Жүйке жүйесінің маңызы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жүйке жүйесінің маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоспары 4-сыныптың жаратылыстану пәніне арналады. Пайдаларыңызға жарасын, әріптестер!
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

12 бастауыш мектеп

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Адам

Педагогтің аты-жөні:

Бәшімова А.Б

Күні:

22.11.2024

Сынып:4 «Б»



Сабақтың тақырыбы:

19 сабақ. Жүйке жүйесінің маңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.2.3.2 жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негізінде таңдау себебін түсіндіру;

Сабақтың мақсаты

Жүйке жүйесінің адам ағзасындағы рөлін түсіндіру.

Жүйке жүйесінің маңызы және оны сақтау жолдары туралы білетін болады

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ құндылығы: Жасампаздық және жаңашылдық

Түрлі объектілердің жеке белгілерін салыстыра білу,

заттарды жалпы белгілер бойынша талдау, біріктіру

Апта дәйексөзі: Жауапкершілік, адамгершілік қасиеттің көрінісі.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут










Өткен білімді еске түсіру

3 минут





















Жаңа білім

17 минут








Оқылым










5 мин



















Сергіту сәті

2 мин


6 мин













Сабақтың соңы

5 мин



Рефлексия


Психологиялық ахуал:

Мынау менің жүрегім,

Бәрі осыдан басталған.

Мынау басым ақылды,

Бәрін осы басқарған.

Мынау менің оң қолым

Мынау менің сол қолым

Барлық істі атқарған.


«Cast Lots» әдісі бойынша топқа бөлу


«Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды» тақырыбы туралы білімдерін ортаға салады

«Миллион кімге бұйырады?» ойыны


Жаңа тақырып


Кофе әзірлеймін. Әзірлеу барысында «Жедел жауап» әдісі арқылы әр оқушы өз ойларымен бөліседі.

Ықтимал жауаптар:

  1. Иісі қандай тамаша еді?

  2. Кофенің түсі әдемі болып шықты.

  3. Сүті аздау сияқты.

  4. Сүттің дауысы бәсең, судың дауысы қаттырақ естіледі.

  5. Ыстық екен, қолым күйіп барады.

  6. Қанты аздау болыпты.


https://youtu.be/xjbdyzC-mF4?si=rKtgK0Nq6MnquDGN


Біз кез-келген қимыл жасағанда әртүрлі сезім құшағында боламыз.

Сезім мүшелеріне: есту, иіс сезу, сипап сезу, дәм сезу, көру қызметтері жатады.


Мәтінді тізбектеп оқиды


Дәптермен жұмыс: Сезім мүшелері: көру, есту, иіс сезу, сипап сезу, дәм сезу.


«Ойлан» дәм сезу мен иіс сезудің байланысын қалай зерттеуге болады?


Топтық зерттеу жұмысы


І топ: Оқушылардың көзін байлап, алдарына әртүрлі пішінде заттарды беремін. Нәтижесінде оқушылар ол заттың не екенін ажыратады.


ІІ топ: Оқушылардың көзін байлап, алдарына әртүрлі иістегі заттарды беремін. Нәтижесінде оқушылар ол затты иісінен ажыратады.


ІІІ топ: Әртүрлі дәмдегі сусындарды ұсынамын. Нәтижесінде оқушылар дәміне қарай сусындарды ажыратады


«Көңілді нота» әдісі


Топтық жұмыс

І топ: «Ойлан, тап!» әдісі бойынша, сезім мүшелерінің суреттеріне дәрігерлер атауын жазады.

ІІ топ: «Google» әдісі бойынша интернеттен сезім мүшелерін қорғау ережесін жазады.


ІІІ топ: «Жұптастыр» әдісі

Жұмбақтап берілген сөйлемді, тиісті сезім мүшелерімен жұптастырады.


«Learningapps» әдісі бойынша сәйкестендіреді




Оқушыларға мұғалім бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.









Өткенді пысықтайды


Сұрақ-жауап арқылы орындайды


















Бейнебаянды тамашалайды, талқылайды














Ықтимал жауаптар





Зерттеу жүргізеді



















Топтық тапсырмаларды бірлесіп орындайды










Сұрақтарға жауап береді



Саусақтарымен кері байланыс жасайды









Дескриптор:

Сезім мүшелері туралы біледі-1б

Олар туралы білімдері бар-1б































Тәттілермен бағалау





Дескриптор:

Пікірлердің дұрыс немесе дұрыс емес екендігін таба алды-1б

Кестені талапқа сай белгілеп шығады-1б


Дескриптор:

Сәйкестендіру арқылы мағлұматтар бере алады-1б

Ағзалар жүйесі туралы білімі толыққан.-1б





Дескриптор:

Тәжірибе жасау арқылы сезім мүшелерінің жұмысына баға береді-2б

Сезім мүшелері туралы мәліметтері толық-2б


Мадақтау



Мадақтау

Жылулық шеңбері










Суреттер
























Сезім мүшелері туралы бейнебаян





Дәптер













Пішіндер, сусындар, заттар, тағамдар







Сезім мүшелерінің суреттері








Кері байланыс парағы












Электронды тақта











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
188
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі