«Жыл мезгілдері және ұлттық дәстүрлер»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Жыл мезгілдері және ұлттық дәстүрлер»

Материал туралы қысқаша түсінік
4 жастағы (ересек топ) балаларға жыл мезгілдері туралы түсінік беру, олардың табиғатпен байланысын түсіндіру, әр мезгілге байланысты ұлттық дәстүрлерді таныстыру, танымдық, қимылдық, шығармашылық, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы










«Жыл мезгілдері және ұлттық дәстүрлер»































Ұйымдастырылған оқу қызметі

Тақырыбы: «Жыл мезгілдері және ұлттық дәстүрлер»

Мақсаты:

4 жастағы (ересек топ) балаларға жыл мезгілдері туралы түсінік беру, олардың табиғатпен байланысын түсіндіру, әр мезгілге байланысты ұлттық дәстүрлерді таныстыру, танымдық, қимылдық, шығармашылық, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын дамыту.


Міндеттері:

 Танымдық: Балалар жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін таниды, олардың атауларын айтып, сипаттай алады.
 Қимыл-әрекеттік: Әр жыл мезгіліне тән табиғат құбылыстарына байланысты қимылдарды орындау (қармен ойнау, гүл теру, астық жинау, су шашу).
 Шығармашылық: Балалар жыл мезгілдеріне байланысты сурет салады, ермексаздан табиғат элементтерін жасайды.
 Әлеуметтік: Балалар ұлттық мерекелер мен дәстүрлерді бір-бірімен бөліседі, бірге тапсырмалар орындайды.
 Эмоционалдық: Балалар жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін сипаттай отырып, эмоцияларын білдіреді.


Қажетті құралдар:

? Жыл мезгілдері көрсетілген суреттер (қыс, көктем, жаз, күз).
? Табиғи материалдар (жапырақтар, гүлдер, мақта, құм, су).
? Жыл мезгілдеріне байланысты ұлттық дәстүрлердің бейнесі бар суреттер (Наурыз тойы, Қымызмұрындық, Соғым басы).
? Қағаз, бояулар, ермексаз (жыл мезгілдерінің табиғат құбылыстарын жасау үшін).
? Қазақтың табиғат туралы әндері, күйлері.


Барысы

1. Шаттық шеңбері (5 мин)

  • Балалар шеңберге тұрып, «Жыл мезгілдері» атты тақпақты айтады:
    Көктем келсе, гүл бүрлейді,
    Жазда бәрі жайнайды.
    Күзде егін пісіп,
    Қыста жер ақ көрпеге оранады.

  • «Біз бүгін жыл мезгілдерін зерттеп, олардың ерекшеліктерін танып білеміз!» деп қызығушылықтарын ояту.


2. Кіріспе бөлім (5 мин)

  • Балаларға жыл мезгілдерінің суреттерін көрсету және олардың аттарын атау.

  • «Қандай жыл мезгілін ұнатасың?» сұрағын қою.

  • Әр жыл мезгілінің табиғаттағы өзгерістері туралы әңгімелеу.


3. Негізгі бөлім (15 мин)

? Рөлдік ойын: «Жыл мезгілдерінің кейіпкерлері»

  • Балалар төрт топқа бөлініп, әр топ өз жыл мезгілінің кейіпкерлерін бейнелейді:

    • Қыс – Ақша қар, балалар қармен ойнайды.

    • Көктем – Гүлдер гүлдейді, жаңбыр жауады.

    • Жаз – Күн шуағы, суға түсу, жемістер.

    • Күз – Астық жинау, жапырақтардың түсуі.

? Тәжірибе: «Жыл мезгілдерін зерттеу»

  • Балалар әр жыл мезгіліне тән элементтерді зерттейді:

    • Қыс: Мұзды қолмен ұстап көру (мұз неге еріп кетеді?).

    • Көктем: Гүлдердің иісін сезіну (хош иісті қалай ажыратамыз?).

    • Жаз: Құммен ойнау (жылы және суық құмның айырмашылығы).

    • Күз: Жапырақтардың түсін өзгертуі (неге жасылдан сарыға айналады?).

? Шығармашылық жұмыс: «Жыл мезгілдерінің суреті»

  • Балалар әр мезгілге сәйкес табиғатты қағаз бетіне бейнелейді.

  • Ермексаздан жыл мезгілдерінің элементтерін жасайды (қар, күн, жапырақтар, гүлдер).

? Музыкалық сергіту: «Наурыз биі»

  • Балалар көктем мерекесіне арналған «Наурыз» биін билейді.

  • Қазақтың табиғат туралы күйлерін тыңдайды.

? Қимылды ойын: «Жыл мезгілдерін табайық»

  • Тәрбиеші бір жыл мезгілін атайды, ал балалар сол мезгілге тән қимылды жасайды:

    • «Қыс!» – қар лақтырады.

    • «Көктем!» – жаңбыр жаудырады.

    • «Жаз!» – су шашады.

    • «Күз!» – жапырақтарды тереді.


4. Қорытынды бөлім (5 мин)

  • Балаларға «Қай жыл мезгілі сендерге ұнайды?» деп сұрау.

  • Жыл мезгілдеріне қатысты ұлттық дәстүрлерді қайталау (Наурыз, Қымызмұрындық, Соғым басы).

  • Барлық балаларды мадақтау, жыл мезгілдеріне сәйкес жапсырмалар тарату.


Рефлексия:

? Балалар жыл мезгілдерін ажырата алды ма?
? Тәжірибелік тапсырмаларда белсенді болды ма?
? Өз пікірлерін айтып, эмоцияларын білдіре алды ма?


Қорытынды:

Бұл ұйымдастырылған оқу қызметі балаларға жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың табиғатқа деген қызығушылығын арттырады. Сонымен қатар, балалардың когнитивті, қимылдық, шығармашылық және әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын дамытады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
94
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі