4Г сынып
Әдебиеттік оқу
Мұғалім: Сералықызы Баян
Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері. Е.Елеубаев
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды «Жыл мезгілдері» өлеңдерімен таныстыру. Өлеңдердің мазмұны мен идеясын меңгерту. Жыл мезгілдерінің ерекшеліктері мен сұлулығы жайлы әңгімелеу.
Дамытушылық: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың өнерге, білімге деген сүйіспеншілігін арттыру, тәрбиелеу. Адамгершілік, ізгілік қасиеттерін бала бойына ұялату.Табиғатты аялау, табиғатқа жанашырлықпен қарауға баулу.Ананың еңбегін бағалап, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап,
көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс, ойын.
Көрнекілік: Суреттері. Бүктемелер. «Жыл мезгілдері»тақырыбындағы суреттер.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
. Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Жыл мезгілдері. Температура, ай аттары, желдің бағыты, жауын−шашын, аспанның қалпы т.б.
Жаңа сабақ.
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
-
Таза жездей жайнаған,
Сары бояу айналам.
Енді сары бояумен,
Күз суретін салам мен.
Өлеңді талдау арқылы күз көрінісі жайлы әңгімелеу. Сонымен жыл мезгілдерінің бір−бірінен айырмашылығы болатынын аңғару.
КӨКТЕМ ЖАЗ

ҚЫС КҮЗ

Оқулықпен жұмыс.
- Мәнерлеп оқып беру.
- Мазмұнын түсіндіру.
- Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту
Оулықтағы суреттерді талдау.
Ондағы ауа райын білдіретін белгілерді анықтау.
Сергіту сәті.
-
Жыл мезгілдеріне байланысты кестемен жұмыс. Әр мезгілді сипаттау.
|
Жыл мезгілдері |
Қайтеді? |
Неліктен? |
|
|
|
|
-
Күзде қандай құстарды немесе жануарларды байқадыңдар?
-
Құстар неге азайып кеткен? «Жыл құстары» дегенді түсіндіру.
-
Жерде неге жапырақ көп?
-
Енді қай жыл мезгілі басталады? Т.с.с.
Сұрақтар мен тапсырмаларды орындау.
1. Қазақша жыл атауларын ата.
2. Олар неге жан-жануарларға байланысты аталған?
3. Бір мүшелде неше жыл бар?
Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Үйге тапсырма: Өлеңдерді мәнерлеп оқу.
Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жыл мезгілдері. Е.Елеубаев
Жыл мезгілдері. Е.Елеубаев
4Г сынып
Әдебиеттік оқу
Мұғалім: Сералықызы Баян
Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері. Е.Елеубаев
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды «Жыл мезгілдері» өлеңдерімен таныстыру. Өлеңдердің мазмұны мен идеясын меңгерту. Жыл мезгілдерінің ерекшеліктері мен сұлулығы жайлы әңгімелеу.
Дамытушылық: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың өнерге, білімге деген сүйіспеншілігін арттыру, тәрбиелеу. Адамгершілік, ізгілік қасиеттерін бала бойына ұялату.Табиғатты аялау, табиғатқа жанашырлықпен қарауға баулу.Ананың еңбегін бағалап, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап,
көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс, ойын.
Көрнекілік: Суреттері. Бүктемелер. «Жыл мезгілдері»тақырыбындағы суреттер.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
. Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Жыл мезгілдері. Температура, ай аттары, желдің бағыты, жауын−шашын, аспанның қалпы т.б.
Жаңа сабақ.
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
-
Таза жездей жайнаған,
Сары бояу айналам.
Енді сары бояумен,
Күз суретін салам мен.
Өлеңді талдау арқылы күз көрінісі жайлы әңгімелеу. Сонымен жыл мезгілдерінің бір−бірінен айырмашылығы болатынын аңғару.
КӨКТЕМ ЖАЗ

ҚЫС КҮЗ

Оқулықпен жұмыс.
- Мәнерлеп оқып беру.
- Мазмұнын түсіндіру.
- Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту
Оулықтағы суреттерді талдау.
Ондағы ауа райын білдіретін белгілерді анықтау.
Сергіту сәті.
-
Жыл мезгілдеріне байланысты кестемен жұмыс. Әр мезгілді сипаттау.
|
Жыл мезгілдері |
Қайтеді? |
Неліктен? |
|
|
|
|
-
Күзде қандай құстарды немесе жануарларды байқадыңдар?
-
Құстар неге азайып кеткен? «Жыл құстары» дегенді түсіндіру.
-
Жерде неге жапырақ көп?
-
Енді қай жыл мезгілі басталады? Т.с.с.
Сұрақтар мен тапсырмаларды орындау.
1. Қазақша жыл атауларын ата.
2. Олар неге жан-жануарларға байланысты аталған?
3. Бір мүшелде неше жыл бар?
Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Үйге тапсырма: Өлеңдерді мәнерлеп оқу.
Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.
шағым қалдыра аласыз













