ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
БАТЫС ҚАЗАҚСТАН МЕДИЦИНАЛЫҚ
КОЛЛЕДЖІ
КЕЛІСІЛДІ : БЕКІТЕМІН: ӘК методисті ӘК төрайымы
__________ Темрешева Л.Н.
«___»_________2022 ж. ________ А.К.Жапакова
«___»_________2022 ж.
Әдістемелік әзірлеме
( колледжішілік ашық сабақ)
Тақырыбы: «Жүрек-қан тамыр жүйесі туралы жалпы түсінік. Жүрек анатомиясы»
Пән :«Анатомия, физиология»
Мамандығы: 09130200«Акушерлік іс»
Біліктілік: 4S09130201 «Акушер»
Курс:I1
Оқу жұмыс бағдарламасына
сәйкес құрастырған оқытушы: Умбетова А.А.
Байгазиева М.К.
Орал қ, 2022 жыл
Пән: «Анатомия, физиология»
Сабақтың тақырыбы: Жүрек-қан тамыр жүйесі туралы жалпы түсінік. Жүрек анатомиясы»
Сағат саны: 2 с
Қолданған технологиялар: Collabrative learning технологиясы
Сабақтың әдісі:Say and swith, Mini lesson\Crash course, Three minute pause, Team based learning with group (skimming, scaning, handout), Round robin, Mind card, Pass-pass-syntesize, қорытынды конспект\summary, өзара бағалау әдісі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Білім алушыларға жүрек-қан тамыр жүйесі туралы жалпы түсінікті бере отырып, жүректің анатомиялық сипаттамасын меңгерту.
Дамытушылық: Білім алушылардың осы пән бойынша білімдерін жетілдіру, мамандыққа қызығушылығын арттыру, коммуникативтік, анализдік, логикалық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Білім алушыларды іздемпаздыққа, ұжымда жұмыстануға, ойын ашық жеткізуге, жылдамдыққа, креативтілікке, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс:
-
«Латын тілі»
-
«Жалпы патология»
-
«Терапия»
-
«Хирургия»
Сабақтың өтетін орны: 403ауд
Жұмыс орнын әзірлеу және сабақты материалдық қамтамасыз ету:
-
Методикалық –муляждар, модельдер, плакаттар,таратпа материалдар, mind map, handouts
-
Техникалық – ноутбук, «Пирогов» 3д интерактивті тақтасы, смартфон.
Сабақ өткізудің әдістемесі және оның мазмұны:
|
|
Сабақ кезеңдері |
Кезеңнің мақсаты |
Сабақтың өткізу әдістемесі |
Уақыт (мин) |
Қамтамасыз ету |
|
1 |
Ұйымдастыру кезеңі |
Білім алушыларды оқу үрдісіне кірістіру. Аудиторияда қолайлы психологиялық ахуал орнату. |
|
5 мин |
ОЖЖ Сабақ жоспары Журнал |
|
2 |
Өткен тақырып бойынша оқушылардың білімін талдау және бағалау |
Білім алушылардың білім деңгейін тексеру. |
Say and swith demonstrate |
20 мин |
Плакат, атлас, Пирогов 3Д интерактив тақтасы |
|
3 |
Жаңа материалды мазмұндау |
Жаңа тақырып бойынша білім алушыларға негізгі түсінік беру. |
1.Mini lesson\Crash course (demonstration) 2.Three minute pausе (сұрақ қою) 3. team based learning - skimming -scaning - handout |
40 мин |
|
|
4 |
Өтілген тақырыптарды бекіту, рефлексия |
Білім алушылардың тақырыпты меңгеруін анықтау. |
1)Round robin - Mind map 2) Pass-pass-syntesize - Қорытынды конспект\summary |
20 мин |
|
|
5 |
Қорытынды |
Үй тапсырмасын түсіндіру. Білім алушыларды бағалау. |
Бағалау парақтары Өзара бағалау |
5 мин |
Бағалау парақтары |
Сабақ барысында қолданылатын оқу-әдістемелік құралдар:
Негізгі әдебиеттер:
-
А.Б.Аубакиров, М.К.Жаналиева «Адам анатомиясы». Эверо, .2009
-
К.Х. Сәтбаева, Ж.Б. Нілдібаева «Адам физиологиясы», Эверо, 2011
Қосымша әдебиеттер
1. А.Б. Аубакиров « Адам анатомиясы атлас», 2008
2. В.С. Рохлов «Практикум по анатомии и физиологии человека»
3. Ә.Күзенбаева. «Адам анатомиясы.»,2006
4. Р.Д. Синельников «Атлас анатомии человека», 1972
5. Байгазиева М.К., Умбетова А.А. «Анатомия, физиология» пәнінің пәндік оқу әдістемелік кешені, 2021-2022
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жүрек-қан тамыр жүйесі туралы жалпы түсінік. Жүрек анатомиясы» тақырыбында сабақ жоспары
«Жүрек-қан тамыр жүйесі туралы жалпы түсінік. Жүрек анатомиясы» тақырыбында сабақ жоспары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
БАТЫС ҚАЗАҚСТАН МЕДИЦИНАЛЫҚ
КОЛЛЕДЖІ
КЕЛІСІЛДІ : БЕКІТЕМІН: ӘК методисті ӘК төрайымы
__________ Темрешева Л.Н.
«___»_________2022 ж. ________ А.К.Жапакова
«___»_________2022 ж.
Әдістемелік әзірлеме
( колледжішілік ашық сабақ)
Тақырыбы: «Жүрек-қан тамыр жүйесі туралы жалпы түсінік. Жүрек анатомиясы»
Пән :«Анатомия, физиология»
Мамандығы: 09130200«Акушерлік іс»
Біліктілік: 4S09130201 «Акушер»
Курс:I1
Оқу жұмыс бағдарламасына
сәйкес құрастырған оқытушы: Умбетова А.А.
Байгазиева М.К.
Орал қ, 2022 жыл
Пән: «Анатомия, физиология»
Сабақтың тақырыбы: Жүрек-қан тамыр жүйесі туралы жалпы түсінік. Жүрек анатомиясы»
Сағат саны: 2 с
Қолданған технологиялар: Collabrative learning технологиясы
Сабақтың әдісі:Say and swith, Mini lesson\Crash course, Three minute pause, Team based learning with group (skimming, scaning, handout), Round robin, Mind card, Pass-pass-syntesize, қорытынды конспект\summary, өзара бағалау әдісі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Білім алушыларға жүрек-қан тамыр жүйесі туралы жалпы түсінікті бере отырып, жүректің анатомиялық сипаттамасын меңгерту.
Дамытушылық: Білім алушылардың осы пән бойынша білімдерін жетілдіру, мамандыққа қызығушылығын арттыру, коммуникативтік, анализдік, логикалық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Білім алушыларды іздемпаздыққа, ұжымда жұмыстануға, ойын ашық жеткізуге, жылдамдыққа, креативтілікке, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс:
-
«Латын тілі»
-
«Жалпы патология»
-
«Терапия»
-
«Хирургия»
Сабақтың өтетін орны: 403ауд
Жұмыс орнын әзірлеу және сабақты материалдық қамтамасыз ету:
-
Методикалық –муляждар, модельдер, плакаттар,таратпа материалдар, mind map, handouts
-
Техникалық – ноутбук, «Пирогов» 3д интерактивті тақтасы, смартфон.
Сабақ өткізудің әдістемесі және оның мазмұны:
|
|
Сабақ кезеңдері |
Кезеңнің мақсаты |
Сабақтың өткізу әдістемесі |
Уақыт (мин) |
Қамтамасыз ету |
|
1 |
Ұйымдастыру кезеңі |
Білім алушыларды оқу үрдісіне кірістіру. Аудиторияда қолайлы психологиялық ахуал орнату. |
|
5 мин |
ОЖЖ Сабақ жоспары Журнал |
|
2 |
Өткен тақырып бойынша оқушылардың білімін талдау және бағалау |
Білім алушылардың білім деңгейін тексеру. |
Say and swith demonstrate |
20 мин |
Плакат, атлас, Пирогов 3Д интерактив тақтасы |
|
3 |
Жаңа материалды мазмұндау |
Жаңа тақырып бойынша білім алушыларға негізгі түсінік беру. |
1.Mini lesson\Crash course (demonstration) 2.Three minute pausе (сұрақ қою) 3. team based learning - skimming -scaning - handout |
40 мин |
|
|
4 |
Өтілген тақырыптарды бекіту, рефлексия |
Білім алушылардың тақырыпты меңгеруін анықтау. |
1)Round robin - Mind map 2) Pass-pass-syntesize - Қорытынды конспект\summary |
20 мин |
|
|
5 |
Қорытынды |
Үй тапсырмасын түсіндіру. Білім алушыларды бағалау. |
Бағалау парақтары Өзара бағалау |
5 мин |
Бағалау парақтары |
Сабақ барысында қолданылатын оқу-әдістемелік құралдар:
Негізгі әдебиеттер:
-
А.Б.Аубакиров, М.К.Жаналиева «Адам анатомиясы». Эверо, .2009
-
К.Х. Сәтбаева, Ж.Б. Нілдібаева «Адам физиологиясы», Эверо, 2011
Қосымша әдебиеттер
1. А.Б. Аубакиров « Адам анатомиясы атлас», 2008
2. В.С. Рохлов «Практикум по анатомии и физиологии человека»
3. Ә.Күзенбаева. «Адам анатомиясы.»,2006
4. Р.Д. Синельников «Атлас анатомии человека», 1972
5. Байгазиева М.К., Умбетова А.А. «Анатомия, физиология» пәнінің пәндік оқу әдістемелік кешені, 2021-2022
шағым қалдыра аласыз













