2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы

Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы тақырыбына қмж 10 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 10

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.1.1.1. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру

Сабақтың мақсаты


  • қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіреді

Бағалау критерииі

  • қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылайды;

  • кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсетуді үйлестіреді

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады.

Білім алушылар спорттық ойындар ойнаған кезіндегі қауіпсіздік ережелері бойынша жалпы талаптармен таныстырылады. Білім алушылар жүру, жүгіру кезіндегі жаттығуларын орындағаннан кейін, демдерін қалпына келтіріп, дененің барлық бұлшық еттеріне дене қыздыру жаттығуларын орындайды.

( Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДДЖ орындайды.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ










word/ulttyq_kiim-66081.html



Ортасы

Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып түсіндіріледі. Осыдан кейін білім алушылар

жұпта жұмыс жасайды:


Баскетболшының тұрысы:


















а)Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру;


б) Бір қолдан екінші қолға ауыстырып алып жүру;



в) Қозғалыста допты оң және сол қолымен алып жүру.


Осы тапсырманың дескрипторлары:

  • Баскетбол сабағындағы қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

  • Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсінеді және қолданады.

Сұраңыз: Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып еске түсіріледі. Осыдан кейін білім алушыларбаскетбол ойынындағы допты торға лақтырудың әдіс-тәсілдерін дамытуға арналғанкелесі оқу тапсырмаларын орындайды:


Д опты бір қолмен жоғарыдан секіріп лақтыру














Д опты бір қолымен бастан асыра торға лақтыру















Осы тапсырманың дескрипторлары:

  • Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

  • Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсінеді және қолданады;

  • Допты бір қолмен жоғарыдан секіріп лақтырады;

  • Допты бір қолымен бастан асыра торға лақтырады.

Сұраңыз: Ойын кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыз?Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге нәтиже көрсетеді . Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады.

Мыналардықамтиды:

  • лақтыру, қағыпалу, доптыалыпжүру

  • мәселенішешу

  • қауіпсіздік


Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау.




ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»



Үлкен, бос кеңістік, ысқырық.

Шеңберлер, секіртпе жіптер, гимнастикалық маттар, орындықтар, конустар, бор, уақыт өлшеуіш.

«

-estafety-s-elementami-legkoy-atletiki.html




Сабақтыңсоңы


Кері байланыс

«Бағдаршам» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.


  • Жеңіл болды


  • Ойландырды


  • Қиын болды



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы




24 Ақпан 2025
82
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі