Материалдар / Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары. DISEASE OF HUMAN CIRCULATORY SYSTEM

Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары. DISEASE OF HUMAN CIRCULATORY SYSTEM

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларының туындау себептерін табады, аурудың белгілерін сипаттап береді, аурулардың алдын алу шараларын ұсынады. Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларының алдын алу үшін жаднама жазады, салауатты өмір салтын ұстанудың маңызына баға береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2020
401
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3А

Мектеп: №52 мектеп-лицей

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Бедебаева Ж.С

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§24Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары.

DISEASES OF HUMAN CIRCULATORY SYSTEM

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.1.3.12 қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді, жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларын біледі, жүйелейді.

Оқушылардыңбасымбөлігі: жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларының туындау себептерін табады, аурудың белгілерін сипаттап береді, аурулардың алдын алу

шараларын ұсынады.

Кейбір оқушылар: жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларының алдын алу үшін жаднама жазады, саламатты өмір салтын ұстанудың маңызына баға

береді.

Бағалау критерийі

  • Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларын біледі, оларды жүйелей алады.

  • Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларының туындау себептерін табады, әрбір аурудың белгілерін анықтайды.

  • Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларын ішіндегі жиі кездесетін ауруларды сипаттап бере алады.

  • Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларының алдын алу шараларын ұсынады.

-Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларын алдын алудағы саламатты өмір салтының маңызына баға береді.

Тілдік мақсаттар


arteriosclerosis-атеросклероз;

cardiac ischemia-жүректің ишемиялық ауруы / ишемическая болезнь сердца; confusion-білместік, түсінбестік/путаница;

dizziness-бас айналуы/головокружение;

fatigue -шаршау/усталость;

fever- дене қызуының көтерілуі/жар;

headache-бас ауруы /головная боль;

heart rate-жүректің соғу жиілігі/ ритм сердцебиения;

nausea -жүрек айну/ тошнота;

nosebleed-мұрынның қанауы/носовое кровотечение;

obesity -семіру/ожирение;

tachycardia-тахикардия.

Құндылықтарға баулу


  • Топтық жұмыс арқылы- белсенділікке, ұжымшылдыққа, ортақ істің нәтижесінде бірін – бірі толықтырып, сын тұрғысынан ойлауға үйретеді жеке жұмыс өз бетімен жұмыс орындап, айтылым дағдылары, қарым- қатынас жасау қабілетін қалыптасады

Пәнаралық байланыс

Матеметика- тамырдың соғуы санын, мөлшерін, көлемін есептеу.

Алдыңғы білім


8.1.3.10 жануарлар, адам қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Деңгейлік сұрақтар беріледі

Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады.

Бағалау

Мұғалімнің мадақтама сөздері,

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сыныпта топтық жұмыс ыңғайлы түрде жабдықталады.Оқушыларға түрлі әрекеттермен жұмыс жасау ұсынылады.

Ресурстар

плакат.оқулық, кеспе қағаз,

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Сабақтың басы

10 мин

Greeting

Good morning everbody!

How are you?

Who is on duty today?

Who is absent todoy?

What did we learn on the previous lesson

I think you are ready for our lesson.

Let’s remember

Let s start new lesson!

Let s divide into three groups

І.Ұйымдастыру кезеңі.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін оқушылар

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау.

«Кім тапқыр?»

  1. Үлкен қан айналым шеңбері қай жерден басталады?

  2. Қан тамырлардың түрлерін атаңдар.

  3. Қолқа қай жерден басталады?

  4. Артериялардың қабырғасы неше қабаттан тұрады?

  5. Вена қан тамырларының қабырғасы неше қабаттан тұрады?

  6. Ең ірі артерия қан тамырын атаңдар.

  7. Қанның қозғалысы қай қан тамырларда баяу?

  8. Вена тамырларының ерекшелігін атаңдар.

  9. Өте жұқа, бір қабаттан тұратын тамырларды атаңдар.

  10. Теріге жақын орналасқан қан тамырларын атаңдар.

  11. Кіші қан айналым шеңбері басталатын жер.

  12. Неге үлкен қан айналым шеңбері деп аталады?

ҚБ: мұғалімнің мадақтауы

Сабақтың ортасы

25

Жаңа білім

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашу.

STQ –Many of the elder people in Kazakhstan are suffering from hypertension. Why?

You will:. describe the causes and symptoms of circulatory system diseases.

Key terms Hypertension - high blood pressure; Heart attack - blocking of heart arteries which bring to death of heart muscles; Stroke - the death of brain tissue occurred as a result of artery blockage.

Facts

While heart beats, it produces small amounts of electricity.

Electrocardiography (ECG or EKG) is the process of recording the electrical activity of the heart over a period using electrodes placed on the skin.

Today our topic is Cardiovascular-diseases of the system

Гипертензия –Қан қысымының жоғарылауы Гипертензия –Высокое кровяное давление Hypertension is high blood pressure

Инфаркт (жүректалмасы) –Жүрек бұлшықеттерінің өліміне алып келетін жүрек артерияларының бітеліп қалуы Инфаркт -это поражение сердечной мышцы, вызванное острым нарушением ее кровоснабжения из-за закупорки одной из артерий сердца атеросклеротической бляшкой Heart attack is blocking of heart arteries which brings to death of heart muscles

Инсульт –Мидағы артериялардың бітеліп қалуы салдарынан туындайтын ми ұлпаларының өлімі Инсульт -Острое нарушение мозгового кровообращения, сопровождающееся внезапной потерей сознания и параличами. Stroke is the death of brain tissue occurred as a result of artery blockage

ІІ. Кестені толтыр.


« Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларын туғызатын факторлар және оның әсері»

Факторлар

Тигізетін әсері

Туын- дайтын аурулар

Темекі тарту



Спиртті ішімдіктер ішу



Стресс



Гиподинамия




Дескрипторлар:

  • Аурулардың алдын алу шараларын қарастырады.

  • Ауру себептерін түсіндіріп береді.


Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 мин

Постер жасау

І топ: Саламатты өмір салтын жақтаймыз.

ІІ топ: «Келешек ұрпақ сау болсын десек» – жаднама жасау.

Дескрипторлар:

  • Топтың бірлігі.

  • Топтың ортақ шешімге келуі.

  • Айтылған ойдың нақты, дәлелді болуы.

Рефлексия. «Екі жұлдыз, бір тілек»

Learn by heart the terms

-How was the lesson?

Was it clear?

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Тексерілді: Директордың оқу ісінің меңгерушісі: Медеев .М



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ