4Г
сынып
Әдебиеттік оқу
Мұғалім: Сералықызы Баян
Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері.
Е.Елеубаев
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды «Жыл мезгілдері» өлеңдерімен таныстыру.
Өлеңдердің мазмұны мен идеясын меңгерту. Жыл мезгілдерінің
ерекшеліктері мен сұлулығы жайлы әңгімелеу.
Дамытушылық: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу.
Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу
мәдениетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың өнерге, білімге деген сүйіспеншілігін арттыру,
тәрбиелеу. Адамгершілік, ізгілік қасиеттерін бала бойына
ұялату.Табиғатты аялау, табиғатқа жанашырлықпен қарауға
баулу.Ананың еңбегін бағалап, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдері: СТО
технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап,
көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс, ойын.
Көрнекілік: Суреттері. Бүктемелер. «Жыл мезгілдері»тақырыбындағы
суреттер.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды
түгендеу.
ә)
Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау
кезеңі.
Жыл мезгілдері. Температура, ай аттары, желдің
бағыты, жауын−шашын, аспанның қалпы т.б.
Жаңа
сабақ.
Сабақ
тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
-
Таза
жездей жайнаған,
Сары бояу айналам.
Енді сары бояумен,
Күз суретін салам мен.
Өлеңді
талдау арқылы күз көрінісі жайлы әңгімелеу. Сонымен жыл
мезгілдерінің бір−бірінен айырмашылығы болатынын аңғару.
КӨКТЕМ
ЖАЗ
ҚЫС
КҮЗ
Оқулықпен жұмыс.
-
Мәнерлеп оқып беру.
-
Мазмұнын түсіндіру.
-
Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту
Оулықтағы суреттерді талдау.
Ондағы ауа райын білдіретін белгілерді
анықтау.
Сергіту сәті.
-
Жыл
мезгілдеріне байланысты кестемен жұмыс. Әр мезгілді
сипаттау.
Жыл мезгілдері
|
Қайтеді?
|
Неліктен?
|
|
|
|
-
Күзде
қандай құстарды немесе жануарларды байқадыңдар?
-
Құстар
неге азайып кеткен? «Жыл құстары» дегенді түсіндіру.
-
Жерде
неге жапырақ көп?
-
Енді қай
жыл мезгілі басталады? Т.с.с.
Сұрақтар
мен тапсырмаларды орындау.
1.
Қазақша жыл атауларын ата.
2. Олар
неге жан-жануарларға байланысты аталған?
3. Бір
мүшелде неше жыл бар?
Сабақты қорыту:
Біз не білдік? Талқылау.
Үйге
тапсырма: Өлеңдерді мәнерлеп
оқу.
Оқушы
білімі мен белсенділігін бағалау.