"Жұлдыздарға жол салған Қазақстан"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жұлдыздарға жол салған Қазақстан"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары___________Шингисова Ж


Пән: Қазақ тілі Т2

11-бөлім: «Мәңгілік елдің нұрлы жолы!» Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан жолы» (үзінді).

Күні : 10.04.2024

Педагогтің аты-жөні: Абдикарим Н.А.

Сынып: 8 «В»

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Жұлдыздарға жол салған Қазақстан

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

8.1.2.1 -тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.

8.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау.

Сабақтың мақсаты :

түрлі жанрдағы көркем мәтіндерге сүйене отырып,көңіл-күйді білдіруде ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау.

Құндылықтарға баулу

Еліміздің мәдениетін дәріптеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

1. Әр оқушы бір-біріне жылы лебізін білдіреді.

2. «Random generator» әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу

I топ

II топ

III топ

3. Үй жұмысын сұрау. «Фортуна дөңгелегі» әдісі.

Үйге берілген тапсырма : 5-тапсырма

4.Ұйымдастыру кезеңі. «Досыма менің тілерім»

Миға шабуыл «Бұл кім?» әдісі.

ТПрямая со стрелкой 1 оқтар Әубәкіров



«random generator» әдісі




«Зымыран » әдісі


Слайд



Таратпа жетондар

Сабақтың ортасы

31 минут

















Топтық жұмыс

10 минут









































Жұптық жұмыс

7 минут
















































































































































Жеке жұмыс

8 минут

1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.











Жазылым

3-тапсырма

Топтық жұмыс

«Жасанды интеллект» әдісі арқылы мәтінді тыңдау.




























Сергіту сәті








Айтылым

Жұптық жұмыс

3-тапсырма. «Жүйрік зымыран» әдісі.















































































































































Жазылым.

Тапсырма

«Зымыран ұшқындары» әдісі.



Айтылым

Естелік-воспоминание, память

Мығым-веский, крепкий

Мәлім-известно

Қосымша-дополнительно

Салиқалы-почтимый

Түбегейлі-значительно





1-топ.

1.Мәтін не туралы? (өз сөздерімен түсіндіреді)

2. Мәтіннен тірек сөздерді табыңдар

3. «Мәңгілік өмір - өнерде» дегенді қалай түсінесіндер.

2-топ.

1.«ПОПС» формуласын қолданып, мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікірлеріңді дәлелдеңдер. 

2. Мәтін бойынша кластер құрайды.

3.Мәтін бойынша жоспар құрады.

3-топ.

1.Мәтін бойынша диалог құрады.

2. «Жер кіндігі» кластер құрайды.

3. Мәтін бойынша 5 сұрақ құрайды.



«Байқоңырым» өлеңі қойылады




1.Журналистік зерттеу.

Жағдаят: сен өзге қаладан келген тілшімен кездесіп қалдың, ол сенен Байқоңыр қаласы жайлы сұхбат алмақшы.

2.Адасқан сөздер:

1.Байқоңыр заманының ғарыштық болашағы туралы өз жерінде Қорқыт ата көріпкелдікпен айтып кеткен.

2. Бұл бойы-Сырдарияның жер екен.

3. Сөйтіп, қобыздың тебіренісін сыртқа шығара алатын аспапты-жан дүниені ойлап табады.

4. Дәл осы жерінде,қазақ жерде олар «ғарышкер» атанды.

3.Тест

1.Қазақстандық қанша ғарышкер бар?

а)5 ә)7 б)3 в)2

2. «Мәңгілік өмір-өнерде» деген тоқтамға кім келген?

а)С.П.Королев ә)Қорқыт ата

б)Ю.А.Гагарин в)жазушылар

3. Күн жылдың қанша күнінде жарқырап тұрады?

а)300 ә)30 б)250 в)120

4.Байқоңырды ғарыш айлағы ретінде кім таңдап алды?

а)Қорқыт ата ә)Ғарышкерлер

б)С.П.Королев в)Ленин

4.Тиісті сөздерді қойып,жаз:

1. Сақталып қалған аңыздарда,бірен-саран жазбаларда ______________қасиетті жерді,мәңгілік өмірді іздегені айтылады.

2. Аңыз бойынша,Қорқыт ата дарияның ортасына,судың бетіне__________төсеп,қобызын тартатын көрінеді.

3. Бұл-Қорқыт ата жерленген өңірге___________ тұрған жер.

4. Жер-дүниені кезген оның соңынан өзі қатты қорқатын ___________ еріп жүреді.

5. Күн жылдың 300 күнінде _____________ тұрады.

5.Ақпарат

(Дұрыс/Бұрыс)

1. Байқоңыр жерінің ғарыштық болашағы туралы өз заманында Қорқыт ата көріпкелдікпен айтып кеткен.

2. Күн жылдың 30 күнінде жарқырап тұрады.

3. Байқоңыр Қорқыт ата жерленген өңірге алыс жерде орналасқан.

4.Қорқыт көз жұмған жерін «Жердің кіндігі» деп атаған көрінеді.

5. Сергей Королев бастаған кеңес ғалымдары ғарыш айлағын салу үшін қазіргі Байқоңырды таңдап алды.

6.Оңай сұрақтар/қиын сұрақтар(5-тапсырма)

7.Сөздердің мағынасын ашып,жаз.

Ғайыптан-

Тоқтамға келу-

Ғарышкерлер бесігі-

Тоқтамға келу-

8.Сөздерді сәйкестендір.

Жер

күйдің

Мәңгілік

Жер

Туған

кіндігі

Аңыз

бойы

Талай

құдіретті

Сырдарияның

тұрған

Ғарышқа

ғасыр

Таяу

жұмыпты

күйдің

өмір

көз

бойынша


9.Суреттерді реттілігімен орналастыр,

баяндап айтып бер.






Таратпа материалда берілген мәтіндерді өз сөздерімен өзгеріс еңгізіп жазады.







«Қол шапалақтау» әдісі












Дескриптор

-тірек сөздерді табады

-Түсіндіреді

-мағынасын ашады

-пікірлерін дәлелдейді

-кластер құрады

-жоспар құрады

-диалог құрады

-сұрақ құрайды

«Зымыран » әдісі


















































Дескриптор

-сұхбат құрады

-сөйлемді ретке келтіреді

-тест жұмысын орындайды

-тиісті сөздерді қояды

-толықтырады

-ақпараттың дұрыстығын анықтайды

-ақпараттың бұрыстығын анықтайды

-оңай сұрақтарға жауап береді

-қиын сұрақтарға жауап береді

-мағынасын табады

-сәйкестендіреді

-ретімен орналастырады

«Зымыран » әдісі



















































































Дескриптор

-мәтінге өзгеріс еңгізеді.

«Зымыран » әдісі



Оқулық











Сөздік




слайд







Слайд

Оқулық







Таратпа материалдары





Оқулық










слайд





үлестірмелер





слайд










Таратпа












Слайд

Сабақтың соңы

7 минут

Үй тапсырмасын беру : «Ғарыштағы болашақ» тақырыбында эссе жазу.


Кері байланыс



 «Answer garden» платформасы

телефон

Бағалау

«Зымыран» әдісі. Зымыранға жұлдыздар жабыстыру



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.04.2025
191
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі