Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дидактикалық поэмасында- кейіпкерлер әлемі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дидактикалық поэмасында- кейіпкерлер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дидактикалық поэмасында- кейіпкерлер әлемі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

І тарау. Атадан қалған асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

5.09.25

Сынып: 9 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дидактикалық поэмасында- кейіпкерлер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау

Сабақтың мақсаты:

«Құтты білік» поэмасындағы негізгі кейіпкерлерді таниды, олардың идеямен байланысын түсінеді.Поэманың композициялық құрылымын анықтап, бөліктерге жіктеп, талдау жасайды.Жеке, жұптық және топтық жұмыс арқылы ойларын жүйелейді, дәлелдейді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі

5минут

Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар туралы айту.

«Ой шақыру» сұрағы:«Билік пен әділдік қатар жүргенде қоғамда қандай өзгеріс болады деп ойлайсың?»

-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

Оқулық, топтама

Сабақтың ортасы

2.Жаңа сабақты меңгерту



5минут


Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

Мағынаны тану кезеңі

Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дидактикалық поэмасы туралы мәлімет беру.

Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды.

Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Бағалау критерийі:

«Құтты білік» поэмасындағы негізгі кейіпкерлерді таниды, олардың идеямен байланысын түсінеді.Поэманың композициялық құрылымын анықтап,бөліктерге жіктеп, талдау жасайды.Жеке, жұптық және топтық жұмыс арқылы ойларын жүйелейді, дәлелдейді.

Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану

Оқулық



Бағалау парқша сы



ЖИ https://chatgpt.com/


https://www.youtube.com/watch?v=FQptFclkVXI


Жаңа сабақты меңгергенін тексеру


10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

  1. тапсырма.Топтық жұмыс Композициялық құрылым құрылым бөліктерін анықтап, талдап, шығармамен байланыстырыңдар.

Басталуы – Ел басқару туралы ой, тақырыптың көтерілуі

Дамуы – Кейіпкерлердің бір-бірімен диалогы арқылы ақыл, бақыт, әділет, қанағат идеяларының ашылуы

Шиеленіс – Рухани тәрбие мен дүниеқоңыздық арасындағы күрес

Шарықтау шегі – Одғұрмыштың насихаттары

Шешімі – Ақыл мен рухани тазалықтың жеңіс

1-тапсырмада

сынып 3 топқа бөлінеді. Әр топқа композициялық құрылым беріледі.
Әр топ поэманың құрылымын талдап, постер жасап қорғайды.

Дескриптор:

поэманың композициялық бөліктерін дұрыс жіктейді ;

1

кейіпкерлерді композициялық құрылыммен байланыстырды;

1

Жалпы балл-2


Оқулық


Бағалау парақша сы


10минут

2-тапсырма. Жұптық жұмыс.Кейіпкерлердің қызметі мен қасиеттерін анықтап, идеямен байланысын көрсетіңдер.

Кейіпкер

Қызметі

Қасиеті

Идеямен байланысы

Күнтуды

Билеуші

Әділетті, дана

Ел басқару, әділдік

Айтолды

Уәзір

Бақыт символы

Бақыт пен тұрақтылық

Өгдүлміш

Ұрпақ

Ақыл-ой, парасат

Ақыл мен ғылым

Одғұрмыш

Діндар

Нәпсіні тыю, тақуалық

Тазалық, рухани тәрбие


2-тапсырмада кестедегі ақпаратты негізге алып, жұппен кейіпкерлер жүйесін анықтайды
Кейіпкерлер мен олардың қоғамдағы рөлін түсіндіретін «Борттық журнал» әдісі қолданылады.


Дескриптор:

негізгі 4 кейіпкерді атайды;

1

әр кейіпкердің қызметін дұрыс сипаттайды;

1

кейіпкерлердің жеке қасиеттерін көрсетеді;

1

кейіпкерлерді идеямен байланыстырады

1

Жалпы балл-4

Оқулық


Бағалау парақша сы

10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

3-тапсырма. Жеке жұмыс .Мәтінмен жұмыс:
– «Құтты білік» поэмасынан үзінді (Күнтуды, Айтолды, Өгдүлміш, Одғұрмыш кейіпкерлері сипатталған бөліктер) беріледі.INSERT кестесін толтыр
ыңдар

Бөлім

Білгенім

Жаңа мәлімет

Сұрағым бар

Қызықты

Үзінді


3-тапсырмада– Әр оқушы өз INSERT кестесін толтырады.



Дескриптор:

мәтіндегі белгілі мәліметті кестеге дұрыс енгізеді;

1

жаңа мәліметті дұрыс анықтап көрсетеді;

1

кемінде бір орынды сұрақ қояды;

1

қызықты деректі жазды;

1

Жалпы балл-4

Оқулық, топтама


Бағалау

парақша

Сабақтың соңы

3.Қорытын-дылау кезеңі


5минут



«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.


Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру

Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау

Сұрақтарға жауап береді.

Үйге тапсырма алады.

Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасайды.

Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл қойылады

Әлеумет-тік желі

оқулық


Бағалау парақша-сы



Тексерген:













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.10.2025
63
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі