|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8. Биотехнология жаңалық тары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» |
|||||||||||||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» романы |
||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; 9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтай алады; шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалайды. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жағымды тілектер алқасы» әдісі. Топтарға бөлу. «Ашықхат қиындылары» тәсілі. 1-топ – «Көне түркі жазбалары». 2-топ – «Көне ескерткіштер». 3-топ - «Зерттеушілер». «Аялы алақан» тренингі Оқушылар шеңберге тұрады. Оқушы көршісінің қолынан ұстап, жолға шыққанда жолаушыға сәттілік тілейді. Барлық оқушылар осы ретте жалғастырады. Үй жұмысын тексеру Ыстық орындық әдісі арқылы үй жұмысын тексеру 3 түсті стикерлерді сыныпқа таратамын, сол түскен стикері бойынша сабақ соңында сабақты өздері қалай түсінгендерін білдіреді. Сабақтың критериалды бағалау түрлері тақтада ілініп тұрды. Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз. |
«Бас бармақ» |
Слайд Үш түрлі стикерлер Отбасы, қариялар туралы суреттер кескіні |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Ойтүрткі Тапсырма: 5:5:1 әдісі арқылы сабақтың тақырыбы бойынша бір сөз, 5 сөз тіркесі, 5 сөйлем жазады. Айтылым Жеке жұмыс тапсырма Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Жазылым Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі. Оқылым Айтылым Топтық жұмыс 2– тапсырма. Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды тапсырма Жазылым Жеке жұмыс ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, тапсырма Айтылым Жұптық жұмыс 1-тапсырма Айтылым Айтылым 4- тапсырма 5-тапсырма Айтылым Жазылым |
Тыңдалым,айтылым. «Кім жылдам?» ойыны арқылы сөздердің аудармасын табу. Булану-испарение Қиял- ғажайып- Бейтаныс-незнакомый Жұлдызаралық- межзвездный Айтайық Биотехнолгияның жақсы жақтары, қауіп- қатері.
Айтылым Бүгінгі сабақтың тақырыбына қатысы болуы мүмкін сөз тіркестерін анықта. Ойыңды дәлелдеп айт. Жазылым Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді қатыстырып, сөз тіркесін құра. «Қос жазба» күнделігін қолдан.
Айтылым Мәтінді оқып, тілдік ерекшелігін талда. Сурет бойынша мәтін құрастыр. Мәтіннің кіріспесі- 3 сөйлем, негізгі бөлім- 8 сөйлем, қорытынды бөлім- 3 сөйлем болсын. Мәтін құрастыруда алдыңғы сабақтарда өткен жаңа сөздерді пайдалан. Топқа бөлініп постер қорғайды. Жазылым Мәтіндегі ақпаратты пайдаланып, диаграмманы толтыр.
Бейтаныс ғаламшар
Айтылым Сұрақтарға жауап бер. 1.Фантастика жанрындағы қандай шығармаларды білесің? Айтылы Артығын анықта. Айтылым Мәтінде аталған техника құралдарын ата.
Айтылым Таңдауыңды түсіндір. Жазылым Ойтаразы «Шығу парағы» |
«Смайликтер» Дескриптор: Тақырып бойынша бір сөз жазады; Тірек сөздерді жазады; Тақырып бойынша өз ойын қорытындылау мақсатында 5 сөйлем жазады. ҚБ. «Жапондық бағалау» әдісімен бағалау Ооо-өте жақсы Ммм-жақсы Үндемеу-орташа Дескриптор 3 балл -Сұрақтарға жауап береді «Алма ағашы» Дескриптор 5 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл - «Табыс баспалдағы»
|
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 3 -тапсырма |
|
||||||||||||||
|
Кері байланыс Пікір. Дәлел. Мысал. Қорытынды. |
Өз деңгейлерін анықтайды. Рефлексия. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жаңа тақырып бойынша берілген ақпаратты талқылайды және салыстырып бағалайды. |
|
||||||||||||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жүніс Сахиев 9 сынып ҚМЖ
Жүніс Сахиев 9 сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8. Биотехнология жаңалық тары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» |
|||||||||||||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» романы |
||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; 9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтай алады; шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалайды. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жағымды тілектер алқасы» әдісі. Топтарға бөлу. «Ашықхат қиындылары» тәсілі. 1-топ – «Көне түркі жазбалары». 2-топ – «Көне ескерткіштер». 3-топ - «Зерттеушілер». «Аялы алақан» тренингі Оқушылар шеңберге тұрады. Оқушы көршісінің қолынан ұстап, жолға шыққанда жолаушыға сәттілік тілейді. Барлық оқушылар осы ретте жалғастырады. Үй жұмысын тексеру Ыстық орындық әдісі арқылы үй жұмысын тексеру 3 түсті стикерлерді сыныпқа таратамын, сол түскен стикері бойынша сабақ соңында сабақты өздері қалай түсінгендерін білдіреді. Сабақтың критериалды бағалау түрлері тақтада ілініп тұрды. Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз. |
«Бас бармақ» |
Слайд Үш түрлі стикерлер Отбасы, қариялар туралы суреттер кескіні |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Ойтүрткі Тапсырма: 5:5:1 әдісі арқылы сабақтың тақырыбы бойынша бір сөз, 5 сөз тіркесі, 5 сөйлем жазады. Айтылым Жеке жұмыс тапсырма Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Жазылым Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі. Оқылым Айтылым Топтық жұмыс 2– тапсырма. Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды тапсырма Жазылым Жеке жұмыс ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, тапсырма Айтылым Жұптық жұмыс 1-тапсырма Айтылым Айтылым 4- тапсырма 5-тапсырма Айтылым Жазылым |
Тыңдалым,айтылым. «Кім жылдам?» ойыны арқылы сөздердің аудармасын табу. Булану-испарение Қиял- ғажайып- Бейтаныс-незнакомый Жұлдызаралық- межзвездный Айтайық Биотехнолгияның жақсы жақтары, қауіп- қатері.
Айтылым Бүгінгі сабақтың тақырыбына қатысы болуы мүмкін сөз тіркестерін анықта. Ойыңды дәлелдеп айт. Жазылым Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді қатыстырып, сөз тіркесін құра. «Қос жазба» күнделігін қолдан.
Айтылым Мәтінді оқып, тілдік ерекшелігін талда. Сурет бойынша мәтін құрастыр. Мәтіннің кіріспесі- 3 сөйлем, негізгі бөлім- 8 сөйлем, қорытынды бөлім- 3 сөйлем болсын. Мәтін құрастыруда алдыңғы сабақтарда өткен жаңа сөздерді пайдалан. Топқа бөлініп постер қорғайды. Жазылым Мәтіндегі ақпаратты пайдаланып, диаграмманы толтыр.
Бейтаныс ғаламшар
Айтылым Сұрақтарға жауап бер. 1.Фантастика жанрындағы қандай шығармаларды білесің? Айтылы Артығын анықта. Айтылым Мәтінде аталған техника құралдарын ата.
Айтылым Таңдауыңды түсіндір. Жазылым Ойтаразы «Шығу парағы» |
«Смайликтер» Дескриптор: Тақырып бойынша бір сөз жазады; Тірек сөздерді жазады; Тақырып бойынша өз ойын қорытындылау мақсатында 5 сөйлем жазады. ҚБ. «Жапондық бағалау» әдісімен бағалау Ооо-өте жақсы Ммм-жақсы Үндемеу-орташа Дескриптор 3 балл -Сұрақтарға жауап береді «Алма ағашы» Дескриптор 5 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл - «Табыс баспалдағы»
|
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 3 -тапсырма |
|
||||||||||||||
|
Кері байланыс Пікір. Дәлел. Мысал. Қорытынды. |
Өз деңгейлерін анықтайды. Рефлексия. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жаңа тақырып бойынша берілген ақпаратты талқылайды және салыстырып бағалайды. |
|
||||||||||||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















