Материалдар / Жұптық және топтық жұмыстарға арналған тапсырмалар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жұптық және топтық жұмыстарға арналған тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
2. 3.5.1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды. Кілт сөздер мен тіркестер. Өзім туралы Дене мүшелері қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру. Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып. Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба? - Сыйластық. Биология, хореография пәндерімен сәйкестендіріледі Видео және суреттерді көру пайдалану Оқушылар алдыңғы дене шынықтыру сабақтарында өткен бөлімдерден және үй ішінде мен балабақшада негізгі қозғалыс қабілеттілігі мен сенімділігін және фундаменталды қозғалыс дағыдларын дамытты деп күтіледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
4373
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 2сабақ 24-25Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыЖұптық және топтық жұмыстарға арналған тапсырмалар

Оқу мақсаттары2. 3.5.1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу
Жетістік критерийлері Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды.
Тілдік мақсаттар

Кілт сөздер мен тіркестер. Өзім туралы Дене мүшелеріқозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру.Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып. Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба?
Құндылықтарды дарыту - Сыйластық.
Пәнаралық байланыстарБиология, хореография пәндерімен сәйкестендіріледі
АКТ қолдану дағдылары Видео және суреттерді көру пайдалану
Бастапқы білім

Оқушылар алдыңғы дене шынықтыру сабақтарында өткен бөлімдерден және үй ішінде мен балабақшада негізгі қозғалыс қабілеттілігі мен сенімділігін және фундаменталды қозғалыс дағыдларын дамытты деп күтіледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру , Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба? орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде5 .Жылдамдыққа жүгіру6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орнында



Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Әр оқушыға үлкен көбік доп.





Доптар









Доптар (түрлі мөлшерлі).
Сабақтың ортасы

Қауіпсіздік техникасы«Арқан тартыс». Арқанның ұшынан ұстаған оқушылар қарсыластарын өздеріне қарай тартып әкетуге тырысады. Қозғалыс ойындарОқушылар шеңбер болып тұрады. Мұғалім шеңбердің ортасына 2-3 допты бірінен соң бірін домалатады. Доп тоқтамауы тиіс және шеңберден шықпауы тиіс. Оны аяқпен немесе қолмен итеруге болады. Егер оқушы ойынның шартын сәтті орындаса, мұғалім қосымша бірнеше допты ойынға қосады. Егер топ шеңбердің ортасына тұрып қалса, оны мұғалім алады. Шеңбердегі доп санын неғұрлым көпке жеткізу қажет.Эстафета ойындары



Сабақтың соңыдемалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау Рефлексия: Сабақта нені үйрендік? Сұрақтарға жауап береді? Нені білдім нені түсіндім?Нені толық түсінбедім ?Қандай жұмысты жалғастыру қажет?Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
  • Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап ереді
  • Кеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады.
  • Қозғалыс ойын және эстафета ойын ойнаған кезде мықты дарынды оқушылар өз креативтік ойларын және қимыл қозғалыстарын көрсете алады «Эстафета ойындары»

  • Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы
  • Б алалармен тақырып бойынша әңгімелесу
  • Керек кезінде оқушылар тоқтай ала ма?
  • Оқушылар ойын ойнаған кезде ерекше қимыл қозғалыстарын көрсете ала ма?
  • бақылау, тыңдау, сұрақтар.
  • Оқушылардың қалай жүгіргендерін бақылау
  • Оқушылар өз-өздерін бағалау, орындаған тапсырманы талқылайды
  • Жеке оқушылардың физикалық көрсетілімінің сапасы.
  • Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау


  • Орындалған істестік тапсырма НЗМ құныдылықтарын қолдайды. Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізуҚауіпсіздік ережелерін мұқият сақтау Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу.

    РефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!