Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасып,
түгендеу.
Психологиялық
ахуал
«Сәлемдесу
әдісі»
Оқушылар бір-бірімен әр түрлі
тәсілдер арқылы амандасады.
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Лоторея»
әдісі.
1) Шығарманың тақырыбы не
жайында?
2) Сартай мен Мерген айдағы
алғашқы түнде қандай сезімде болғаны туралы айтып
беріңіз.
3) Балалардың айда
жасырынбақ ойнауы барысында бір-біріне көрінбей қалу себебін көкесі
оларға қалай түсіндіргенін
баянда.
4) Шығарманың идеясы неде?
Оқырманға қандай ой
салады?
5)Жүніс Сахиевтің
басқа жазушылардан ерекшелігі жайында
ойыңыз.
|
Оқушылар
түгенделеді.
Бір-бірімен әр түрлі қимылдар
арқылы амандасады.
Айтылым:
Білім алушылар
берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын
дәлелдейді.
|
Мұғаліммен кері байланыс
жүргізу.
Дескриптор:
- сұрақтарға жауап
береді
- өз ойын
дәлелдейді
|
АКТ
Тақта
Лоторея
қорапшасы
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
5
минут
10 минут
|
Жүніс Сахиев «Айдағы
жасырынбақ» шығармасының тақырыбы мен
идеясы.
Оқу мақсатымен
таныстыру.
«Ғарыш
айлағы»
Әр тапсырма орындалған сайын
зымыранмен айға қарай ұшып, белгіленген мақсатқа
жетеді.
1. «Ойланту»
әдісі.
Шығармадағы ұлттық
құндылықтардың бірі жер анамыз – табиғат жайлы, достық жайлы
мақал-мәтелдерді еске түсіріп, фото-суреттер арқылы
болжайды.
2.
Көркем шығармадан берілген
үзінділерді оқып, өз көзқарастарын дәлелдеп, талдау
жасайды.
|
Тыңдалым
:
Оқушылар жаңа ақпаратты мұқият
тыңдайды.
Айтылым:
Білім алушылар табиғат, достық
жайлы мақал-мәтелдер айтып, фото-суреттер арқылы болжам
жасайды.
Жазылым/Айтылым: Үзіндіні оқып, ұлттық
құндылықты анықтап, талдау
жасайды.
|
Мұғалім мен оқушылардың кері
байланысы.
Дескриптор:
-шығарма идеясын
анықтайды
- табиғат, достық жайлы
мақал- мәтелдер айтады
-суреттерден жасырылған
мақалдарды тауып, мағынасын
ашады.
Дескриптор:
-үзіндіден ұлттық
құндылықты анықтайды
-өз көзқарастарын
дәлелдейді
|
Тақта
Слайд
|
8
минут
|
3. Сабақты қорытындылау
мақсатында талдау карточкаларын
беру.
|
Жазылым:
Оқушылар талдау карточкасына
шығарма бойынша талдау жасап, пікірлерін
жазады.
|
Дескриптор:
-әңгіме жанрын
анықтайды
-кейіпкерлер жайлы пікір
білдіреді
-әңгімеде
көтерілген мәселелер мен әңгіме түйінін
анықтайды.
|
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып
немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы мен
нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|