз.

2

- «Жиһаз» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р] дыбыстың дұрыс қою

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

21

Ыдыстар.

2

- «Ыдыстар» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р] дыбысты буында айтуға машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

22

Ғарыш әлемі .

2

- «Ғарыш әлемі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

23

Наурыз мерекесі.

2

- «Наурыз мерекесі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

24

Қала және ауыл

2

- «Қала және ауыл» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р’] дыбыстың дұрыс артикуляциясын шығару

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

25

Нан дастарханға қалай келеді?

2

- «Нан дастарханға қалай келеді?» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р’] дыбыстың дұрыс қою

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

26

Дәрумендер.

2

- «Дәрумендер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р’] дыбысты буында айтуға машықтандыру

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

27

Бөлме өсімдіктері және күту.

2

- «Бөлме өсімдіктері және күту» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р’] дыбысты сөзде (басында, ортасында, аяғында) айтуға машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

28

Жаз мезгілі

2

- «Жаз мезгілі» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р’] дыбысты сөйлемде байланыстырып сөйлеге машықтандыру

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

29

Жәндіктер

2

- «Жәндіктер» тақырыбында жаңа сөздермен сөздік қорын бекіту және кеңейту

- Тақырып бойынша білдіретін жаңа сөздерді сөйлеу кезінде қолдану

- [Р-Л] дыбыстарды ажырату , дифференциацияны жүргізу

- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.

- есте сақтау, зейін, саусақ моторикасын дамыту

30

Зерттеу диагностикалық қорытындысы

4

- дыбыстық айтылуын зерттеу;

- фонематикалық қабылдауды, фонематикалық талдау мен синтезді, фонематикалық көріністерді зерттеу;

- сөздің буын құрамын тексеру;

- Лексикалық байланыстырып сөйлеуді және сөздік қорын, зерттеу.

- сөйлеудің грамматикалық құрылымын тексеру;

- еркін сөйлеуді зерттеу

- сөйлеу картасын толтыру













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2025
43
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі