Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дидактикалық поэмасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дидактикалық поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дидактикалық поэмасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

І тарау. Атадан қалған асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

3.09.25

Сынып: 9 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дидактикалық поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау

Сабақтың мақсаты:

«Құтты білік» поэмасының композициялық құрылымын анықтайды.Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық маңызын талдайды.Әдеби талдау жасап, сыни ойлау мен топтық жұмыс дағдыларын дамытады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі

5минут

Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар туралы айту.

Қызығушылықты ояту Тапсырма:Мына сұраққа қысқаша жауап бер:«Ақыл мен білім қандай жағдайда адамға бақыт әкеледі?»

Бұл сұрақ арқылы шығарманың негізгі идеясына алдын ала бағытталады.

-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

Оқулық, топтама

Сабақтың ортасы

2.Жаңа сабақты меңгерту



5минут


Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

Мағынаны тану кезеңі

Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дидактикалық поэмасы туралы мәлімет беру.

Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды.

Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Бағалау критерийі: Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымын талдайды.Автор бейнесінің идеялық рөлін түсіндіреді. Әдеби тілмен өз ойын дәлелдеп жеткізеді.


Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну

Оқулық



Бағалау парқша сы



ЖИ https://chatgpt.com/


https://www.youtube.com/watch?v=FQptFclkVXI


Жаңа сабақты меңгергенін тексеру


10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма.Жұппен жұмыс.Тапсырма:
Жұбыңмен бірігіп,
автор бейнесінің рөлін анықта:

Автор оқырманға қандай ой тастағысы келген?
Ол өз идеясын қалай жеткізеді?
Автор стиліне тән ерекшеліктер қандай?


Құрал: Автор бейнесін талдауға арналған кесте:

Автор не айтады?

Қандай тәсілмен жеткізеді?

Қандай әсер қалдырады?





1-тапсырмада жұбымен бірігіп, автор бейнесінің рөлін анықтайды.

Оқушылар авторды идеялық тұтастырушы ретінде таниды және стилистикалық амалдарын талдайды.


Дескриптор:

автор бейнесінің рөлін анықтайды;

1

автор стиліне тән ерекшелікті көрсетеді;

1

Жалпы балл-2

Оқулық


Бағалау парақша сы


10минут

2-тапсырма. Топтық жұмыс Тапсырма:
4 адамнан тұратын топтар мынадай сұрақтарға жауап іздеп, шағын презентация дайындаңдар.(ауызша, 2–3 минут):

  1. Поэманың құрылымы мен мазмұны қандай идеяны негіз етеді?

  2. Автор қандай әлеуметтік-моральдық мәселелерді көтереді?

  3. Автор стилінің ерекшелігі неде?

  4. Шығармадағы басты кейіпкерлер мен олардың символдық мәні қандай?

Бағыт: «Құтты біліктегі» теңдік, әділет, парасат, ізгілік, даналық идеяларын топпен ашу.

2-тапсырмада топ құрады. 4 адамнан тұратын топтар мынадай сұрақтарға жауап іздеп, шағын презентация дайындайды.

Дескриптор:

шығарманың құрылымын,идеясын атайды;

1

әлеуметтік-моральдық мәселелерді табады;

1

Жалпы балл-2 Кері байланыс

Оқулық


Бағалау парақша сы

10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

3-тапсырма. Жеке жұмыс.Берілген үзіндіні оқып, сюжеттік-композициялық құрылым бойынша талдау:

Үзінді ұсынысы (мысал):

«Білімді бол, талапты бол, ізден –
Сонда ғана халық табар өз теңін.
Жақсы билік – әділет пен ақылда,
Көкіректе ой мен жүректе жылымда.»

Талдау бағыттары:Кіріспе, дамуы, шарықтау шегі, шешімі бар ма?Қандай идея ұсынылған?

3-тапсырмада жауаптарын кестеге толтырады немесе абзац түрінде жазады.


Дескриптор:

үзіндіні оқиды;

1

сюжеттік-композициялық құрылым бойынша талдау жасайды;

2

ұсынылған идеяны айтады;

1

нақты, дәлелмен жауап береді;

2

Жалпы балл-6

Оқулық, топтама


Бағалау

парақша

Сабақтың соңы

3.Қорытын-дылау кезеңі


5минут



«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.


Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру

Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау

Сұрақтарға жауап береді.

Үйге тапсырма алады.

Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасайды.

Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл қойылады

Әлеумет-тік желі

оқулық


Бағалау парақша-сы



Тексерген:

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.10.2025
51
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі