Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету.

Материал туралы қысқаша түсінік
қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

I бөлім – Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту

Педагогтың аты-жөні

Х.Алакбарова

Күні

11.09.2025 ж

Сынып: 5 «А» «Ә» «Б» «В»

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

Сабақтың мақсаттары

Бір орыннан және жүгіріп келіп ұзындыққа секіру техникасының реттілігін түсіндіру және орындау.

Қозғалыс комбинацияларын үйлестіру дағдыларын дамыту.

Секіру барысында қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету.


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/уақыты

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

«АДАЛ АЗАМАТ» БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫ

Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Құзыреттілік: инновациялық ойлау


I. Сабақтың басы (10 минут)

Мұғалім әрекеті:

Сыныпты сапқа тұрғызу, амандасу.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру.

Секіру жаттығуларының пайдасы: аяқ бұлшықеттерін, жылдамдықты, координацияны дамыту.

Қауіпсіздік ережелерін айту: секіру алаңының жағдайын тексеру, бір-біріне кедергі жасамау, дұрыс қону техникасын сақтау.

  • Оқушы еңбекқорлық және кәсіби біліктілік құндылығын түсініп, оны қозғалыс ойындары мен жаттығуларда көрсете алады.

Мұғалім нұсқауларын тыңдайды. Қауіпсіздік ережелерін қайталайды.

Бағдаршам түстерімен өз дайындығын көрсетеді.

Бағалау критерийлері:
Жаттығуды дұрыс орындады
Өз дене күйін сипаттай алды
Қатысуға белсенділік танытты

Спорт зал немесе ашық алаң



Сабақтың ортасы

30 минут

II. Сабақтың ортасы (30 минут)

1-бөлім – 10 минут (Жаңа сабақ түсіндіру – креативті)

Креативті түсіндіру әдісі – «Үш қадамдық ұшу»:

  • 1-қадам – Қарқын жинау (жүгіріп келу немесе бастапқы қалыпта күш жинау)
    Мұғалім жүгіріп келіп серпілу мен бір орыннан секірудің айырмашылығын көрсетеді.

  • 2-қадам – Серпілу (екі аяқпен немесе бір аяқпен итеріліп шығу)
    Серпілу кезінде қолды алға және жоғары сермеу.

  • 3-қадам – Ұшу және қону
    Ұшу кезінде тізені сәл бүгу, қонарда өкше-бас бармақ ретімен аяқтың толық табанына түсу.

Мұғалім әрекеті:

  • Екі түрлі секірудің (жүгіріп келіп және бір орыннан) техникасын жеке-жеке көрсетеді.

  • Қозғалыстың реттілігін түсіндіреді және қателіктерді түзетеді.

2-бөлім – 15 минут (Спорттық ойын) Ойын атауы: «Кім алысқа?»

Ережелері:

  • Оқушылар кезекпен бір орыннан және жүгіріп келіп секіреді.

  • Әр оқушы екі әрекетті де орындайды.

  • Ұзындық өлшенеді, ең алыс секірген оқушы жеңімпаз болады.

Мұғалім әрекеті:

  • Ойын ережесін түсіндіру.

  • Қауіпсіздікті қадағалау, өлшеу нәтижелерін тіркеу.

3-бөлім – 5 минут (Сергіту жаттығуы)

Жаттығу: «Қайталашы»

Ережесі: Бір оқушы секіру мен шағын қимылдар жасайды, қалғандары қайталайды.

Мұғалім әрекеті:

  • Қимылдарды бастайды немесе оқушыларға кезек береді.

  • Мұғалім көрсеткен қимылды қайталайды.

  • Қозғалыс реттілігін есте сақтайды.














Белсенді қатысу, екі тәсілді де орындау.

  • Техника мен қауіпсіздік ережесін сақтау.












  • Қимылдарды қайталайды, көңіл көтереді.

«Саусақпен бағалау» әдісі:
? – Жүру мен жүгіруді дұрыс орындадым
? – Қимылдарды жақсы орындауға тырыстым
? – Әлі де үйренуім керек






















Критерийлер:

  • Қимылдарды орындай алды ма?

  • Айырмашылықты түсінді ме?

  • Қауіпсіздікті сақтады ма?


Секіру алаңы, құм салынған шұңқыр немесе төсеніш

Өлшеу таспасы

Ысқырық

Спорттық форма, аяқ киім


Сабақтың соңы

5 минут

III. Сабақтың соңы (5 минут)

Мұғалім:

Сабақты қорытындылау.

Екі секіру техникасының айырмашылығын сұрау.

Кері байланыс алу.

Үйге тапсырма:бір орыннан ұзындыққа секіру

Үйренгенін айтып беру.

Қауіпсіздік ережелерін атап өту.



Кері байланыс:

  • «Қолыңды көтер – ұнады»

  • «Қолыңды иыққа қой – орташа»

  • «Қолыңды айқастыр – түсінбедім»



Спорт зал немесе ашық алаң




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2025
8
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі