1.-тапсырма
"Оқу бағдарламасының мазмұны мен құрылымы" ресурсын зерделеңіз. №1 суретке сүйене отырып, бастауыш білім беру мазмұнының ерекшеліктерін түсінуді көрсетіңіз.
2-күн

1-сурет. Білім беру мазмұнының ерекшеліктері.
2-тапсырма.
1. "Ортақ тақырыпты» таңдаңыз және кластердің көмегімен пәнаралық байланысты көрсетіңіз.
2. Әр пәннің оқу мақсаты арқылы «Ортақ тақырыптың» маңызын дәлелдеңіз.
3. ОМ арқылы қандай дағдыларды қалыптастыру қажеттігін анықтаңыз.
4. «Ортақ тақырып», бөлім, бөлімше және ОМ қаншалықты өзара байланысты екендігін анықтаңыз.


3-тапсырма. Оқу мақсаттарына сәйкес пәндік
білім мен функционалдық сауаттылықты қалай арттыруға болады? Оқу
бағдарламасын зерделеңіз. Оқушылардың сыныптан сыныпқа өтуі арқылы
бағдарламаның спиральділігін дәлелдеңіз.
|
Сыныптар |
Пәндік сауаттылық |
Функционалдық сауаттылық |
|
1 сынып
|
|
|
|
2 сынып
|
|
|
|
3сынып
|
|
|
|
4 сынып
|
|
|
4-тапсырма
Кестенің алғашқы екі бағанындағы мәлімдемелерді салыстырыңыз және үшінші бағанға өз пікіріңізді ұсыныңыз.
|
Оқыту-бұл оқыту және оқу. |
Оқыту-бұл оқу және оқыту. |
Оқыту – бұл... |
|
"Айдосты математикаға үйрету үшін математиканы жақсы білу керек". |
"Айдосты математикаға үйрету үшін математика мен Айдосты білу керек" |
"Айдосты математикаға үйрету үшн ...» |
|
Мұғалім қандай болса , оқушылар да сондай. "Мықты" мұғалім әрқашан" мықты " оқушыларға ие. |
Егер оқушы болса, оған мұғалім де болады. Білім көзі-оқушыда, мұғалім оған өзін-өзі тануға көмектеседі. |
Оқу оқушының рөлі... Оқыту мұғалімнің рөлі... |
|
Мектептегі оқытудың жоспарланған негізгі нәтижесі-оқушыны оның кейінгі өмірі мен кәсіби қызметі үшін негізгі біліммен қаруландыру. Мектептің міндеті - оқушыларға іргелі білімге негізделген сапалы білім беру. |
Мектептің міндеті-оқушының қабілетін дамыту және оны қоршаған әлемде әрекет етуге үйрету. "Білім сомасының" орнына студент іс-әрекет әдістерінің жиынтығын игереді. Туындаған мәселелерге байланысты қажет болған кезде, ол әрқашан жеткіліксіз білімді анықтап жаңадан жасау үшін шешімдер қабылдайды. |
Мектептегі оқытудың негізгі міндеті - мынада... |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жұмыс дәптер
Жұмыс дәптер
1.-тапсырма
"Оқу бағдарламасының мазмұны мен құрылымы" ресурсын зерделеңіз. №1 суретке сүйене отырып, бастауыш білім беру мазмұнының ерекшеліктерін түсінуді көрсетіңіз.
2-күн

1-сурет. Білім беру мазмұнының ерекшеліктері.
2-тапсырма.
1. "Ортақ тақырыпты» таңдаңыз және кластердің көмегімен пәнаралық байланысты көрсетіңіз.
2. Әр пәннің оқу мақсаты арқылы «Ортақ тақырыптың» маңызын дәлелдеңіз.
3. ОМ арқылы қандай дағдыларды қалыптастыру қажеттігін анықтаңыз.
4. «Ортақ тақырып», бөлім, бөлімше және ОМ қаншалықты өзара байланысты екендігін анықтаңыз.


3-тапсырма. Оқу мақсаттарына сәйкес пәндік
білім мен функционалдық сауаттылықты қалай арттыруға болады? Оқу
бағдарламасын зерделеңіз. Оқушылардың сыныптан сыныпқа өтуі арқылы
бағдарламаның спиральділігін дәлелдеңіз.
|
Сыныптар |
Пәндік сауаттылық |
Функционалдық сауаттылық |
|
1 сынып
|
|
|
|
2 сынып
|
|
|
|
3сынып
|
|
|
|
4 сынып
|
|
|
4-тапсырма
Кестенің алғашқы екі бағанындағы мәлімдемелерді салыстырыңыз және үшінші бағанға өз пікіріңізді ұсыныңыз.
|
Оқыту-бұл оқыту және оқу. |
Оқыту-бұл оқу және оқыту. |
Оқыту – бұл... |
|
"Айдосты математикаға үйрету үшін математиканы жақсы білу керек". |
"Айдосты математикаға үйрету үшін математика мен Айдосты білу керек" |
"Айдосты математикаға үйрету үшн ...» |
|
Мұғалім қандай болса , оқушылар да сондай. "Мықты" мұғалім әрқашан" мықты " оқушыларға ие. |
Егер оқушы болса, оған мұғалім де болады. Білім көзі-оқушыда, мұғалім оған өзін-өзі тануға көмектеседі. |
Оқу оқушының рөлі... Оқыту мұғалімнің рөлі... |
|
Мектептегі оқытудың жоспарланған негізгі нәтижесі-оқушыны оның кейінгі өмірі мен кәсіби қызметі үшін негізгі біліммен қаруландыру. Мектептің міндеті - оқушыларға іргелі білімге негізделген сапалы білім беру. |
Мектептің міндеті-оқушының қабілетін дамыту және оны қоршаған әлемде әрекет етуге үйрету. "Білім сомасының" орнына студент іс-әрекет әдістерінің жиынтығын игереді. Туындаған мәселелерге байланысты қажет болған кезде, ол әрқашан жеткіліксіз білімді анықтап жаңадан жасау үшін шешімдер қабылдайды. |
Мектептегі оқытудың негізгі міндеті - мынада... |
шағым қалдыра аласыз













